DISKUZE K ČLÁNKU FIA zavírá díru v pravidlech o ECU, umožňovala týmům foukat i letos

FIA zaceluje další díru v pravidlech, o níž jsme vás informovali již včera ráno. Řídicí jednotka (ECU) umožňovala i v tomto roce chytře využívat foukání.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA zavírá díru v pravidlech o ECU, umožňovala týmům foukat i letos

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 24.02.2012 19:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000178 (Hlasoval 1 člověk) 24.02.2012 08:22
"FIA nyní spolupracuje s jedním z výrobců… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 24.02.2012 08:27
No, je to docela možné, že je prásklo Ferrari.… »
» uzivatel000718 (Hlasoval 1 člověk) 24.02.2012 12:04
Nebylo by lepší, kdyby se FIA vykašlala na tyhle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Petr

      Petr

      XXX
      No, je to docela možné, že je prásklo Ferrari. Ale v článku nic takového není 04

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        XXX
        máš pravdu 01. nic takového tam není, ale kdo další vyrábí motory? pro F1 Cosword a mimo F1 třeba i Škodovka.... 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    XXX
    No je aspon dobre, ze FIA predem oznamila ze pujde proti foukani, a asi dela vse pro to aby to tak bylo. Je zajimave jak to FIA tvrdila, a presto se na to dost spoleha. Ja osobne bych nebyl proti aby koncovky byly za napravou.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 55FS

    XXX
    Jednoduchá pomoc,výfuky nech končia až za zadným krídlom a difúzorom,ktorý by bom úplne zakázal, a je po špekuláciách.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • matin

    XXX
    Měli ty pravidla udělat tak, jak původně plánovali. Vyústit výfuky až za osou zadních kol. Byl by pokoj.

    Ale chápu, že můžou být technické důvody, proč to udělali tak, jak udělali.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ERacer

    XXX
    Nářez, tak to jsem zvědav jak si teď ostatní povedou. Ale jsou to kulišáci. 18

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama