DISKUZE K ČLÁNKU Whiting o propojení DRS s F-kanálem Mercedesu

Charlie Whiting v oficiálním dokumentu FIA hodnotí nové technická řešení: propojení DRS s F-kanálem v případě Mercedesu, což se nelíbí Red Bullu a Lotusu, a některé koncepce výfuků, které se nelíbí Mercedesu. Zdá se, že v Číně bude kvůli technickým pravidlům ještě rušno.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting o propojení DRS s F-kanálem Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 06.04.2012 18:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 03.04.2012 11:34
Ale tím zmáčknutím tlačítka, se neaktivuje nic… »
» Acetonek (Hlasovalo 8 lidí) 03.04.2012 20:00
Toto je byznys Nedivte se, že to Horner… »
» uzivatel000249 (Hlasovalo 7 lidí) 03.04.2012 12:03
ok, a ak Lotus pribrzdil, tak sa aktivovalo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    188.167.44.XXX
    naozaj pasívne ? tak neviem, aby bol F-kanál funkčný, musí predsa pilot zapnúť gombik, aj keď je určený na zapnutie DRS. takže je, alebo nie je ovplyvnený pilotom ? úplne pasívny určite nie je ...
    obávam sa, že RB chce dohnať Charlieho do krajnosti aby sa v niečom prekecol, a potom sa len budú diať veci. a nielen u RB ... 03
    ja som určite za zákaz, lebo povolenie takéhoto manipulovania dáva neskonalé možnosti využitia. ( v čom je to iné, aby napríklad gombík zapnutia RDS zapol zároveň aj nižší sklon predného krídla, alebo úplne inú činnosť nesúvisiacu s RDS ? )

    + 5 / − 23

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Liger

      193.179.96.XXX
      Ano, ale to je přece povoleno!14

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Ale tím zmáčknutím tlačítka, se neaktivuje nic jiného, než pohyb klapky zadního křídla. Jako u všech ostatních týmů. U každého vozu se tím změní aerodynamika na zadní části vozu a každý toho po svém nějak využívá. Jen u Mercedesu toho využili i jinak, než jen na zádi. Zkus si najít článek, jak o tom mluví Ross Brawn. Nezdá se mi na tom nic nelegálního.

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000249

        uzivatel000249

        188.167.44.XXX
        ok, takže stlačenie tlačítka DRS neovplyvní F-kanál u Mercedesu, hej ? už mi je to, takmer, jasné ... 04

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Stejně jako stlačení tlačítka DRS ovlivní aerodynamiku na zadku u ostatních týmů. Takže v čem vidíš rozdíl?

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000249

            uzivatel000249

            188.167.44.XXX
            v tom, že sa bavíme o F-šachte, ktorá je ovplyvnená DRS a to je ovplyvnené pilotom po zatlačení tlačítka ... :-)
            pozri, mne je to fuk, McLerenu sa darí, a tom ma hlavne zaujíma ...
            ja len chcem predísť iným nápadom hraničiacich s pravidlami, ktoré sa ako odpoveď na takéto spúšťanie iných systémov môžu objaviť.
            čo takto gombík za krídlom, ktorý sa "sám" zapne a bude robiť hocičo, len po sklopení krídla cez DRS ? 03

            + 2 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Mě to taky celkem nechává klidným. Jen nějak nevidím nelegálnost. Nic se tam nehýbe (kromě křídla s DRS), tak je to podle mě stejné legální obejití předpisů, jako byl F-kanál Mcl, dvojité difusory Brawnu a RBR, nebo "pohyblivé" křídlo loňského RBR. Měli by to aspoň letos nechat tak jak u předchozích a pak se uvidí. Navíc v závodě jim to moc nepomáhá.
              Spousta lidí se tu rozčiluje, že se něco vymyslí a hned zakáže. Tak proč hned zakazovat tohle. Když už je to venku, tak už to moc peněz stát nebude.

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel000249

                uzivatel000249

                188.167.44.XXX
                ešte by ma zaujímalo, aký význam má v reálnej premávke ťahanie vzduchu dopredu, cez vozidlo, význam a využitie ... :-)
                ale pravdaže, zabudol som. musíme Šumíkovi dopriať zviditeľnenie aspoň v tej kvalde ... ;-)

                + 3 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  No kdyby se měly v F1 zakázat všechny věci, které se nevyužijí v běžném autě.... Ale třeba se budeme za 10 let divit. 04
                  Jinak Schumimu sice přeji úspěch, ale titul bych přál nejvíc "Čudlíkovi". 03

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000249

              uzivatel000249

              188.167.44.XXX
              ... McLarenu (zišla by sa oprava príspevku do pár vteřin ...)

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Qwert

      80.188.126.XXX
      Samozřejmě, že je systém pasivní. Ten tvůj "gombík" aktivuje DRS, nikoliv F-kanál. Samotný kanál je aktivován až pohybem horní klapky přítlačného křídla, a tento pohyb přeci nelegální není, nebo snad ano? Charlie Whiting to posoudil zcela správně a logicky. Tvrdíš, že DRS by klidně mohlo zapínat i jiné činnosti? Jistě, mohlo. Pokud to vymyslíš tak, aby to bylo bez jakékoliv mechanické či elektronické vazby, mělo by to být zcela legální.

      + 12 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • B2SoS

        B2SoS

        193.165.69.XXX
        Až někdo na zadní klapku přidělá kudlu a Charlie půjde okolo, zmáčkne se gombik, tak bude po něm a nikdo za to nemůže. Gombik ovládá přece jen klapku DRS.

        + 4 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • pacho

          pacho

          91.127.164.XXX
          Ale kudla bude uz pohybliva cast a to je zakazane. Logika chlapci logika. 03

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • B2SoS

            B2SoS

            193.165.69.XXX
            Nebude, hejbe se klapka, kudla na ní drží pevně 14

            + 1 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Qwert

              80.188.126.XXX
              Bude-li kudla pevnou součástí klapky, pak se bude muset hýbat spolu s ní. Ale povolený je pouze pohyb klapky, nikoliv té kudly. Kudla by tudíž byla ilegální.

              + 6 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • jc

    89.190.50.XXX
    vyklad pravidel Nejsem pravnik ani jsem nestudoval pravidla, ale vyklad Whitinga mi prijde logictejsi. Jinak by totiz meli zakazat i krouceni volantem a slapani na pedaly - oboje stejne neprimo ovlivnuje jak aerodynamiku tak mechaniku. O vsech tech tlacitkach na volantu nemluve.

    + 16 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shyt

    95.103.243.XXX
    FIA chce pomoct mercedesu a sumacherovi aby trochu isli hore, predsa aby sedemnasobny po 3 rokoch zvykania si v F1 koncil na 10 mieste je ostuda 18

    + 5 / − 20

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama