DISKUZE K ČLÁNKU Schumacher: Stále jsem jedním z nejlepších na světě
Michael Schumacher na začátku letošního seriálu Formule 1 tvrdí, že stále patří k absolutní špičce a očekává boj o pódia.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Schumacher: Stále jsem jedním z nejlepších na světě
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000733
(Hlasoval 1 člověk)
12.03.2012 12:26
Jsem stále jeden z největších křiváků na světě… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000733
12:26 12.03.2012 XXXJsem stále jeden z největších křiváků na světě,tak to mělo znít.Možná ještě:Kdysi jsem byl jeden z nejlepších,ale teď jsem jen šedej podprůměr
A nikdy jsem se neměl vracet a dělet ze sebe šaška -
uzivatel000729
10:17 12.03.2012 XXXMá pravdu.Vloni v Kanadě...když liják smazal rozdíly v technice....tak se v plné kráse ukázalo,že hlavní problém Schumiho je vůz.Protože technikou jízdy a kontrolou vozu při předjížděcích manévrech v těchto podmínkách předčil absolutně celé startovní pole.
Jinak bojovnost a zarputilost může rozdávat všem po kilech.V tom se mu nikdo ze soupeřů nevyrovná.Nejlépe to bylo vidět na Monze...kde na něho Hamiton dotíral,ale "dědek" se rval jak lev.Tak jako zastarých časů....Rval se tak moc,až museli komisaři zasáhnout a pro letošek upravit pravidla.
Ano Schumi...pořád patříš mezi nejlepší.Závodit v 90ých letech proti tobě tví dnešní soupeři,tak se z toho do jednoho psychicky zhroutí....no snad vyjma Hamiltona a Alonsa.
Schumi-
odin
10:39 12.03.2012 XXXLoni v Kanadě mě teda Schumi o ničem nepřesvědčil. Jen snad o tom, že má dostatek zkušeností, aby vůz udržel na trati. Jinak těžil z častých kolizí a výjezdů Safety Caru. Stejně jako z přerušení závodu. Ano zajel jednou nejrychlejší kolo, ale to bylo už na oschnuté trati, hned první kolo, kdy komisaři povolili užití DRS. Pak jen těžil ze suché závodní stopy a ještě poměrně mokrého okolí trati. Tak že dlouho brzdil jak Buttona, tak i Webbera, než se před něho dostali po mokré stopě. Ale jinak souhlasím, že patří stále k těm velice kvalitním pilotům.
-
-
Kapor
18:34 12.03.2012 XXXJa si myslím, že Michael je prínosom pre Mercedes aj pre Nica, ktorý má možnosť popri ňom aktívne rásť a ak sa stane majstrom sveta bude to úplne v poriadku. Osobne si však myslím, že Michael na túto métu už nedosiahne, lebo jeho zenit už je preč a roky sa nedajú v žiadnom prípade oklamať ani pri jednom športe. Mimochodom v štartovnom poli sú konkurenti ďaleko zdatnejší a na lepších autách. -
uzivatel000908
09:49 12.03.2012 XXX4 tý nejrychlejší tým 8smé místo nevypovídá o zázracích ale ani o tom že by byl mimo kdyby byl neprospěšný týmu byl by s kola ven smlouva nesmlouva -
-
-
-
-
odin
10:27 12.03.2012 XXXAno máš pravdu, srovnávat rychlost Schumiho a Barika jsme mohli, ale je otázkou jak dalece ta srovnání byla vypovídající o skutečných kvalitách obou. Ještě dnes si docela živě vybavuji jak Barik zastavil před cílovou čárou a čekal až jej mistr světa dožene a předjede na A1 ringu. Barik ho jednoduše porazit nesměl a pokud se o F1 opravdu zajímáš, tak to musíš vědět, protože to potvrdil i Jean Todt.-
Mike17
11:02 12.03.2012 XXXNikde jsem netvrdil, že u Ferrari tenkrát nebyla týmová režie, ani že neměl Schumi jako jednička výhody.
O F1 jsem se hodně zajímal už tenkrát. Ano A1 ring si pamatuju a musel tam přijít o svůj "drtivý" náskok 2s. Ale taky si pamatuju, že mu to Schumi vrátil, až měl titul jistý. A taky si pamatuju, že dával pravidelně Barimu v závodě téměř půl kola a v kvalifikacích několik desetin. Když se náhodou Barimu zadařilo a porazil ho (většinou po Schumiho chybě), měl z toho druhé vánoce, jak to bylo vyjímečné. A také si pamatuju, že když už došlo k režii, měl Schumi výrazný bodový náskok a možnost titulu pro Bariho byla už jen čistě teoretická.
Podle stejné logiky je Massa rychlejší jak Alonso? Přece ho v Maďarsku musel pustit?
Nic proti Rubensovi. Pro mě je to velký sympaťák a dokonce porazil Stiga. Ale na Schumiho prostě neměl.-
odin
14:10 12.03.2012 XXXTýmová režie byla u Ferrari od začátku každé sezóny. A Barik měl za úkol brzdit Schumacherovi soupeře. Povětšinou to vypadalo tak, že se po startu dostal do čela Šumi a Barik byl druhý, přičemž si držel na zádech ostatní, zatímco Šumi ujížděl.Tehdá nebylo DRS a tak předjetí bylo poněkud obtížnější a pokud měl dost dobré auto, tak si mohl dovolit jet i pomaleji a přitom se nenechat předjet. Případně,když se Barikovi povedl start lépe tak Šumiho po pár kolech pouštěl před sebe (po zákazu týmové režie se měnili v boxech během tankování). Tak že to o skutečných kvalitách nevypovídá vůbec nic. Netvrdím, že Šumi je a byl nějaké béčko, patřil a patří i nadále k TOP pilotům, ale tvůj pohled a pohledy většiny jeho fans je a jsou poněkud neobjektivní. Co bylo Barikovi platné, že mu to Šumi vrátil,když už měl titul v kapse? Vždyť přeci v F1 jde především o titul a vítězství v závodě, které nic neřeší, je trapné gesto.Já být Barikem, bych cílem na prvním místě neprojel, čekal bych jako na A1 ringu, ať nás předjedou třebas i ostatní.-
Mike17
15:24 12.03.2012 XXXTo že byl Schumi jedničkou od začátku každé sezony souhlasím. Já být šéfem týmu, tak udělám to samé. Ale zbytek tvé teorie je fakt úlet. Chceš tu tvrdit, že Rubens schválně zajížděl pomalejší kola v kvalifikaci tak, aby byl vždycky nějakou tu desetinku pomalejší? Aniž by věděl, jaký čas vlastně Schumi zajede, protože často jezdil Schumi poslední? Tak to je fakt kouzelník, že to tak vždycky trefil.
Prosím kdy Rubens brzdil celé pole? Často odjeli oba po prvních kolech od ostatních (zvlášť v sezoně 2004). To pak Rubens dostal instrukce kolik přesně má za Schumim dojet? To mu jako řekli, že musí dojet třeba za 25s? A rovnoměrně si to rozvrhnout, aby to nevypadalo moc blbě, ikdyž jindy udělali okatou týmovou režii? A často plnil instrukce tak důsledně, že měl velkou ztrátu i za Kimim, Montoyou nebo z úcty asi i za Ralfem.
Proč tak vyjímečný pilot, který musel pravidelně pouštět pomalého Schumachera, neukázal svůj talent v jiných stájích? To jezdil průměrně i za jiné týmy schválně z úcty k Schumacherovi?
A co ostatní Schumiho kolegové? To všichni pouštěli Schumiho na základě příkazu šéfů týmů, i když to byl jiný šéf?
Proč tedy nepřikáží Rosbergovi, aby jezdil za Schumim? Vždyť je vede ten samý Ross Brawn. To najednou přestal mít Schumiho rád?
U Ferrari dostává Massa taky příkaz, o kolik má být pomalejší jak Alonso? Nebo tam je to něco úplně jiného, přestože je to stejný tým?
Promiň za občasný sarkasmus, ale jestli mám věřit tomu, že v 95% závodů museli složitě a nesmyslně upravovat a propočítávat rychlost Barimu a všem ostatním stájovým kolegům v kvalifikacích i závodech nebo připustit, že byl Schumi prostě rychlejší, tak asi dám přednost logickému druhému vysvětlení.
Jinak bych mohl dojít k závěru, že třeba pražský hrad postavili ufoni. Je to asi tak stejně pravděpodobné.
A k reakci Bariho v A1 Ringu: Nevšiml jsem si, že by mu za zády seděl někdo s nožem na jeho krku. Bylo to jeho rozhodnutí a mě přišlo logické a rozumné, byť ne líbivé. Kdyby pustil i ostatní, dostal by padáka z nejlepšího týmu a těžko by se mu (jako neposlušnému) shánělo místo jinde. Přijít o 2 body a jedno vítězství (navíc obojí vrácené) mi přijde jako menší zlo.
Počítám se k méně zaslepeným fanouškům Schumiho.
-
-
-
-
-
erdedy
10:21 12.03.2012 XXXJj...
Vsimni si jednu "zaujimavost" - ked mlady poraza starsieho - je to urcite preto, ze stary uz nema reflexy, dravost atdatd... Ked ho mlady neporaza, tak je to urcite preto, ze stary je omnoho skusenejsi, jazdi s rozumom, mlady je zbrkly atdatd...
Vlastne nic "zaujimave" to neni, len som chcel povedat, ze stale si niekto/nejaky dovod urcite najde, preco "to a hento"... Len mi unika, preco bol teda "dochodca", od (cca) polovice minulej sezony, (nielen podla mna) rychlejsi, dravejsi, a celkovo vykonnejsi...? A to vsetko, pri takom ese ako "Britney" bezpochyby je...
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek