DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari je po prvních testech a víkendové analýze v Maranellu v klidu

Práce v továrně nepolevuje ani během velmi chladné zimy. Tým po návratu z Jerezu uspořádal v továrně společnou poradu, které se zúčastnil i jeho šéf Stefano Domenicali a rozebírala se situace po čtyřech dnech testování. Jaké závěry z ní tým oficiálně vyvozuje?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari je po prvních testech a víkendové analýze v Maranellu v klidu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 13.02.2012 21:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000190 (Hlasoval 1 člověk) 13.02.2012 12:10
No mě napadá, že ten prostor nahoře si nenechali… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000152

    uzivatel000152

    XXX
    Kdo si nechce ústa spálit, musí mlčet, nebo chválit. V oblasti umění, když nechcete dotyčné "urazit" tak neutrální odpověď je, že "dílo je zajímavé" "nebo experimentální". Ve Ferrari mají pěknou diplomatickou formulku : "Jedná se o velmi komplexní vůz využívající prvky, které jsou pro tým nové, což vyžaduje pečlivé studie pro výzkum těch nejlepších kombinací." Čeština to vyjádří i stručně - na p.r.d. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • La F.Alkonzo

    XXX
    Furt nevím,proč to Ferrari tak urážíte?asi proto,že bez Fernanda Alonsa by byli za Lotusem,ale né před moji Octávií ha hu he.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • matin

    XXX
    By mě stejně zajímalo co je vedlo k tomu přednímu pull-rodu. Co se týče potřeby uložení, tak pull-rod je dle mého názoru náročnější na prostor dole, čili nelze dosáhnout takové výšky spodní plochy nosu, jako při použití push-rodu. Dle obrázku je také celkem patrné, že zavěšení je nenutí udělat takový schod, jaký použili. Jejich řešení se mi zdá nějaké zvláštní, nemůžu si pomoci...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Inkognito

      XXX
      Tím že je náročnější na prostor DOLE, se získá nižší těžiště. Které může zčásti zastat úlohu přítlaku.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000190

      uzivatel000190

      XXX
      No mě napadá, že ten prostor nahoře si nenechali jen tak pro srandu, ale že tam třeba bude nějaká šachta jako u rb? takže tam budou mít krasný prostor...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom

        XXX
        čo ich nútilo použiť tam hrb? To je jednoduché šasi musí mať v tejto časti predpísanú minimálnu výšku /resp. hrúbku/ a keďže chceli mať spodnú časť čo najvyššie tak je tam skok - a to platí pre všetkých.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • yo

        XXX
        Také mi připadá, že konečnou verzi toho nosu ještě teprve uvidíme. Buď je to nachystané na nějaký systém pro ovládání světlé výšky auta nebo připravený prostor pro nějakou šachtu. Rozhodně nešli do rizika s jiným typem předního zavěšení jen tak pro zábavu.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    XXX
    Podle Ferrari není důvod ke katastrofickým předpovědím, které se objevovaly čtvrtečního dne, ani k radostné euforii po pátečním nejrychlejším čase Alonsa. Shrnuto:
    Náš tým je přpravený uhájit střed pole. 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • LOL2000

    XXX
    Takže jinejma slovama, eště chvilku a budem se soustředit na vývoj monopostu pro příští rok. 11(sranda)

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      XXX
      Vraj je už vo Ferrari rozhodnuté, urobiť na tom budúcoročnom krajší nos. Vraj keď nebude rýchle, nech je aspoň pekné. 18

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama