DISKUZE K ČLÁNKU Mimo záznam: Hamilton je novým McLarenem MP4-27 zklamaný

Lewis Hamilton má být po prvním testu nového monopostu McLarenu MP4-27 v Jerezu dle zahraničních médií zklamaný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mimo záznam: Hamilton je novým McLarenem MP4-27 zklamaný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 18.02.2012 10:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 16.02.2012 14:39
Nic v zlom ale minulorocny MP4-26 ale nestaval… »
» uzivatel000940 (Hlasoval 1 člověk) 16.02.2012 14:46
Když se uváží, že na 1 kolo je průměrná spotřeba… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 16.02.2012 14:53
Netvrdím, že na tom musí být McLaren špatně, jen… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Marty

    XXX
    Hah, tak pokud si na ovladatelnost vozu stezuje uz i Hamilton, Button tak bude krouzit na chvostu. Sam se preci vyjadroval ve smyslu "potrebuji vyvazene auto", zatimco Hamilton dokaze zajet i s 'nevyvazenym' autem slusne (pokud to do nekoho nenapere). No ja letos vkladam nadeje do Lotusu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    XXX
    Bůh ví co doopravdy řekl, a co z toho vyčarovali novináři. Možná by to sice dávalo smysl, ale když se člověk zamyslí, tak jak už zde někdo psal....McL se touto cestou vydal už dříve a určitě na nizké kastli staví už minimalně 2 roky, takže skočit najednou na vysoký nos by smysl dávalo ještě méně, než to, že jako jediní nemají hrb.
    Já doufám, že to bude jen nějaký fake a že letos uvidíme vyrovnané minimálně 3-4 týmy....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • LOL2000

    XXX
    Ehm a co na to pan Rosberg?Jako fór dobrý. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • elrik

    XXX
    zase senzace a kachna jen pro noviny. uvedomte si ze pilot F1 v dnesni dobe je tam opravdu jen od toho aby kroutil volantem, pripadne po dojezdu rekl "tam to skripalo, klouzalo, vibrovalo.."

    to jestli je cumak nahoru nabo dolu vyhodou on absolutne nedokaze posoudit. takze tyhle zarucene insider zpravy jsou jen na zkraceni casu pred prvni GP.. 20

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      XXX
      Já myslím, že jezdec ví náhodou docela dost o různých variacích auta. Si myslíš, že celou zimu je jen zavřenej ve fitku a auto vidí až na prvním testu? To asi ne. Určitě probírají různé varianty i s piloty to se neboj. A taky bych řekl, že McL zkoušel určitě i skokatej nos, takže bych moc nedal, že ho maj i v založním plánu jako minulej rok výfuky...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • gurun

    XXX
    Stejne kecy uz od dob Kimiho u Meku. Zima stoji u Wokingu za hovno uz roky a leta. Nic noveho. Kdo podleha depresi tak at zaradi zpatecku04). Doporucuji. Navic Button je zticha a Miltonovi do hlavy nikdo nevidi proc tohle pousti.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Nechápu, proč si myslíte, že je schodový nos tak výhodný. Kdyby to bylo výhodné, tak týmy nečakali na to, až jim schod nařídí pravidla

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      XXX
      Ono o ten vrch nosa asi moc nejde skor by som povedal ze ide o tu "dieru" pod nosom... a od toho sa odvíja smerovanie vzduchu na difuzor - teda ci je vyhodnejsie prudenie vzduchu z vrchu (MCL) alebo zo spodu (zatial ostatne teamy.

      dodo

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        XXX
        Přesně, jde o to přivést co nejvíce vzduchu na podlahu. Všichni tak kompenzují foukání difuzoru.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          McMatej

          XXX
          No jo, ale speciálně jsem se ba to díval a spodní strana nosu z oblasti předních kol je na McLarenu stejně vysoká jako třeba na Ferrari.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000940

            uzivatel000940

            XXX
            Ten zlomený nos z horní strany asi nebude nějaká výhoda. Vzniká tam vysoký tlak a pozmění aerodynamiku jako by tam vlastně ani nebyl (někde jsem to viděl namalované). Spíš by mě zajímaly ty otvory kam vlastně ústí u RB-8 a proč výfuky jsou směrovaný přímo na jedno z ramen. Dohromady to může něco znamenat.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            XXX
            Si se asi díval špatně, zkus si porovnat úhel ramen zavěšení - mcl je má vodorovně, ale zbytek týmů v dost ostrým úhlu, přitom spodní rameno je uchyceno ma úrovni spodku nosu...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Ja si vôbec namyslím, že to v skutočnosti Lewis povedal a že je skôr na hrbaté, lebo ten nový Mclaren má iskru. Je to nové surové auto, ktoré treba vyvíjať za pochodu o nové vylepšenia a ja verím, že túto oblasť Paddy zvládne na 1-ku. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • toorek

    XXX
    Mám pocit, že poslední dobou má McL každý lichý rok špatné auto a každý sudý ještě horší. Ach jo... 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000940

    uzivatel000940

    XXX
    Tak to si nemyslím, že by to bylo až tak špatné. Když se podíváme na RB a jeho úhly nosu - jsou stejné jako loňský model, u McL je výška nosu srovnatelná s RB (dá se protáhnout dopředu a bude totožná s RB) jen to zaoblení začíná před koly. I to vyčištění zadní části je srovnatelné s RB, takže asi jediné co budou v McL řešit je úhel výfuku a snad flexibilní přední křídlo, ale to snad už vyřešili. A co se týče "agresivního" nastavení, myslím si, že v prvém výjezdu nikdo neukazuje co opravdu mají. A Barcelona to nebude až tak velký rozdíl. Skok dopředu určitě ano, ale až Albert Park ukáže pravý stav.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    V pátek zajel 1:19.866 a pak ujel dalších 12 kol. S tím množstvím paliva to nebude tak zlé. 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Dan8

    XXX
    taky jsem to čekal, když mají všichni nos nahoru, tak to musí mít nějaké výhody. Ještě bude sranda, až všechno zahodí a do austrálie přijedou s vysokým nosem jak loni s výfuky vzadu, ale na to už mají asi málo času.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Cavalino Rampante

    XXX
    Dobré zprávy! 11 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ERacer

    XXX
    No myslím, že se Hamilton bude na 100% rozmýšlet jestli prodlouží smlouvu. A jak je známo smlouvy končí Webberovi a Massovi. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zix

      XXX
      Taky sem chtěl napsat že bych se vůbec nedivil a ani nezlobil kdyby šel k Red Bullu. 11 03
      Jinak u Ferrari by si tolik nepomoh,a navíc dokud tam bude Alonso tak to určitě nehrozí. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz svého týmového kolegu pořádně naštval

Sainz si vyslechl komentář rozzuřeného Leclerca do rádia, nyní se k němu konečně vyjádřil

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama