DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo opět oživuje myšlenku zákaznických vozů

Jak se zdá, Lucovi di Montezemolovi nedá myšlenka zákaznických vozů spát. Opět vysvětluje, proč by byl tento koncept výhodný a že by pomohl především Italům.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Montezemolo opět oživuje myšlenku zákaznických vozů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 13.03.2012 07:03 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • hmmm

    XXX
    Přesně. Tohle je hezký příklad toho, jak zákaznické vozy fungují. Nedá se čekat zázrak, ale když to zákaznický tým vyloženě nepodělá, nějaké body přiveze.

    V 2010 - 2011 poslední tři týmy skončily s 0 a bramborový od konce s 13, resp. 5 body z 19 závodů.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gregorius

    XXX
    Má pravdu jen v tom, že je dnešní F1 na poklesu. Už ale nemluví o důvodu, proč je na poklesu. Může za to nejvíc právě jeho tým, který šponuje rozpočty několik desítek let vzhůru a sabotuje veškeré snahy o omezení výdájů nebo rozpočtové stropy. Dnes chce třetí auto, zítra to bude čtvrté auto... a za pár let? Ferrari F1 CUP? bezva... 02

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    XXX
    nevím, jak vám, ale mně se strašně nelíbí představa jednobarevných stupní vítězů

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shyt

    XXX
    musi robit prezidenta fiat 500 cup ked nestiha ani malinovkovej firme. luca Badoer v tej cervenej plechovici zaostaval 3 sekundy na kolo. Nech radsej naozaj pestuje talianske talenty a nema len plnu hubu zvastov aby maskoval svoju neschopnost.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    XXX
    Poslední opravdový zákaznický vůz byl Lotus 78 a 79 pro,,Team Rebaque,,(Hector Rebaque)v roce 1978-79.Výsledky ovšem katastrofální.Za dvě sezony 1bod.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      XXX
      ... což by při dnešním bodování znamenalo 9b v r.1978 a 8b v r.1979. Nic moc, ale pořád lepší, než třeba letošní Williams, a to při menším počtu odjetých závodů. Na zákaznický tým a ne zrovna hvězdného pilota - je to katastrofální, nebo je to vlastně docela slušný ?

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • matin

    XXX
    Já nevidím jeden jediný důvod, proč by někdo měl chtít jít do zákaznického vozu. Nedá se to vyvíjet, byl by to rok starý vůz, akorát upravený pro letošní pravidla, čili asi nic optimalizovaného. Hned na začátku sezóny bych věděl, že jsem odepsaný resp. jsem zcela závislý na směru, kterým vyvíjí majitel. Ikdybych měl k dispozici vůz letošní a měl možnost na něm pracovat, nikdy bych neměl šanci se technologicky dostat dále, než majitel vozu, protože by o všem věděl a dost možně s klidem kopíroval.
    Pro majitele vozu by to samozřejmě bylo zajímavé, v podstatě další tým potažmo zdroj dat, který nemusí živit.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    XXX
    Opravdu nechápu na co si pořád stěžuje. Pokud chce víc rudých formulí, ať si koupí druhou stáj a udělá to jako RedBull.

    Když BMW odešlo z F1, tak se Sauberovi do toho kolotoče už moc nechtělo, a kdyby Montezemolo místo kecání jednal, tak už může být juniorka Ferrari dávno na trati. Ostatně týmy jako HRT nebo Marussia moc drahé nebudou.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Luca sa možno pomýlil a chcel povedať, že oni nebudú od Sauberu tohoto roku kupovať len šasi, ale celé auto okrem komponentov, ktoré do neho dodávajú a Sauber im to samozrejme ich červenou nenastrieka, to už hádam v Maranelle vedia, aby to neopadalo. 18

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama