DISKUZE K ČLÁNKU Předsezónní testování v Jerezu: Den druhý ovládl Schumacher (+ foto)

Druhý den předsezónních testů v Jerezu ovládl Michael Schumacher s loňským Mercedesem MGP W02. Jak probíhal středeční den?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Předsezónní testování v Jerezu: Den druhý ovládl Schumacher (+ foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 118, poslední 09.02.2012 09:22 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    No oz som zase niekde cital ze Whiting schvalil vyfuky MCL ako vyhovujuce... 17 Mne sa to vsak nezda podla mna ten tok plynov usmernuju co je podla pravidiel zakazane... Dost sa vsak rozoberaju aj vyfuky F a RB. Takze som zvedavy ako to dopadne.

    Co ma vsak troska znepokojuje je rychlost F. Viem su to len testy a o nicom nevypovedaju ale dnes sa MAS nevyjadril nejako moc optimisticky o novom aute. Co si ma clovek mysliet? Mlzia alebo maju zas problem? 17

    dodo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000932

    uzivatel000932

    XXX
    [odkaz na stránku]

    [odkaz na stránku]

    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    XXX
    K vyfukum - mam slibene posledni technicke smernice, jeste jsem je ale nestudoval. Ma tam byt dalsi zpresneni - ze je tymy nesmi vyuzivat zamerne pro ziskani aero vyhody. Coz mi prijde pak hodne subjektivni na posouzeni, protoze z nich nejaka aero vyhoda plyne vzdy.

    Reseni McLarenu se mi nezda byt nelegalni.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hmmm

      XXX
      Pořád mi to leželo v hlavě, tak jsem znovu koukal do pravidel a zřejmě jsem se zmýlil v překladu. There must be a view tam znamená právě jeden, pod jedním úhlem z 90° palety. Požadované rozšíření pak patrně dosahuje kanál přesně v ose koncovky, před ohybem směrem dolů. Doufejme, že konstruktéři vědí, do čeho jdou.

      S tou aero výhodou souhlas. Čekal jsem, že budou nová pravidla dostatečně restriktivní, aby byla FIA spokojená a nemuselo se v tom rok šťourat. Vždyť nahoře a navíc s ústím tak daleko, mohou v porovnání s foukaným difuzorem získat týmy jen zlomek dodatečného přítlaku. Jestli potom někdo získá v rámci pravidel víc než jiný? Vždyť o tom to snad je, ne? 07

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    [odkaz na stránku] to predné krídlo sa mi zdá stále naklonené dopredu. alebo sa mýlim ?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    tak Ferrari to včera trochu hořelo [odkaz na stránku]
    pic

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Tak ked tak pozeram na vyfuky MCL a citam vyjadrenia sefov a Whitinga na tuto temu tak sa mi moc nezdaju tie fyfuky MCL. Podla toho co hovoria nesmie byt nijako ovplivneny "tok" plynu teda nijako smerovany na ziadnu cast auta. A to riesenie MCL sa mi zda ako ovplivnenie toku... Co vy na to?

    dodo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Panek

      XXX
      Já bych to technicky tipoval na uzavření laminárního proudění kolem auta. Zahřívat pneu by mohli ústím chlazení. Ale rychlost výfukové kapaliny je tak rychlé, že by to způsobylo překážku směrem od auta a vzduch by musel proudit buď na spodní zadní křídlo nebo nějak do difuzoru (což tam nevidím).

      Hlavně mne zajímá, co je ta trubka u podlahy McL. Trochu to připomíná výfuky Mercedesu v 2011.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Už jsem měl vysvětlující komentář napsaný, ale pak jsem si uvědomil, že on ani jemu podobní si to ani nepřečtou, protože je to poměrně dlouhé a musí se u toho přemýšlet, tak jsem mu jen oplatil stejnou mincí, kterou se rádoby vtipně trefoval do FIA.


    K tématu - nemáš nějaké informace ohledně výfukových kanálů, se kterými jezdí McLaren? Podle pravidel by nemělo být takové řešení výstupů povolené, takže mě dost mate, že s ním pořád jezdí. Od Whitinga žádné komentáře nebo zásahy (obecně)?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    XXX
    Není to tím, že bychom McLarenu nějak stranili, ale tým z Wokingu zatím médiím oficiálně žádné snímky na rozdíl od ostatních neposkytl (na svůj facebook ale něco nahrál, zajímavý přístup). Pracujeme na tom.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hans

      XXX
      Jasný, já jsem ani náhodou nechtěl vinit Vás že McLaren straníte, ale jsem chtěl vědět právě jaký to má důvod, díky 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hans

    XXX
    Je tu nějak málo fotek McLarenu, nebyli by další, RedBulláků jsou mraky a McLarenu žádný 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Tak Mercedes bude nové auto testovat až v Melbourne jako v rámci tréninku před kvalifikací? To je docela risk ne, je to docela málo času.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Angelo

      XXX
      :D A na toto si prosim ta uz ako prisiel?:)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Meky81

        Meky81

        XXX
        Presne tak, nove auto nasadia uz pri druhom teste ..... 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • CaesarF1

          CaesarF1

          XXX
          Na to jsem nepřišel, to jsem se ptal (???), protože jezdili s loňským vozem. Každý nemusí vědět všechno a do detailů,proto jsou tyhle stránky 01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Necro

            XXX
            Pokud se o F1 zajímáš delší dobu, tak bys to měl vědět. Představa toho jak tým z TOP5 bude jezdit veškeré testy ze starým autem a nové přiveze až do Austrálie je docela šílená... :D

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • moramis

    XXX
    ten Caterham teda jede 01 112 kol 12 čím víc dat tím líp pro ně 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Angelo

    XXX
    Pre KAPOR:
    14:54 @Strangautosport says: Yes Hendrik, Mercedes is using a full specification 2011 W02. The idea behind its programme for this test is to do a back-to-back comparison of Pirelli's 2012 tyres against the data it has for last year's rubber. Mercedes doesn't want any added extraneous data from new parts. The new car will be run at the next test at Barcelona on February 21."

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama