DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull kvůli zadnímu křídlu Mercedesu stále nespí, chce po FIA další objasnění

Red Bull žádá Mezinárodní automobilovou federaci o další objasnění týkající se legálnosti DRS systému na zadním křídle Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull kvůli zadnímu křídlu Mercedesu stále nespí, chce po FIA další objasnění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 03.04.2012 12:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» kubiix (Hlasovalo 11 lidí) 02.04.2012 13:52
Pokud by to tak skutečně bylo, tak proč se FIA… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 02.04.2012 18:08
Trestáš sám sebe, ale jinak jsme rádi, že se… »
» Pikaso (Hlasovalo 9 lidí) 02.04.2012 18:00
Další blamáž Nevím o čem kdo pořád mluví.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Nějak nechápu, proč mu chcete dávat ban. Těch lidí, co tu chtějí jen provokovat je tu víc a nikdy se to (správně) neřešilo. Pokud vám jeho příspěvky vadí, není nejlepší na ně prostě nereagovat? 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    188.120.195.XXX
    Zamysli se hlavně nad tím krmením. Tady trolly krmí samotný systém diskuse. Však se podívej, skoro všude je nahoře a vždycky je to provokace se spoustou negativních hlasů. Jestli to nebudete řešit, časem tím diskuse úplně zabijete. 05

    + 4 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hmmm

      188.120.195.XXX
      Ehm, to byla ještě reakce na Petra. Zase jsem dal reagovat do nového tabu, chjo... 17

      + 0 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Jsem si jisty, ze kvuli toho, co popisujes, tady diskuse neumre. I dale ji budeme peclive hlidat a bude na urovni, to se neboj.

      Pozadavek na banovani shyta za to, co zde rekl, je ale uplne mimo, nesmysl (mimochodem nikdo ho nenahlasil adminovi jako zavadny na kontrolu ci smazani). Pokud diskuse umre na zaslepene fanousky, kteri neumi se neumi slusne branit rozumnymi argumenty ale krici hned po banu a jak je tady vse spatne, bude to pro nas server velkym prinosem a jsme presvedceni, ze to diskusim jen pomuze.

      Konstruktivni kritice se jinak nebranime, posilejte nam ji na email, nechceme to resit off-topic pod clanky o F1.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        McMatej

        81.201.60.XXX
        Když tady řešíte dskuze, nešlo by řadit příspěvky podle času vložení. Například jako na idnes, tam je na výběr buď vlákna nebo od nejnovějšího.
        Ale jinak pochvala, diskuze už vypadá docela k světu.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • hmmm

          188.120.195.XXX
          S obojím souhlasím. Možnost řazení sekvenčně nebo do stromu by bylo velké plus a nová diskuse je i přes křik několika ultrakonzerv jednoznačně krok správným směrem. Jen to chce doladit detaily (a nepodporovat trolly 03). 01

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • hmmm

        188.120.195.XXX
        Však jsem psal, že neříkám, že by se za trollování mělo hned banovat, ale ten systém "nejzajímavějších názorů" je poněkud nelogický, když tam jsou na prvních místech příspěvky s haldou negativních hlasů.

        Že diskuse neumře? Určitě ne co do kvantity, ale se zvyšujícím se počtem trollů (které možnost zviditelnění se přitahuje jak můry lampa, takže jestli se to nezmění, budou přibývat, to se klidně vsadím) bude umírat kvalita. Však se stačí podívat ke konkurenci nebo na většinu českých webů s aspoň trochu slušnou návštěvností - kde nevládne tvrdá ruka, diskuse za moc nestojí nebo se z nich stala úplná žumpa (podle zaměření webu). 05

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ssisoun

    89.24.51.XXX
    Řekl bych, že tonoucí se stébla chytá. Nestačí týmům na špici, tak to řeší takhle. V minulosti těžili hlavně z věcí, které byly na hranici pravidel (foukané difuzory, flexibilní přední křídlo). To vše jim zakázali a nemají zásadní výhody oproti zbytku aut, tak obviňují druhé, že jsou vynalézavější než oni03

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiva61

    212.158.158.XXX
    Vždytˇ je to jednoduché,na vůz RB to nejde tak rychle zkopírovat nebo nasadit bez vedlejších účinků.Tak co budeme jiného dělat....budeme protestovat ne?Co kdyby byli náhodou rychlejší než my.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    178.17.100.XXX
    Další blamáž Nevím o čem kdo pořád mluví. Rozhodnutí o legálnosti "obráceného" Fkanálu na merglu je zase jenom výsměch pravidlům a opravdu už nechápu proč nějaká pravidla vůbec jsou. Zjednodušeně : v jednom ustanovení je jasně napsáno, že pokud řidič během jízdy svojí činnosti nebo i elektronickou formou ovlivní aerodinamiku vozu, jedná se o zakázaný prvek proti pravidlům, vyjma klapky DRS, která má opět v pravidlech jasně danou definici a klapkou DRS je povoleno snížení přítlaku na zadním křídle ve vymezeném úseku trati. Pokud tedy stejným tlačítkem ovlivním i aerodinamiku na předním křídle, PORUŠUJI BEZ JAKÉKOLIV DISKUZE PRAVIDLA A PODVÁDÍM. Není o čem mluvit a nějaké okecávání jasně psaného pravidla je opět hrou, že jsou si všichni rovni akorát někteří jsou si rovnější.---------Naivní myšlenky o kopírování a vytváření vlastního systému jsou opět liché, protože pokud člověk normálně uvažuje, onen obrácený Fkanál je součást šasi a jako takový je jen těžko napodobitelný. Každá změna šasi totiž znamená opětovné nárazové testy a jeho imitace například formou přerušovaného kanálu v krytech motoru atd. až k přednímu křídlu, nikdy nebude podávat stejný výkon jako jednolitý prvek v šasi. Zde je tedy celý zádrhel. Mercedes vyvinul šasi, které onen systém obsahuje, utratilo za něj dost peněz a o to ve skutečnosti jde. Mercedes pohrozil, že skončí v F1 a FIA se toho bojí.-------------- Ve skutečnosti je však řešení jednoduché. Systém zakážu, mergl předělá zadní křídlo, které nebude na počátku systému a tím jej odstaví a bude vyřešeno. --------Jinak celý efekt tohoto systému se projevuje jenom v kvalifikaci, kde je použití DRS neomezené a proto je mercedes cca. o 0.5 s v kvaldě rychlejší než v závodě, protože tam je prostě DRS zóna jenom jedna. To je vlastně i vysvětlení pro ty, kteří nechápou rozdíl mezi výkonností merglu v trénincích a kvaldě a vlastním závodem. Žádná záhada jenom prostá logika, pokud např. využívám podvodné zařízení přidávající maximální rychlost na 70ti procentech okruhu a pak jej využívám pouze na 5-10ti procentech okruhu, musí onen rozdíl být někde znát.

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Samozřejmě, to jsem tady psal už před nějakou dobou, ale ne každý je ochoten to přiznat (viz sympatie k týmům). BTW pana Whitinga tu citovali, že prý je ten systém dokonale pasivní, protože se přímo neovládá, což je krásné politické slovíčkaření. Kdyby byl ten systém tak dokonale pasivní, tak by musel fungovat sám od sebe za pasivního stavu, což se neděje. Pasivně nedělá vůbec nic. Funguje teprve ve chvíli, kdy pilot aktivně zapne DRS... a je vymalováno.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001000

        uzivatel001000

        83.240.120.XXX
        Přesně jak píšeš - je to slovíčkaření.

        Někteří to vnímají tak, že pilot tlačítkem pro DRS ovládá rovnou f-kanál - čili aktivně. Já to vnímám tak, že pilot tlačítkem ovládá pouze DRS, přičemž pohyb klapky jako vedlejší efekt způsobí otevření otvorů pro f-kanál.

        Podle mého názoru je to geniální nápad a nevidím v něm nějaký podvod. Je to prostě využitá skulinka v pravidlech, zdaleka ne první a ani zdaleka poslední.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • ja

      178.40.205.XXX
      Konečne pekne a zrozumiteľne vysvetlené!Musím le súhlasiť.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • pacho

      pacho

      91.127.164.XXX
      Vy sa vsetci strasne bojite toho deda Schumachera 11 Mercedes je este stale daleko za spickou a uz tu robite vacsi povyk jak minuly rok kvoli prednemu kridlu RedBullu.
      Toto co si tu napisal su len tebou upravene pravidla aby sa ti lahsie obhajoval tvoj nazor nie presny vyklad. Este mi povedz odkial si zobral informaciu ze Mercedes pohrozil odchodom lebo sa mi zda ze sa ti len v jednu krasnu noc prisnilo.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    85.159.105.XXX
    super..takze sa mozem vdaka shytovi dekovat z dalsieho webu..zostavuju uz len zahranicne servre..zbohom redakcia,, vdaka za takuto diskusiu

    + 4 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000505

      uzivatel000505

      178.41.115.XXX
      presne tak ! nechapem adminov, ze tu vobec takehoto jedinca toleruju ... okamzite banovat a bude pokoj 11

      + 4 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.160.XXX
        Banovat za co? Použil nějaký vulgární výraz, byl jeho příspěvek rasistický, zabránil vám přidat nějaký protiargument nebo ... ? To, že někdo slušně vyjádří svůj názor proti Ferrari, McLarenu, Red Bullu, Lotusu či jinému týmu, kterému fandím, přece není důvod pro ban, vzpamatujte se!

        + 7 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Redakce F1news.cz

        Redakce F1news.cz

        90.180.25.XXX
        Prosím, pokud vás někdo deptá svými názory, a to myslíme na obě strany, nereagujte na ně. Je to nejlepší obrana. Banovat opravdu chceme jen lidi, kteří porušují zákony a nebo jsou exktrémně vulgární.

        Děkujeme za pochopení. PZ

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama