DISKUZE K ČLÁNKU FIA zavírá díru v pravidlech o ECU, umožňovala týmům foukat i letos

FIA zaceluje další díru v pravidlech, o níž jsme vás informovali již včera ráno. Řídicí jednotka (ECU) umožňovala i v tomto roce chytře využívat foukání.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA zavírá díru v pravidlech o ECU, umožňovala týmům foukat i letos

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 24.02.2012 19:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000178 (Hlasoval 1 člověk) 24.02.2012 08:22
"FIA nyní spolupracuje s jedním z výrobců… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 24.02.2012 08:27
No, je to docela možné, že je prásklo Ferrari.… »
» uzivatel000718 (Hlasoval 1 člověk) 24.02.2012 12:04
Nebylo by lepší, kdyby se FIA vykašlala na tyhle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Petr

      Petr

      XXX
      No, je to docela možné, že je prásklo Ferrari. Ale v článku nic takového není 04

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        XXX
        máš pravdu 01. nic takového tam není, ale kdo další vyrábí motory? pro F1 Cosword a mimo F1 třeba i Škodovka.... 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    XXX
    No je aspon dobre, ze FIA predem oznamila ze pujde proti foukani, a asi dela vse pro to aby to tak bylo. Je zajimave jak to FIA tvrdila, a presto se na to dost spoleha. Ja osobne bych nebyl proti aby koncovky byly za napravou.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 55FS

    XXX
    Jednoduchá pomoc,výfuky nech končia až za zadným krídlom a difúzorom,ktorý by bom úplne zakázal, a je po špekuláciách.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • matin

    XXX
    Měli ty pravidla udělat tak, jak původně plánovali. Vyústit výfuky až za osou zadních kol. Byl by pokoj.

    Ale chápu, že můžou být technické důvody, proč to udělali tak, jak udělali.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ERacer

    XXX
    Nářez, tak to jsem zvědav jak si teď ostatní povedou. Ale jsou to kulišáci. 18

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama