DISKUZE K ČLÁNKU Proč Williams nevyužil potenciál inovativní převodovky a jak k tomu pomůže Renault

Co vše se změnilo v týmu, který zažil nejhorší rok ve své 30leté historii? Proč monopost FW33 nevyužil potenciál inovativní převodovky a jak tomu pomůže přechod k novému dodavateli motorů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč Williams nevyužil potenciál inovativní převodovky a jak k tomu pomůže Renault

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 01.02.2012 20:52 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    XXX
    Keď to ale porovnám, Sauber tiež nemal výfukový difuzor v minulom roku ako Williams a dosahoval lepšie výsledky. Ak budú chcieť v tomto roku s FW34 uspieť, tak musia vsadiť na overené veci, lebo inak to nepôjde. 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    XXX
    Omlouvám se, chybky opraveny.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    super článek a s jeho tezemi nelze než souhlasit 01 přeji wilíkům, ať jim to letos jezdí a moc se těším na co nejvyrovnanější sezonu 01.

    jen taková malá poznámečka: "která byla parádním ukáskou moderního inženýrství" to snad nee 07

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zeto

      XXX
      Jj, to mě taky pobavilo. 03 A ještě ta druhá větička "Ten se však z F1 týmu odchází", nebo "drobnou převodovka". 04 Ale jinak pěkný článek a doufám, že to Wil pojede. Je to léta můj druhý nejoblíbenější tým, takže mne ta jejich loňská (ale vlastně už dlouhodobá) bída docela bolí. 17

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • sony

    XXX
    tak snad to bude lepší 01

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama