DISKUZE K ČLÁNKU FIA zakazuje systém pro stabilizaci světlé výšky
Systém pro udržování světlé výšky, který vyvinul Lotus, byl pro sezonu 2012 zakázán. FIA to týmům oznámila včera večer.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA zakazuje systém pro stabilizaci světlé výšky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
api
22:32 22.01.2012 XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
tom11
14:27 22.01.2012 XXXo FIA jsem měl vždy velmi vysoké mínění. skvěle sehraná parta odborníků na svých místech, prostě profíci. odhalením tohoto zákeřného pokusu o obejití pravidel ze strany některých týmů u mě opět mínění o této organizaci vysoce stouplo! skvělá práce, jen tak dál!!!
( ironie ) -
matin
17:24 21.01.2012 XXXMusím říct, že jakožto fanoušek motoristického sportu s konáním FIA zásadně nesouhlasím.
Poslední dobou mi to přijde, jako naprostá diktatura.
Jen za poslední dva roky jsme zde mohli vidět minimálně 3 velmi kreativní a konstruktivní nápady, které FIA bez milosti škrtla a zakázala. Mně to příjde, že ti dědulové nějak nerozumí slovům závod, soutěž, konkurence atp. O tom to přece je, troufnout si přijít s něčím novým, originálním. Věřit tomu natolik, že jsem ochoten do toho investovat čas a peníze.
Kdyby FIA potřebovala souhlas od týmů na DRS či KERS, byl bych zvědavý, kde by tyto technologie byly.
Podle mého názoru by měl vzniknout nějaký nástroj na obranu týmů, tak jak je to doposud je to špatně. Minimálně alespoň 3-měsíční lhůta na prosazení zákazu ze strany FIA, aby týmy měly dostatek času zareagovat, než zákaz začne definitivně platit. -
dannak
14:21 21.01.2012 XXXdost zajimave pocteni na:
[odkaz na stránku]
Podle posledni vety by meli diskvalifikovat RB z cele lonske sezony, protoze to co vsichni videli, co se deje s jejich kridly, zcela jiste poskytuje aerovyhodu, lhostejno jak se to meri, resp. neschopnosti FIOA to zmerit. Nebo jde opet o nekonzistenci v rozhodnutich ktera miri od stolu nekde v Parizi ? pokud ano, asi nema smysl resit dalsi Concordskou dohodu a hlavne sampionat pod hlavickou FIA. Fakt se netesim, ze jednoho dne bude predpis i na hmotnost pilota po obede! Setreme naklady, inovujme a kdyz uz konecne nekdo inovuje a investuje, tak preventivne zakazeme. -
Mike17
13:53 21.01.2012 XXXKdyby řekl, že to chce povolit, řekli byste, že už to má RBR už dávno a proto je to nelegální.
Kdyby řekl, že to chce zakázal, řekli byste, že to nemají a proto tlačí na FIA.
Když řekl, že o tom neví tolik aby to mohl komentovat, tak mlží a nabonzoval to.
Prostě ať řekne cokoliv, je to špatně. -
-
Pikaso
11:48 21.01.2012 XXXBravo musím zatleskat, ale nevím zda ze smutku že nekompetentní polointeligenti jsou po celém světě nebo smíchy, že tomu tak není pouze v českých luzích a hájích. Ta stejná FIA, která stále žehrá na drahý provoz F1, která stále tlačí na nějaké omezené finance na jednu sezonu teď zcela bez rozumu zapříčinila, že skoro každá stáj utratila nějaké penzum peněz na vývoj něčeho co je nakonec zakázáno. Je to prostě neuvěřitelné, že na konci sezony je systém legální a povolený a 14 před zahájením sezony nové, je to zcela obráceně. I kdyby to týmy. stálo pouze jeden dolar tak je to prostě nesmyslná investice. Nehledě na to, že vůz F1 je naprosto komplexní a homogenní produkt, kdy v případě zákazu jednoho dílu se zpravidla nejedná pouze o jeho demontáž z auta, ale o další nákladný proces, kdy inženýři musí přestavět větší část vozu, kvůli rozložení hmotnosti třeba i kvůli jednomu dkg, změnit uložení zavěšení, protože teď je výhodnější jej mít jinak, třeba i změnit brzdový systém atd. atd.. atd. No a to co slavná FIA stále proklamuje, "za formuli 1 levnější, ekologičtější, průhlednější atd. atd." je zase pasé. Akorát to všechny týmy stálo část peněz z ročního rozpočtu, které mohli utratit jinak.
S pozdravem pikaso -
Daz
11:27 21.01.2012 XXXRedBull těma svýma historkama o tom, že ten systém nepotřebují nakonec asi jen mlžili... S těmi problémy při vývoji auta teď nemají čas vyvíjet něco navíc a tak jim FIA udělá malou službičku. Není přece možný, že Renault má ten systém od FIA už takovou dobu povolenej a jen se vyrojí zprávy o tom, že ho má i Ferrari a McLaren (jen RedBull ne), tak ho zakážou. -
cross
11:19 21.01.2012 XXXFajn... ta dem*entn* FIA všechno nové zakáže, pravidla zpřísňuje a zachvíli budeme mít z 95% stejná auta ve všech týmech... to už by opravdu bylo lepší rozdet všem stejné formulky... Mě hlava nebera jak můžou ty lidi ve vívoji mít motivaci vymýšlet nové věci když cokoliv co vymyslí jim FIA zakáže... :(
Proč to FIA tak komplikuje a tem kazí? proč ? -
-
Kimi
15:17 21.01.2012 XXXFIA zakazuje všechny dobré věci, které vymyslí týmy a které by mohly zlepšit podívanou. Mě tak připadá, že v té FIA tam sedí samé duté hlavy, které tomu vůbec nerozumí a čekají jen na úplatek.
Ano, mohli jsme mít v F1 Systém pro udržování světlé výšky a krásný, ale FIA řekla NE!
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek