DISKUZE K ČLÁNKU Whitmarsh se zastává Mercedesu: Jejich zadní křídlo je legální
Kolem řešení zadního křídla Mercedesu a F-kanálu vedoucího do přední části vozu to začíná vřít. Red Bull s Lotusem jejich systém označili za nelegální a stěžovali si FIA, podle šéfa McLarenu je ale v pořádku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Whitmarsh se zastává Mercedesu: Jejich zadní křídlo je legální
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Lord Mystic
(Hlasoval 1 člověk)
22.03.2012 14:02
já si myslím že to řešení je legální. a proč?
… »
» uzivatel000152
(Hlasoval 1 člověk)
17.03.2012 19:05
Pokud je Mercedes za námi, pak je to řešení asi… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000729
15:26 17.03.2012 XXXNemyslím si,že by v závodě ztráceli.Mercedes v předsezónních testech upřednostnil delší "závodní" simulace.Dneska v tréninku jeli s plným autem.Nechce se mi tudíž věřit,že by vše vsadili na rychlost v kvalifikaci.Brawn je mazaný.To nebude jen tak.
Jinak mě baví reakce RBR -
ja
15:38 17.03.2012 XXXRoss, Lotus tak isto informoval FIA o svojích reaktívnych zavesoch, ktoré im boli povolené a následne pred začatím sezony zakázané. Bolo by dobre, keby na každeho platil rovnaký meter.Ak sa tak nestane, tak pom mi nikto nevyvráti, že za zákazom zavesov Lotusu má prsty Mercedes. -
-
yy
22:44 19.03.2012 XXXNo nejde jen o vyšší maximálku na rovinkách, ale také o lepší vyvážení vozu při použití DRS. Není tak velký nepoměr mezi přítlakem v přední a zadní části vozu. Protože DRS lze využívat v kvalifikaci kdekoli, teoreticky mohou rychlé mírné zatáčky projet s DRS pod plným plynem oproti nevyváženému autu v důsledku otevření DRS. Takže čas k dobru nelze tak snadno určit a je značně odlišný dle typu okruhu.
-
-
uzivatel000299
14:05 17.03.2012 XXXP.S. Suhlasím s Rossem RB se snaží nalezt na jiných autech nelegální prvky a samy tam mají nelegální výfuky. -
uzivatel000299
14:01 17.03.2012 XXXAdrian Newey závidí že nato sám nepřišel. Minulý rok když přišli taky z ničím nelegálním tak se hrozně divily proč týmy si stěžují že je to a to nelegalní. A jak to udělá jiný tým a jsou rychlejší než oni musí si stěžovat. -
uzivatel000481
13:51 17.03.2012 XXXNo jelikož ten jejich systém může fungovat jen v kvalifikaci a při předjíždění, takže bude zajímavé sledovat jaký vliv to bude mít na jejich závodní rychlost.
Velice zajímavé bude sledovat RB jak zareagují na ztrátu dominantního postavení v poli a speciálně vedení stáje a Sebastiana...-
Jimmy
19:03 17.03.2012 XXXdle mého názoru kecáš blbosti pouze zadní křídlo se aktivije díky systému DRS ale přední bude nezívislé :D určitě v tom bude háček a pokuď to budou chtit soupeři okopírovat tak to budou mít těžké protože je vidět defakto jenom díra a nikdo kromě Merglu neví jak to funguje jsou to jenom dohady :D už jenom to že ten systém vyvýjeli 2 roky
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek