DISKUZE K ČLÁNKU Mimo záznam: Hamilton je novým McLarenem MP4-27 zklamaný
Lewis Hamilton má být po prvním testu nového monopostu McLarenu MP4-27 v Jerezu dle zahraničních médií zklamaný.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mimo záznam: Hamilton je novým McLarenem MP4-27 zklamaný
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000940
(Hlasoval 1 člověk)
16.02.2012 14:46
Když se uváží, že na 1 kolo je průměrná spotřeba… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Marty
12:56 16.02.2012 XXXHah, tak pokud si na ovladatelnost vozu stezuje uz i Hamilton, Button tak bude krouzit na chvostu. Sam se preci vyjadroval ve smyslu "potrebuji vyvazene auto", zatimco Hamilton dokaze zajet i s 'nevyvazenym' autem slusne (pokud to do nekoho nenapere). No ja letos vkladam nadeje do Lotusu. -
Hr3bec
12:40 16.02.2012 XXXBůh ví co doopravdy řekl, a co z toho vyčarovali novináři. Možná by to sice dávalo smysl, ale když se člověk zamyslí, tak jak už zde někdo psal....McL se touto cestou vydal už dříve a určitě na nizké kastli staví už minimalně 2 roky, takže skočit najednou na vysoký nos by smysl dávalo ještě méně, než to, že jako jediní nemají hrb.
Já doufám, že to bude jen nějaký fake a že letos uvidíme vyrovnané minimálně 3-4 týmy.... -
elrik
12:27 16.02.2012 XXXzase senzace a kachna jen pro noviny. uvedomte si ze pilot F1 v dnesni dobe je tam opravdu jen od toho aby kroutil volantem, pripadne po dojezdu rekl "tam to skripalo, klouzalo, vibrovalo.."
to jestli je cumak nahoru nabo dolu vyhodou on absolutne nedokaze posoudit. takze tyhle zarucene insider zpravy jsou jen na zkraceni casu pred prvni GP..-
Hr3bec
12:46 16.02.2012 XXXJá myslím, že jezdec ví náhodou docela dost o různých variacích auta. Si myslíš, že celou zimu je jen zavřenej ve fitku a auto vidí až na prvním testu? To asi ne. Určitě probírají různé varianty i s piloty to se neboj. A taky bych řekl, že McL zkoušel určitě i skokatej nos, takže bych moc nedal, že ho maj i v založním plánu jako minulej rok výfuky...
-
-
-
uzivatel000324
13:07 16.02.2012 XXXOno o ten vrch nosa asi moc nejde skor by som povedal ze ide o tu "dieru" pod nosom... a od toho sa odvíja smerovanie vzduchu na difuzor - teda ci je vyhodnejsie prudenie vzduchu z vrchu (MCL) alebo zo spodu (zatial ostatne teamy.
dodo-
-
-
uzivatel000940
19:18 16.02.2012 XXXTen zlomený nos z horní strany asi nebude nějaká výhoda. Vzniká tam vysoký tlak a pozmění aerodynamiku jako by tam vlastně ani nebyl (někde jsem to viděl namalované). Spíš by mě zajímaly ty otvory kam vlastně ústí u RB-8 a proč výfuky jsou směrovaný přímo na jedno z ramen. Dohromady to může něco znamenat.
-
-
-
-
-
uzivatel000940
12:00 16.02.2012 XXXTak to si nemyslím, že by to bylo až tak špatné. Když se podíváme na RB a jeho úhly nosu - jsou stejné jako loňský model, u McL je výška nosu srovnatelná s RB (dá se protáhnout dopředu a bude totožná s RB) jen to zaoblení začíná před koly. I to vyčištění zadní části je srovnatelné s RB, takže asi jediné co budou v McL řešit je úhel výfuku a snad flexibilní přední křídlo, ale to snad už vyřešili. A co se týče "agresivního" nastavení, myslím si, že v prvém výjezdu nikdo neukazuje co opravdu mají. A Barcelona to nebude až tak velký rozdíl. Skok dopředu určitě ano, ale až Albert Park ukáže pravý stav. -
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek