DISKUZE K ČLÁNKU FIA zakazuje systém pro stabilizaci světlé výšky

Systém pro udržování světlé výšky, který vyvinul Lotus, byl pro sezonu 2012 zakázán. FIA to týmům oznámila včera večer.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA zakazuje systém pro stabilizaci světlé výšky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 22.01.2012 22:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 3 lidé) 21.01.2012 11:48
Bravo musím zatleskat, ale nevím zda ze smutku… »
» g0dlike (Hlasovali 3 lidé) 21.01.2012 12:49
To je teda zase šaškárna. No aspoň, že tentokrát… »
» g0dlike (Hlasovali 3 lidé) 21.01.2012 14:53
Ten ban se týka teda pouze Lotusu a jejich tech.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • api

    api

    XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    o FIA jsem měl vždy velmi vysoké mínění. skvěle sehraná parta odborníků na svých místech, prostě profíci. odhalením tohoto zákeřného pokusu o obejití pravidel ze strany některých týmů u mě opět mínění o této organizaci vysoce stouplo! skvělá práce, jen tak dál01!!!
    ( ironie )

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • matin

    XXX
    Musím říct, že jakožto fanoušek motoristického sportu s konáním FIA zásadně nesouhlasím.
    Poslední dobou mi to přijde, jako naprostá diktatura.
    Jen za poslední dva roky jsme zde mohli vidět minimálně 3 velmi kreativní a konstruktivní nápady, které FIA bez milosti škrtla a zakázala. Mně to příjde, že ti dědulové nějak nerozumí slovům závod, soutěž, konkurence atp. O tom to přece je, troufnout si přijít s něčím novým, originálním. Věřit tomu natolik, že jsem ochoten do toho investovat čas a peníze.
    Kdyby FIA potřebovala souhlas od týmů na DRS či KERS, byl bych zvědavý, kde by tyto technologie byly.
    Podle mého názoru by měl vzniknout nějaký nástroj na obranu týmů, tak jak je to doposud je to špatně. Minimálně alespoň 3-měsíční lhůta na prosazení zákazu ze strany FIA, aby týmy měly dostatek času zareagovat, než zákaz začne definitivně platit.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    Ten ban se týka teda pouze Lotusu a jejich tech. řešení? Tzn, že Ferrari to může mít dělaný jinak a přes FIA projít?

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dannak

    XXX
    dost zajimave pocteni na:
    [odkaz na stránku]

    Podle posledni vety by meli diskvalifikovat RB z cele lonske sezony, protoze to co vsichni videli, co se deje s jejich kridly, zcela jiste poskytuje aerovyhodu, lhostejno jak se to meri, resp. neschopnosti FIOA to zmerit. Nebo jde opet o nekonzistenci v rozhodnutich ktera miri od stolu nekde v Parizi ? pokud ano, asi nema smysl resit dalsi Concordskou dohodu a hlavne sampionat pod hlavickou FIA. Fakt se netesim, ze jednoho dne bude predpis i na hmotnost pilota po obede! Setreme naklady, inovujme a kdyz uz konecne nekdo inovuje a investuje, tak preventivne zakazeme.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Kdyby řekl, že to chce povolit, řekli byste, že už to má RBR už dávno a proto je to nelegální.
    Kdyby řekl, že to chce zakázal, řekli byste, že to nemají a proto tlačí na FIA.
    Když řekl, že o tom neví tolik aby to mohl komentovat, tak mlží a nabonzoval to. 11
    Prostě ať řekne cokoliv, je to špatně.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Daz

      XXX
      Sorry, ale docela to tak vypadá. V posledních dvou letech je až moc rozhodnutí ve prospěch RedBullu.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferarak

    XXX
    Ferrari mohlo kludne presadit ten zakaz. Potrebuju nutne titul a aj keby to mali uz vyvinute tak im to nebude fungovat ako vsetko co vyvinuli za poslednych 5 rokov cize nic. Masa robil obrusovaca predneho kridla videli sme.....

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Daz

      XXX
      To křídlo bylo vyrobený dobře. Problém byl v tlaku v pneu (jak přiznal sám RedBull). Nějaký další "nepovedeniny"? Tyhle lidi mám fakt rád... Ferrari je tímhle zákazem poškozeno, ale stejně za ten zákaz může.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    To je teda zase šaškárna. No aspoň, že tentokrát z toho nelze vinit Ferrari, že? 03 Díky bohu, že to i Ferrari vyvíjelo. Jinak bychom si tu v diskuzi početli romány na téma spojení a nadržování Ferrari ze strany FIA. 20

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    XXX
    Ferrari, Lotus a Mercedes s podobným systémem loni již zřejmě i závodili.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    XXX
    Bravo musím zatleskat, ale nevím zda ze smutku že nekompetentní polointeligenti jsou po celém světě nebo smíchy, že tomu tak není pouze v českých luzích a hájích. Ta stejná FIA, která stále žehrá na drahý provoz F1, která stále tlačí na nějaké omezené finance na jednu sezonu teď zcela bez rozumu zapříčinila, že skoro každá stáj utratila nějaké penzum peněz na vývoj něčeho co je nakonec zakázáno. Je to prostě neuvěřitelné, že na konci sezony je systém legální a povolený a 14 před zahájením sezony nové, je to zcela obráceně. I kdyby to týmy. stálo pouze jeden dolar tak je to prostě nesmyslná investice. Nehledě na to, že vůz F1 je naprosto komplexní a homogenní produkt, kdy v případě zákazu jednoho dílu se zpravidla nejedná pouze o jeho demontáž z auta, ale o další nákladný proces, kdy inženýři musí přestavět větší část vozu, kvůli rozložení hmotnosti třeba i kvůli jednomu dkg, změnit uložení zavěšení, protože teď je výhodnější jej mít jinak, třeba i změnit brzdový systém atd. atd.. atd. No a to co slavná FIA stále proklamuje, "za formuli 1 levnější, ekologičtější, průhlednější atd. atd." je zase pasé. Akorát to všechny týmy stálo část peněz z ročního rozpočtu, které mohli utratit jinak.

    S pozdravem pikaso

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lotusolog

      XXX
      Přesně jsi vystihl můj názor a plně s tebou souhlasím. FIA jsou stupidi a vyhodil bych je jako odboráře z práce na hodinu. Do všeho kecají a ničemu nerozumí. Nikdy stupidní FIA nezapomenu zákaz Lotusu 88 a 88B.... 02

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Oudy

    XXX
    Č***** Jsem se těšil jak se stim týmy popasují a tradáááááá...debilní FIA se opět předvedla ve svém již tak pochmurném světle :) jen tak dál:)

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Daz

    XXX
    RedBull těma svýma historkama o tom, že ten systém nepotřebují nakonec asi jen mlžili... S těmi problémy při vývoji auta teď nemají čas vyvíjet něco navíc a tak jim FIA udělá malou službičku. Není přece možný, že Renault má ten systém od FIA už takovou dobu povolenej a jen se vyrojí zprávy o tom, že ho má i Ferrari a McLaren (jen RedBull ne), tak ho zakážou.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • cross

    XXX
    pardón za ty chyby...

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • _ACE

    XXX
    Red bull se tím taky nemusel možná zabývat z toho důvodu, že mohl mít interní informace fia o budoucím zákazu. proč pak plýtvat zdroji na něco v budoucnu zakázaného žeo..=o)

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • cross

    XXX
    Fajn... 10 ta dem*entn* FIA všechno nové zakáže, pravidla zpřísňuje a zachvíli budeme mít z 95% stejná auta ve všech týmech... to už by opravdu bylo lepší rozdet všem stejné formulky... Mě hlava nebera jak můžou ty lidi ve vívoji mít motivaci vymýšlet nové věci když cokoliv co vymyslí jim FIA zakáže... :(

    Proč to FIA tak komplikuje a tem kazí? proč ? 09

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • BigMasterSabre

    XXX
    No alespoň je vidět že i FIA je na úplatky náchylná, jinak si tenhle stupidní zákaz v ještě stupidnější dobu vysvětlit neumím.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      XXX
      FIA zakazuje všechny dobré věci, které vymyslí týmy a které by mohly zlepšit podívanou. 03 Mě tak připadá, že v té FIA tam sedí samé duté hlavy, které tomu vůbec nerozumí a čekají jen na úplatek. 05


      Ano, mohli jsme mít v F1 Systém pro udržování světlé výšky a krásný, ale FIA řekla NE! 15

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama