DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull se nesnaží rychle okopírovat stabilizační systém Lotusu

Podle Red Bullu neexistuje důvod, proč by měl rychle kopírovat systém pro stabilizaci světlé výšky, s nímž přišel Lotus, byť ostatní soupeři již vyvíjejí podobná řešení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull se nesnaží rychle okopírovat stabilizační systém Lotusu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 23.01.2012 08:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 20.01.2012 11:45
jinými slovy: uvidíme, jak to bude fungovat na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    Tak zakázat to jde velice snadno - a to přísnějším testem flexibilitu komponentů.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      XXX
      A to si právě nemyslím, když vím protivníci něco o konkrétním systému, tak se mohou pokusit protlačit jeho zákaz, když ale neví, co vlastně chtějí zakázat, tak to prostě zakázat nejde. A konkrétně na testy flexibility už tlaky byly a výsledek je směšný a nulový. Tak jednoduché to zřejmě naštěstí není ani pro FIA.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • JHvP

    XXX
    A Rencek má po ptákách, FIA jim to nakonec prý zatrhla 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fer

    XXX
    No jo už se bojej!! Tak kopírují!!;+))

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Ja si myslím, že Red Bull už koncom roku 2011 mal niečo podobné, ale to nikde nezverejnil, lebo Christian v rozhovore o systéme Lotusu jasne povedal, že je to len jedna vec integrovaného balíka pre auto, ktorá musí fungovať ako celok a v tom mal absolutne pravdu. 01

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fjenda

    XXX
    PC: Naprosto s tebou souhlasím, máš v tom jasno! 01 Žádný jiný tým nemá tak chytře vymyšlené auto jako Red Bull, pouze Mclaren je stejně kreativní jako oni. Souhlas?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      XXX
      Jasno v tom samozřejmě nemám, jsou to jenom mé spekulace vycházející z toho, co jsme mohli na okruzích vidět vloni a předloni a co předvádí soupeři RedBullu a co samotný RedBull. Zdá se mi, že to dává smysl 03
      Myslím, že bohužel i McLaren patří mezi ty ostatní, co zatím nemají nárok. Vloni měli spíš víc štěstí než rozumu. I oni musí změnit radikálně způsob vývoje. Uvidíme, jestli se letos někomu konečně podaří průlom, ale myslím, že nepodaří. FIA přemýšlí jako ty "staré týmy" a není tak schopna RedBull dostatečně omezit a bránit mu v dominanci. Jak jsem psal, myslím, že to potrvá ještě jistě tři roky, než někdo RedBull dožene, nebo než někdo vydoluje z RedBullu jeho tajemství.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    Věřím,že letos RBR nebude dominantní.Dannak má v podstatě pravdu.....nicméně v GP V.Británie bylo vidět,že to RBR jede i bez foukání.Vettel po startu závodu ujížděl raketovým tempem.Závod si zbabral RBR sám.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      XXX
      No chtel jsem tim poukazat na to, ze bez foukani ta dominance RB proste neni takova a tedy pri jeho znemozneni pravidly se snad da ocekavat vyrovnanejsi pole.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Oudy

    XXX
    Red Bull se nesnaží rychle okopírovat stabilizační systém Lotusu, Red Bull už ho má :D

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Oni přistupuji k autu komplexněji. Na škodovkach jsem taky viděl dřevěna křidla a nepomohlo jim to. 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    XXX
    podle mě RB nic kopírovat nepotřebuje, on v podstatě podobný systém dávno má, ale ten pracuje na jiném, mnohem jednodušším principu a RB ho má už minimálně jednu sezónu dobře zvládnutý a vyzkoušený - je to přeci jejich flexibilní "čumák" s předním přítlačným křídlem! A to je podle mě nezakázatelná a neokopírovatelná (viz marné Ferrari) technologie. Alespoň, pokud to někdo nevynese přímo z RedBullu.Vyhnou se tak jakékoliv nespolehlivosti, nikdo to neokopíruje, funguje to za všech teplot a rychlostí, na všech okruzích....
    Co víc si můžou přát? Podle mě budou ostatní týmy RedBull nahánět ještě jistě tři roky, než se mu přiblíží. Zdá se mi, že nikdo z "tradičních týmů" není schopen takových změn ve způsobu vývoje. Všichni se zaměřují jen na jednotlivé mechanické systémy. RedBull se ale podle mě zaměřil i na nový způsob konstrukce "těla vozu" kompozitů atd. Myslím, že se jejich vůz z velké části díky tomu "samoreguluje", podle podmínek na okruhu. To mu spolu s ohřevem pneumatik dává nepřekonatelné vlastnosti.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      XXX
      Proc si myslis, ze RB si svuj naskok musi udrzet ? to, ze jim celkem vysla sazka na lehci KERS a vymakany vyfukovy difuzor neznamena, ze letos nemuze nekdo prijit s necim vyrazne lepsim, ne ? mj. to zahrivani pneumatik, o kterem pises, je prave spojene s foukanim k difuzoru, coz letos nejde, takze i tahle jejich pneumatikova vyhoda se snizi.
      Ostatne, v GP VB to bylo jasne videt, ze bez foukani jsou k porazeni. Takze rozhodne bych nedelal predcasne zavery, uvidi se v prvni VC, protoze pri testech urcite nikdo nepojede na max aby ukazal trumfy. A taky urcite auta od testu doznaji zmen.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    jinými slovy: uvidíme, jak to bude fungovat na jiných autech, okopírujeme to až podle toho, jestli to k něčemu bude.... 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama