DISKUZE K ČLÁNKU Whiting o propojení DRS s F-kanálem Mercedesu
Charlie Whiting v oficiálním dokumentu FIA hodnotí nové technická řešení: propojení DRS s F-kanálem v případě Mercedesu, což se nelíbí Red Bullu a Lotusu, a některé koncepce výfuků, které se nelíbí Mercedesu. Zdá se, že v Číně bude kvůli technickým pravidlům ještě rušno.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Whiting o propojení DRS s F-kanálem Mercedesu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
McMatej
21:50 04.04.2012 81.201.60.XXXFoukání do výfuku taky zakázaly. A proč a jak to vysvětlil Whiting: [odkaz na stránku]
Proč bude foukání do difuzorů, když není stlačen plynový pedál, od Silverstone zakázáno?
Whiting: Víme, že výfukové plyny mají vliv na aerodynamický výkon vozu a akceptujeme to. Problém je v tom, že se týmy pokouší je využít pro absolutně odlišný účel (aerodynamiku staví jako primární účel, ne jako druhotný efekt).
A teď se Mercedes snaží využít DRS pro absolutně odlišný účel a je to v pořádku?? -
-
Panek
16:56 04.04.2012 89.24.149.XXXAktivní neaktivní Vemem to selsky F-kanál = auto, DRS = garážová vrata a tlačítko aktivace DRS = spínač otvírající vrata.
Tak a teď: Auto je samostatně fungující článek (startuje, jezdí, točí koly). To auto je zavřené v garáži, ale to neznamená, že při zavřených vratech se z auta stal nepojízdný vrak.
Takže F-kanál je funkční i bez DRS, dle výrokové logiky ano. A takto se vždy vysvětlují pravidla.-
uzivatel000249
21:17 04.04.2012 91.127.230.XXXno, a teraz zafrajer so zavretým autom v garáži pred kamošmi ... nikto ti neuverí, že ide. však je pasívne ... jedine, ak zatlačíš gombík a otvoríš vráta ... :-D-
Panek
18:21 06.04.2012 89.24.149.XXX1. Nejsem debil, abych frajeřil s autem.
2. V showroomu prodejny taky frajeřit nemůžeš, ale určitě tam sedíš s funkčním autem.
3. I showroom prodejny je zavřen vraty, ale ty to prodávané auto neznehodnocují, stále je funkční.
Jestli to chceš jinou terminologií, tak ti to vysvětlím na bábovce a kakau.
Tvůj názor je přesně tak špatný, jak spousta lidí posuzuje zákony a jiné normy. A pokud někdo předloží výklad, raději použiješ demagogii, ale hlavně mít pravdu v té větě, kterou jsi napsal, bohužel argumentace je to špatná. Proto tolik lidí končí v dluhových pastech, naletí debilním akcím atd.
Ano máš pravdu, nezafrajeřím s autem v zavřené garáži, ale pořád je to funkční auto. Otazka zní: Chci frajeřit s autem v zavřené garáži?
-
-
-
Kapor
10:04 04.04.2012 194.160.178.XXXAk to hovorí Čárli o F-kanále Mercedesu, tak potom je to pravda,.. ..a my to svojimi argumentami neovlplyvníme a neovplyvnia to ani tímy, ktoré protestujú len preto, lebo tento systém napodobniť je finančne náročné už len z toho dôvodu, že treba urobiť celý nový kokpit aj so skúškami, ktoré s tým súvisia a to jednoducho nevyhovuje Lotusu, ktorý by v tomto roku ich musel vyrobiť do počtu 8 ks (lebo mali aj vadný), ak je jeden náhradný a u Red Bullu 6 ks, čo im nie je po vôli, lebo oni si stále myslia, že budú čoraz menej investovať a viacej vyhrávať a tým ryžovať v F1, aby pustili perie na F-kanál, čo asi budú musieť urobiť, lebo čárli ako je vidieť neustúpi. Starý Fox Ross vedel, prečo nastúpil s novým vozom až v posledných predsezónnych testoch. -
Acetonek
20:00 03.04.2012 81.200.53.XXXToto je byznys Nedivte se, že to Horner kritizuje... podle něj je tento systém nelegální, protože s tím nepřišli jako první oni... tak samo to bylo i minulý rok... dělá to tak prostě každý... a takové stížnosti v podstatě nic nestojí a tak je to levnější než to kopírovat a taky se tam řídí pravidlem ZA POKUS TO STOJÍ... -
Michal
12:22 03.04.2012 194.228.69.XXXJe to legální Je to naprsto legální, to musí být každýmu kdo používá logiku jasný. Ten otvor tam je v nezměněné podobě celý závod, nijak se neaktivuje, nijak nemění svojí polohu, svůj tvar prostě nic. A to, že pilot aktivně spustí klapku absolutně jiného systému, který je legální nemění nic na tom, že je to pasivní systém. Při logice některých lidí by jsme mohli dojít k tomu, že je aktviní vlastně vše už jen tím, že pilot uvede auto do pohybu.-
-
uzivatel000249
09:31 04.04.2012 188.167.44.XXXstále nechápem, ako môžete tvrdiť, že je to pasívny systém. pasívny znamená, že nie je ničím ovplyvnený, v tomto prípade je ale ovplyvnený sklopením krídla cez DRS ... keď sa neaktivuje DRS, tak sa neaktivuje ani F-kanál ...
pasívny by bol systém, ktorý bol prezentovaný pred testami, keď mal Mercedes mať systém cez otvor v nose, ktorý sa zdá, nakoniec nenasadili. prišli s aktívnym, ktorý funguje len pri aktivácii DRS ...
-
-
-
-
-
viking
11:49 03.04.2012 93.153.124.XXXpodle me to jen chytre a vporadku zadna dalsi hejblatka nejsou aktivni a tak jde opravdu o pasivni system, pilot aktivuje DRS a to neudela nic jineho nez, ze se kridlo sklopi. To ze je zatim doura do ktere pluje cast vzduchu az dopredu na kridlo, je jenom kanal, kterej tam je ikdyz je kridlo zavrene. Zadna jina pohybliva cast tam neni a tak to je chytre a vporadku. Redbull dela jenom dusno, protoze ho to bude stat dost penez a casu aby to dohonil, proto by pro nej byl jednodussi zakaz. Kdyby to vymysleli oni, tak by to branili stejne jako Mercedes. RB by mel proste uznat, ze to je mazane a vporadku. Kdyz meli vejfuky, taky je ostatni museli dohanet.-
uzivatel000249
12:03 03.04.2012 188.167.44.XXXok, a ak Lotus pribrzdil, tak sa aktivovalo niečo v tlmiči. Tiež pilot nič neovplyvňoval, len stupil na brzdu ... to bolo OK, keď to zakázali ?-
Qwert
12:33 03.04.2012 80.188.126.XXXTuhost pružení se sama od sebe nezvýší, takže tam nějaký aktivní prvek musel být. A proto byl tento systém zcela logicky zakázán. Přečti si o tom zde: [odkaz na stránku]-
uzivatel000249
12:45 03.04.2012 188.167.44.XXXtuhosť sa môže zvýšiť tlakom v brzdnej sústavy, napríklad ... :-D ... ale to moc špekulujem, a nápadom inžinierov v F1 sa určite nevyrovnám ... ;-)
-
-
-
-
Paul
10:55 03.04.2012 213.162.68.XXXUz je toho asi na niektorych viac ako dost.. Co kolvek urobi FIA tak sa najde nejaky expert z teoriou ze to urobila z nejakym skrytym zamerom. Ze povolili F sachtu Mercedesu koli Schumacherovi....napr.
A urcite ma FIA nieco zalubom lebo maju tajne informacie zo zony "51"....tak tak )))
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek