DISKUZE K ČLÁNKU Proč Räikkönen v MS v automobilových soutěžích neuspěl?
V MS v rally zůstal Kimi bez větších úspěchů. Fin teď připustil, že na tom měl určitý podíl jeho nezvyk na navigátora.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč Räikkönen v MS v automobilových soutěžích neuspěl?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 11 lidí)
06.04.2012 13:48
Přesně moje řeč, zcela s tebou souhlasím, že… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
ja
12:57 06.04.2012 178.40.230.XXXOni to priamo hovoriť nemuseli,ale dôležite je ako konali.Do médii nadrístali, ako za ním stoja,akú ma podporu,aký je to fantastický pilot atď. a v skutočnosti dláždili cestu do svojho tímu Alonsovi za tučný balík peňazí.Dnes takmer to isté hovoria o Massovi, ale ja mám pocit, že ho chcú tiež niekým nahradiť.-
hmmm
13:23 06.04.2012 188.120.195.XXXŽe Ferrari chtělo už delší dobu Alonsa a peníze od Santanderu, není žádné tajemství. Také není žádné tajemství, že se s Kimim v pohodě domluvili a bohatě ho vyplatili. A já se ptám, proč by ho očerňovali, když se dohodli k oboustranné spokojenosti? Eracer a další říkají, že řeči o ztrátě motivace přišly od Ferrari, tak chci aspoň jediný důkaz, že to není lež. Jenže důkaz nikde, protože to je lež jako věž.
30.9.2009 - Stefano Domenicali - Q: Jaká je nálada před poslední částí sezóny?
SD: "Jsme na třetím místě šampionátu konstruktérů, ale víme, že bude těžké ho udržet. Viděli jsme, že mnoho týmů stále vyvíjí své vozy, zatímco my vkládáme veškerou energii do projektu 2010. Navíc letos bojuje o vítězství více týmů než kdy předtím, zatímco na pódiu je pořád stejný počet míst. Kimi a Giancarlo MAJÍ DOBROU MOTIVACI, aby tomu dali ve zbývajících třech závodech vše."
1.10.2009 - Kimi Raikkonen - Q: You have seemed to have had ups and downs. Did you always give 100 percent or have there been moments where you lacked motivation?
KR: No, there has never been a lack of motivation. ALL THE STORIES CAME FROM THE MEDIA - basically you guys. I never had any motivation problems. Sure if you have good results life tends to be easier, but then these things happen.
Španělská média tlačila Fernanda do Ferrari už v roce 2008, britská média hovořila otevřeně o ztrátě motivace snad během celé sezóny 2009, fanoušci brblali, ale z Ferrari nikdy nic takového nepřišlo a sám Kimi na podzim 2009 říká, že to všechno pochází od médií, tak si nelži do kapsy!-
ja
15:01 06.04.2012 178.40.230.XXXPravda je, keď Kimi povedal, že Ferrari je jeho vytúžený team a dufa,že aj posledný v jeho kariere.Z toho vyplýva, že mal mienku zostať dlhšiu dobu.Čosa potom stalo? Stratu motivácie si predsa novinári a fanúšikovia nevycucali z prsta, ale nech už to je akokoľvek, nechcem sa o to s tebou hádať.Keď Alonso prišiel do Ferrari tak hneď zo začiatku pár krát navštivil fabriku a hneď vyšla správa, že Alonso bol počas jedného mesiaca častejšie v továrni, ako Kimi za celý rok.Že by toto pochádzalo od fanúšikov alebo novinárov?-
hmmm
18:54 06.04.2012 188.120.195.XXXAle prosím tě! Kimi povedal... To neznamená vůbec nic. Člověk míní, pánbůh mění. Michael taky říkal, že je Ferrari nej, že je to poslední tým v jeho kariéře, že nikdy nic jiného... Dnes jezdí za Mercedes. Znamená to snad, že mu ve Ferrari ublížili?
Je zřejmé, že Fernando do Ferrari zapadl "jak prdel na hrnec" a že mu tam tak trochu podkuřují. Jestli v tom chceš hledat pomlouvání Kimiho, tak ho v tom hledej a třeba ho i najdeš, je to tvoje věc, užij si to.-
Nasir
20:18 06.04.2012 188.175.176.XXXPřesně tak. Kimi byl v té době spokojený, ale situace se může kdykoliv změnit. A zrovna on měl smůlu, že stáj převzal v roce 2008 Domenicalli a nastal tam na další dva roky pěkný bordel. Což mu určitě uškodilo, ale o jeho motivaci na trati nemůže být pochyb, když 2009 jezdil bedny a 1 vítězství s průměrnou plečkou, zatímco jeho kolegové vyhořeli - dvěma slovy skvělý výkon. Nakonec Kimi odchodu nemusel moc litovat, protože si zase mohl splnit jiný svůj sen - rally.
A ty návštěvy továrny, to je jen PR, nevím, co z toho kolega jako usuzuje. Třeba byl Kimi o to víc se svými inženýry, než aby se brouzdal po továrně, kdo ví. Takové věci tvrdí všechny týmy, když přijde někdo nový - "věříme, že to je ten pravý, kdo nás posune dál, budeme makat společně... bla bla". Že by tím chtěli pomlouvat všechny, které tam měli předtím?
-
-
-
-
-
uzivatel001000
13:48 06.04.2012 83.240.120.XXXPřesně moje řeč, zcela s tebou souhlasím, že údajná ztráta motivace vznikla někde mezi fanoušky, diskusními fóry a médii. Nevzpomínám si, že by někdy Ferrari svádělo neúspěchy na Kimiho motivaci.
V roce 2008 byl Massa celkem na koni, to mě trochu překvapilo a vzhledem k tomu, že Massa bojoval o titul do samotného konce sezóny zatímco Kimi už neměl šanci, tak je jasné, že se občas musel podřídit týmové strategii. V sezóně 2009 bylo auto zezačátku běs, pak zranění Massy. Ve druhé polovině sezóny byl právě Kimi jedním z nejlépe bodujících pilotů a to i přesto, že vůz stále na špičku trochu ztrácel a také Kimi už věděl, že na konci sezóny pude.
Já bych si dovolil malinko nesouhlasit s autorem článku, že by Kimi měl neúspěchy v automobilových soutěžích. Spíš bych to nazval, že nesplnil očekávání mnoha, ne příliš objektivních fanoušků a také kritiků. To, co dokázal v prvních dvou sezónách v MS nedokázalo spousta rallyových jezdců za celou jejich kariéru. Uznávám, měl na to prachy a sponzory, nicméně dokázal pravidelně pojíždět jezdce, kteří v MS mají více než 4 leté zkušenosti a to nepočítám jejich zkušenosti juniorské.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek