DISKUZE K ČLÁNKU Schumacher: Stále jsem jedním z nejlepších na světě

Michael Schumacher na začátku letošního seriálu Formule 1 tvrdí, že stále patří k absolutní špičce a očekává boj o pódia.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Schumacher: Stále jsem jedním z nejlepších na světě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 12.03.2012 18:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 12.03.2012 11:06
Nevím, jestli to nemáš trochu naruby. Schumi… »
» uzivatel000733 (Hlasoval 1 člověk) 12.03.2012 12:26
Jsem stále jeden z největších křiváků na světě… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 12.03.2012 12:41
Tomu se říká objektivní a nezaujatý názor. 11»

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ladys

    ladys

    XXX
    Jsem tu diskusi čekal daleko horší...
    Prostě někteří lidé Schmachera nikdy neskousnou.
    Na A1 ringu to Barik udělal schválně okatě, aby bylo vidět jak mu ubližujou.
    Ale zapoměl se kouknout na svoje konto,jak se mu hromadí dolárky..

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    XXX
    Jsem stále jeden z největších křiváků na světě,tak to mělo znít.Možná ještě:Kdysi jsem byl jeden z nejlepších,ale teď jsem jen šedej podprůměr 02
    A nikdy jsem se neměl vracet a dělet ze sebe šaška 02

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    Má pravdu.Vloni v Kanadě...když liják smazal rozdíly v technice....tak se v plné kráse ukázalo,že hlavní problém Schumiho je vůz.Protože technikou jízdy a kontrolou vozu při předjížděcích manévrech v těchto podmínkách předčil absolutně celé startovní pole.
    Jinak bojovnost a zarputilost může rozdávat všem po kilech.V tom se mu nikdo ze soupeřů nevyrovná.Nejlépe to bylo vidět na Monze...kde na něho Hamiton dotíral,ale "dědek" se rval jak lev.Tak jako zastarých časů....Rval se tak moc,až museli komisaři zasáhnout a pro letošek upravit pravidla.
    Ano Schumi...pořád patříš mezi nejlepší.Závodit v 90ých letech proti tobě tví dnešní soupeři,tak se z toho do jednoho psychicky zhroutí....no snad vyjma Hamiltona a Alonsa.
    Schumi 11 11 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      XXX
      Loni v Kanadě mě teda Schumi o ničem nepřesvědčil. Jen snad o tom, že má dostatek zkušeností, aby vůz udržel na trati. Jinak těžil z častých kolizí a výjezdů Safety Caru. Stejně jako z přerušení závodu. Ano zajel jednou nejrychlejší kolo, ale to bylo už na oschnuté trati, hned první kolo, kdy komisaři povolili užití DRS. Pak jen těžil ze suché závodní stopy a ještě poměrně mokrého okolí trati. Tak že dlouho brzdil jak Buttona, tak i Webbera, než se před něho dostali po mokré stopě. Ale jinak souhlasím, že patří stále k těm velice kvalitním pilotům.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        XXX
        Nevím, jestli to nemáš trochu naruby. Schumi využil mokré stopy, na suchu ho pak ostatní dojeli. Nevím jak moc mu pomohl SC, ale asi ne tolik jako Buttonovi. Každopádně na mokru zajížděl časy srovnatelné s Buttonem a Vettelem, což o něčem trochu svědčí. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Ja si myslím, že Michael je prínosom pre Mercedes aj pre Nica, ktorý má možnosť popri ňom aktívne rásť a ak sa stane majstrom sveta bude to úplne v poriadku. Osobne si však myslím, že Michael na túto métu už nedosiahne, lebo jeho zenit už je preč a roky sa nedajú v žiadnom prípade oklamať ani pri jednom športe. Mimochodom v štartovnom poli sú konkurenti ďaleko zdatnejší a na lepších autách. 14

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000908

    uzivatel000908

    XXX
    4 tý nejrychlejší tým 8smé místo nevypovídá o zázracích ale ani o tom že by byl mimo kdyby byl neprospěšný týmu byl by s kola ven smlouva nesmlouva

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jura

    XXX
    no tys tu zas chybel chybel eracere :D kam prijdes, tak jen delas bordel :D schumi uz davno presluhuje jako do minuleho roku baricchelo 13

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Angelo

      XXX
      To s tebou suhlasim,ale aj tak,ten pocit,pocut to ze Schumacher je na startovom roste...su to spomienky,prijemny pocit,taka osobnost a 7 titulov mu nikto nikdy nezobere,aj ked pochybujem,ze daky este ziska:)

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ERacer

      XXX
      Jaký bordel ? 04 Píšu k tématu, to že nesouhlasíš s tím co jsem napsal je tvůj problém. Já zase nemám rád patolízaly co se vždy musí vyjádřit na něčí adresu,místo toho aby se vyjádřili na související věc s F1. Příště bude lepší si všímat daného článku. 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Jsou piloti, co přesluhují už po prvním závodě. Pořád jezdí někteří, co ty "staříky" nedokáží porážet. Třeba Maldonado. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      XXX
      S loňským Williamsem by nedokázal porážet nikdo nikoho. Schumacher měl loni o dost lepší auto a nikoho z prvních 3 týmů porážet nedokázal (možná občas Massu), takže asi tak.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        XXX
        Trochu jsi mě nepochopil. Neříkal jsem, že nestačil Maldonado na Schumiho, ale na Bariho. 03
        Ale pokud chceš srovnávat tyhle dva, když nestačil ani na Barichella.... Srovnávat rychlost Rubense se Schumim jsme mohli několik sezon. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          XXX
          Ano máš pravdu, srovnávat rychlost Schumiho a Barika jsme mohli, ale je otázkou jak dalece ta srovnání byla vypovídající o skutečných kvalitách obou. Ještě dnes si docela živě vybavuji jak Barik zastavil před cílovou čárou a čekal až jej mistr světa dožene a předjede na A1 ringu. Barik ho jednoduše porazit nesměl a pokud se o F1 opravdu zajímáš, tak to musíš vědět, protože to potvrdil i Jean Todt.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            XXX
            Nikde jsem netvrdil, že u Ferrari tenkrát nebyla týmová režie, ani že neměl Schumi jako jednička výhody. 03
            O F1 jsem se hodně zajímal už tenkrát. Ano A1 ring si pamatuju a musel tam přijít o svůj "drtivý" náskok 2s. Ale taky si pamatuju, že mu to Schumi vrátil, až měl titul jistý. A taky si pamatuju, že dával pravidelně Barimu v závodě téměř půl kola a v kvalifikacích několik desetin. Když se náhodou Barimu zadařilo a porazil ho (většinou po Schumiho chybě), měl z toho druhé vánoce, jak to bylo vyjímečné. A také si pamatuju, že když už došlo k režii, měl Schumi výrazný bodový náskok a možnost titulu pro Bariho byla už jen čistě teoretická.
            Podle stejné logiky je Massa rychlejší jak Alonso? Přece ho v Maďarsku musel pustit? 04
            Nic proti Rubensovi. Pro mě je to velký sympaťák a dokonce porazil Stiga. Ale na Schumiho prostě neměl. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ladys

              ladys

              XXX
              Lépe bych to nenapsal 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • odin

              XXX
              Týmová režie byla u Ferrari od začátku každé sezóny. A Barik měl za úkol brzdit Schumacherovi soupeře. Povětšinou to vypadalo tak, že se po startu dostal do čela Šumi a Barik byl druhý, přičemž si držel na zádech ostatní, zatímco Šumi ujížděl.Tehdá nebylo DRS a tak předjetí bylo poněkud obtížnější a pokud měl dost dobré auto, tak si mohl dovolit jet i pomaleji a přitom se nenechat předjet. Případně,když se Barikovi povedl start lépe tak Šumiho po pár kolech pouštěl před sebe (po zákazu týmové režie se měnili v boxech během tankování). Tak že to o skutečných kvalitách nevypovídá vůbec nic. Netvrdím, že Šumi je a byl nějaké béčko, patřil a patří i nadále k TOP pilotům, ale tvůj pohled a pohledy většiny jeho fans je a jsou poněkud neobjektivní. Co bylo Barikovi platné, že mu to Šumi vrátil,když už měl titul v kapse? Vždyť přeci v F1 jde především o titul a vítězství v závodě, které nic neřeší, je trapné gesto.Já být Barikem, bych cílem na prvním místě neprojel, čekal bych jako na A1 ringu, ať nás předjedou třebas i ostatní.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                XXX
                To že byl Schumi jedničkou od začátku každé sezony souhlasím. Já být šéfem týmu, tak udělám to samé. Ale zbytek tvé teorie je fakt úlet. Chceš tu tvrdit, že Rubens schválně zajížděl pomalejší kola v kvalifikaci tak, aby byl vždycky nějakou tu desetinku pomalejší? Aniž by věděl, jaký čas vlastně Schumi zajede, protože často jezdil Schumi poslední? Tak to je fakt kouzelník, že to tak vždycky trefil.
                Prosím kdy Rubens brzdil celé pole? Často odjeli oba po prvních kolech od ostatních (zvlášť v sezoně 2004). To pak Rubens dostal instrukce kolik přesně má za Schumim dojet? To mu jako řekli, že musí dojet třeba za 25s? A rovnoměrně si to rozvrhnout, aby to nevypadalo moc blbě, ikdyž jindy udělali okatou týmovou režii? A často plnil instrukce tak důsledně, že měl velkou ztrátu i za Kimim, Montoyou nebo z úcty asi i za Ralfem. 01
                Proč tak vyjímečný pilot, který musel pravidelně pouštět pomalého Schumachera, neukázal svůj talent v jiných stájích? To jezdil průměrně i za jiné týmy schválně z úcty k Schumacherovi?
                A co ostatní Schumiho kolegové? To všichni pouštěli Schumiho na základě příkazu šéfů týmů, i když to byl jiný šéf?
                Proč tedy nepřikáží Rosbergovi, aby jezdil za Schumim? Vždyť je vede ten samý Ross Brawn. To najednou přestal mít Schumiho rád?
                U Ferrari dostává Massa taky příkaz, o kolik má být pomalejší jak Alonso? Nebo tam je to něco úplně jiného, přestože je to stejný tým?
                Promiň za občasný sarkasmus, ale jestli mám věřit tomu, že v 95% závodů museli složitě a nesmyslně upravovat a propočítávat rychlost Barimu a všem ostatním stájovým kolegům v kvalifikacích i závodech nebo připustit, že byl Schumi prostě rychlejší, tak asi dám přednost logickému druhému vysvětlení.
                Jinak bych mohl dojít k závěru, že třeba pražský hrad postavili ufoni. Je to asi tak stejně pravděpodobné. 03
                A k reakci Bariho v A1 Ringu: Nevšiml jsem si, že by mu za zády seděl někdo s nožem na jeho krku. Bylo to jeho rozhodnutí a mě přišlo logické a rozumné, byť ne líbivé. Kdyby pustil i ostatní, dostal by padáka z nejlepšího týmu a těžko by se mu (jako neposlušnému) shánělo místo jinde. Přijít o 2 body a jedno vítězství (navíc obojí vrácené) mi přijde jako menší zlo.
                Počítám se k méně zaslepeným fanouškům Schumiho.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      XXX
      Jj... 01
      Vsimni si jednu "zaujimavost" - ked mlady poraza starsieho - je to urcite preto, ze stary uz nema reflexy, dravost atdatd... 04 Ked ho mlady neporaza, tak je to urcite preto, ze stary je omnoho skusenejsi, jazdi s rozumom, mlady je zbrkly atdatd... 03
      Vlastne nic "zaujimave" to neni, len som chcel povedat, ze stale si niekto/nejaky dovod urcite najde, preco "to a hento"... Len mi unika, preco bol teda "dochodca", od (cca) polovice minulej sezony, (nielen podla mna) rychlejsi, dravejsi, a celkovo vykonnejsi...? 04 A to vsetko, pri takom ese ako "Britney" bezpochyby je... 06

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama