DISKUZE K ČLÁNKU Předsezónní testování začalo: První den létal Räikkönen (+ foto)

Tak jsme se dočkali - dnes konečně začnou společně zpívat motory za zády monopostů Formule 1 během prvního společného testování před sezónou 2012 v Jerezu. Kdo si v úterý vedl nejlépe?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Předsezónní testování začalo: První den létal Räikkönen (+ foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 123, poslední 09.02.2012 16:35 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zlo

    XXX
    Nehlásil Newey, že nový RB je vzadu mnohem níž? Podle mě pořád pekelně vysoko.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dannak

    XXX
    Pokud to "od pohledu" umis posoudit jako neciste, pak bys od pohledu mel byt schopen resit celkem slozite diferencialni rovnice a soustavy, ne ? coz si dovolim nepredpokladat 03 URcite tomu tymy venovali dost energie (elektricke pri simulacich), aby zhodnotili, jestli vyhody prevazi nevyhody. Me osobne ten zub uz tak moc nedrazdi. Bylo to zvlastni pri uvedeni, ale proc ne. Trochu me ten hranatejsi cumak pripomina krasavce jako Ferrari 288 GTO. Tu a tam hrana neni oskliva ;)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000718

      uzivatel000718

      XXX
      Jak sem řekl, nejsem vystudovaný fyzik se zaměřením na aerodynamiku, ale fyziku sem na základce i střední měl, a vím, jaké tvary jsou aerodynamicky čisté. Tvar kapky z učebnice z 9. třídy se mi nevím proč do hlavy vryl :). Ale o to nejde, jde o to, proč mít zbytek nosu, po tom přelomu, výš. To mi nedá proč by měl být tak vysoko, a proto si myslím, že ten hrb mají auta jen kvůli zavěšení, minimálně to tak vypadá. Ať už je to kvůli zavěšení, nebo schování nějaké komponenty uvnitř, nebo mají jen piloti velké nohy, troufám si říct, že je to víc z tohoto důvodu než kvůli aerodynamice,. Znovu se odvlolám na to, že kdyby to mělo nějaký aero smysl, objevilo by se to dříve.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    nechci být za otravného šťourala, ale může je o to požádat, nebo jim to může přikázat? není to zase nějaká skulinka v pravidlech na kterou technické oddělení FIA pozapomnělo03?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Když je o to FIA požádá, pak je na nich, zda budou chtít v Austrálii projít technickou přejímkou, nebo se jen proletět přes půl světa. Rozumíme si? 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • XXX
    nebyla by\ fotka mclarenu na dráze??

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Přikrývají tím zadní část, aby ostatním ztížili fotografování difuzoru.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    [odkaz na stránku]

    Helmut a jeho elegance, přitom to vypadá jako z angry birds 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ja

    XXX
    Kimi to zobral pekne z ostra,vyzerá to,že jazdiť vôbec nezabudol a ten prechod nebude taký ťažký.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    [odkaz na stránku]

    Co to tam dávají dozadu za folie?
    Jinak mcl zajímavé, jsem zvědav na lepší foto.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    myslim, že podobný řešení má i Ferrari, akorát trochu vizuelně elegantnější...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    Trochu bych ubral optimismu.Před rokem Mercedesu testy vyšly skoro na výbornou a hovořili o vítězstvích.Realita potom byla jiná.
    S rezultáty bych počkal po první kvalifikaci

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      XXX
      Pred rokom, tuším Mercedes aj Williams obstáli dobre preto, lebo Red Bull nenasadil v testoch výfukový difuzorani a mapovanie motora, až od prvého závodu v sezóne 2011 a ostatné tímy sa potom podľa svojich možností pripájali v priebehu sezóny, čím veľa stratili a Williams najviac, vďaka revolučnej koncepcii. 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        XXX
        Áno máš pravdu, to minuloročné krátke auto Mercedesu jednoducho nevyhovovalo tomu, čo nasadil Red Bull, lebo sa to jednoducho nedalo napasovať na to minuloročné auto, ako to bolo aj u Williamsu a tiež Sauberu. Teší ma len to, že Lotus prišiel na začiatku r. 2012 zase s dobrým autom a Kimi, že nič nestratil zo svojej zručnosti pilota F1 ! 01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Kdyby náhodou s tímhle nastoupili v Melbourne, nikdo protest nebude muset podávat, protože tohle by IMO nemohlo projít přejímkou.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kinlei

    XXX
    tady je pohled na výfuky mcl
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • g0dlike

      g0dlike

      XXX
      01 Zajímavý, škoda, že je víc z ptačí perspektivy...nejsou vidět vejfuky

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • kinlei

        XXX
        já je vidím, podle mě končí výfuky hlobš v kapotáži a dále směr výfukových plynu mění pomocí kanálu v kapotáží, jsem zvědav kdo první podá protest.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • g0dlike

          g0dlike

          XXX
          jasný, už to vidím. Předtim jsem to vnímal jako odlesk na kapotě 04 Každopádně hodně zajímavý

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • xsarahdi

          XXX
          Presno to ma tiež napadlo...výfukové plyny idú aj cez kapotáž na fifuzor zvrchu...buď to zakážu alebo okopčia všetci...sú to proste koumaci 01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama