DISKUZE K ČLÁNKU Whiting o propojení DRS s F-kanálem Mercedesu

Charlie Whiting v oficiálním dokumentu FIA hodnotí nové technická řešení: propojení DRS s F-kanálem v případě Mercedesu, což se nelíbí Red Bullu a Lotusu, a některé koncepce výfuků, které se nelíbí Mercedesu. Zdá se, že v Číně bude kvůli technickým pravidlům ještě rušno.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting o propojení DRS s F-kanálem Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 06.04.2012 18:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 03.04.2012 11:34
Ale tím zmáčknutím tlačítka, se neaktivuje nic… »
» Acetonek (Hlasovalo 8 lidí) 03.04.2012 20:00
Toto je byznys Nedivte se, že to Horner… »
» uzivatel000249 (Hlasovalo 7 lidí) 03.04.2012 12:03
ok, a ak Lotus pribrzdil, tak sa aktivovalo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • McMatej

    McMatej

    81.201.60.XXX
    Foukání do výfuku taky zakázaly. A proč a jak to vysvětlil Whiting: [odkaz na stránku]

    Proč bude foukání do difuzorů, když není stlačen plynový pedál, od Silverstone zakázáno?
    Whiting: Víme, že výfukové plyny mají vliv na aerodynamický výkon vozu a akceptujeme to. Problém je v tom, že se týmy pokouší je využít pro absolutně odlišný účel (aerodynamiku staví jako primární účel, ne jako druhotný efekt).

    A teď se Mercedes snaží využít DRS pro absolutně odlišný účel a je to v pořádku??

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Qwert

      80.188.126.XXX
      Proč odlišný účel? DRS má navyšovat rychlost a účelem F-kanálu je to samé. A ten kanál funguje bez jakékoliv mechanické či elekronické vazby na horní klapku křídla, tudíž je zcela legální.

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.167.44.XXX
        pri DRS je jasne daný spôsob zvyšovania rýchlosti, a to je sklopením zadného prítlačného krídla. F-kanál síce tiež pomáha zvyšovať rýchlosť, ale iným spôsobom. a to je asi ten problém ...
        aj tak si myslím, že to nakoniec zakážu ... 03 01

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Panek

    89.24.149.XXX
    Aktivní neaktivní Vemem to selsky F-kanál = auto, DRS = garážová vrata a tlačítko aktivace DRS = spínač otvírající vrata.

    Tak a teď: Auto je samostatně fungující článek (startuje, jezdí, točí koly). To auto je zavřené v garáži, ale to neznamená, že při zavřených vratech se z auta stal nepojízdný vrak.

    Takže F-kanál je funkční i bez DRS, dle výrokové logiky ano. A takto se vždy vysvětlují pravidla.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      91.127.230.XXX
      no, a teraz zafrajer so zavretým autom v garáži pred kamošmi ... nikto ti neuverí, že ide. však je pasívne ... jedine, ak zatlačíš gombík a otvoríš vráta ... :-D

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Panek

        89.24.149.XXX
        1. Nejsem debil, abych frajeřil s autem.
        2. V showroomu prodejny taky frajeřit nemůžeš, ale určitě tam sedíš s funkčním autem.
        3. I showroom prodejny je zavřen vraty, ale ty to prodávané auto neznehodnocují, stále je funkční.

        Jestli to chceš jinou terminologií, tak ti to vysvětlím na bábovce a kakau.
        Tvůj názor je přesně tak špatný, jak spousta lidí posuzuje zákony a jiné normy. A pokud někdo předloží výklad, raději použiješ demagogii, ale hlavně mít pravdu v té větě, kterou jsi napsal, bohužel argumentace je to špatná. Proto tolik lidí končí v dluhových pastech, naletí debilním akcím atd.

        Ano máš pravdu, nezafrajeřím s autem v zavřené garáži, ale pořád je to funkční auto. Otazka zní: Chci frajeřit s autem v zavřené garáži?

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ak to hovorí Čárli o F-kanále Mercedesu, tak potom je to pravda,.. ..a my to svojimi argumentami neovlplyvníme a neovplyvnia to ani tímy, ktoré protestujú len preto, lebo tento systém napodobniť je finančne náročné už len z toho dôvodu, že treba urobiť celý nový kokpit aj so skúškami, ktoré s tým súvisia a to jednoducho nevyhovuje Lotusu, ktorý by v tomto roku ich musel vyrobiť do počtu 8 ks (lebo mali aj vadný), ak je jeden náhradný a u Red Bullu 6 ks, čo im nie je po vôli, lebo oni si stále myslia, že budú čoraz menej investovať a viacej vyhrávať a tým ryžovať v F1, aby pustili perie na F-kanál, čo asi budú musieť urobiť, lebo čárli ako je vidieť neustúpi. Starý Fox Ross vedel, prečo nastúpil s novým vozom až v posledných predsezónnych testoch. 11

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Acetonek

    Acetonek

    81.200.53.XXX
    Toto je byznys Nedivte se, že to Horner kritizuje... podle něj je tento systém nelegální, protože s tím nepřišli jako první oni... tak samo to bylo i minulý rok... dělá to tak prostě každý... a takové stížnosti v podstatě nic nestojí a tak je to levnější než to kopírovat a taky se tam řídí pravidlem ZA POKUS TO STOJÍ...

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Michal

    194.228.69.XXX
    Je to legální Je to naprsto legální, to musí být každýmu kdo používá logiku jasný. Ten otvor tam je v nezměněné podobě celý závod, nijak se neaktivuje, nijak nemění svojí polohu, svůj tvar prostě nic. A to, že pilot aktivně spustí klapku absolutně jiného systému, který je legální nemění nic na tom, že je to pasivní systém. Při logice některých lidí by jsme mohli dojít k tomu, že je aktviní vlastně vše už jen tím, že pilot uvede auto do pohybu.

    + 18 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jiva61

      212.158.158.XXX
      Naprostý souhlas.Je to zkrátka chytře vymyšlené a ostatní to strašně štve.Myslím,že tento pasivní systém bude nadále povolen a ostatním týmům nezbyde nic jiného než něco podobného vymyslet a přizpůsobit na své vozy.A nebo taky nechat to být.

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000249

        uzivatel000249

        188.167.44.XXX
        stále nechápem, ako môžete tvrdiť, že je to pasívny systém. pasívny znamená, že nie je ničím ovplyvnený, v tomto prípade je ale ovplyvnený sklopením krídla cez DRS ... keď sa neaktivuje DRS, tak sa neaktivuje ani F-kanál ...
        pasívny by bol systém, ktorý bol prezentovaný pred testami, keď mal Mercedes mať systém cez otvor v nose, ktorý sa zdá, nakoniec nenasadili. prišli s aktívnym, ktorý funguje len pri aktivácii DRS ...

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    188.120.195.XXX
    technická... Nahoře u "více zde" chybí odkaz.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • viking

    93.153.124.XXX
    podle me to jen chytre a vporadku zadna dalsi hejblatka nejsou aktivni a tak jde opravdu o pasivni system, pilot aktivuje DRS a to neudela nic jineho nez, ze se kridlo sklopi. To ze je zatim doura do ktere pluje cast vzduchu az dopredu na kridlo, je jenom kanal, kterej tam je ikdyz je kridlo zavrene. Zadna jina pohybliva cast tam neni a tak to je chytre a vporadku. Redbull dela jenom dusno, protoze ho to bude stat dost penez a casu aby to dohonil, proto by pro nej byl jednodussi zakaz. Kdyby to vymysleli oni, tak by to branili stejne jako Mercedes. RB by mel proste uznat, ze to je mazane a vporadku. Kdyz meli vejfuky, taky je ostatni museli dohanet.

    + 10 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      188.167.44.XXX
      ok, a ak Lotus pribrzdil, tak sa aktivovalo niečo v tlmiči. Tiež pilot nič neovplyvňoval, len stupil na brzdu ... to bolo OK, keď to zakázali ?

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Qwert

        80.188.126.XXX
        Tuhost pružení se sama od sebe nezvýší, takže tam nějaký aktivní prvek musel být. A proto byl tento systém zcela logicky zakázán. Přečti si o tom zde: [odkaz na stránku]

        + 9 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000249

          uzivatel000249

          188.167.44.XXX
          tuhosť sa môže zvýšiť tlakom v brzdnej sústavy, napríklad ... :-D ... ale to moc špekulujem, a nápadom inžinierov v F1 sa určite nevyrovnám ... ;-)

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Qwert

            80.188.126.XXX
            Spekulovat nemusíš, stačí, když si přečteš ten článek, na který jsem Tě odkázal.

            + 6 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Paul

    213.162.68.XXX
    Uz je toho asi na niektorych viac ako dost.. Co kolvek urobi FIA tak sa najde nejaky expert z teoriou ze to urobila z nejakym skrytym zamerom. Ze povolili F sachtu Mercedesu koli Schumacherovi....napr.
    A urcite ma FIA nieco zalubom lebo maju tajne informacie zo zony "51"....tak tak )))

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama