DISKUZE K ČLÁNKU Místo u HRT je k mání za 150 milionů korun
Potenciální zájemce o druhé volné místo u HRT si musí nachystat aspoň 7,7 mil. dolarů (v přepočtu kolem 150 mil. Kč), chce-li v letošní sezóně závodit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Místo u HRT je k mání za 150 milionů korun
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000792
(Hlasoval 1 člověk)
18.01.2012 15:01
To je pravda. Zda sa mi, ze pri jednom teste… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000718
22:56 18.01.2012 XXXSuper, takhle máme do 3 let v F1 Kena blocka, za 5 let Kena Brockmena ze Simpsonů a za 10 let báného Kena od Barbie. super, co se dnes se světem děje, ať žijí korupce, sex, peníze, a korupce za sex a paníze. -
-
-
-
uzivatel000792
15:01 18.01.2012 XXXTo je pravda. Zda sa mi, ze pri jednom teste bola strata az okolo 8 - 9 sekund na pole position. Alebo aj viac.
-
-
-
-
uzivatel000792
10:14 18.01.2012 XXXNemozu vas potrestat za obsah komentar v diskusii. lupa.cz uz mala pred dvomi rokmi sudne tahanice s jednou realitnou kancelariou kvoli tomu, ze niekto na jej fore hovoril o negativnych skusenostiach s touto kancelariou. Ta to dala na sud a prehrala.
Neviem uz presne ci to bola lupa.cz, ale cital som to na root.cz, ktora patri pod skupinu v ktorej je aj lupa.cz.
Takze stranka nie je zodpovedna a trestne stihatelna za obsah komentarov od uzivatelov. -
-
-
-
Jenik
12:07 18.01.2012 XXXto ale vůbec nemůžeš srovnávat. Toyota měla do F1 vstoupit už v roce 2001 i se svými prostředky a možnostmi testování vytvořila naprostý paskvil. McNish a Salo měli při testování takové potíže, že se to muselo o rok odložit. A ruku na srdce, jestli by Lotus, Virgin a HRT nedokázali bodovat v závodě, kde první kolo přežije ve zdraví 12 aut a to ještě některá s problémy, a ve kterém de facto dokončilo jen sem vozů v dřívější F1 už by tyhle týmy měli body, tehdy se vypadávalo. Rozšíření bodovaných míst na deset? To je pak jedno, když stejně dojede dvacet aut. Tehdy bylo mnohem lehčí pro slabý tým vzít nějaký bod. Podle mě nejsou dnešní nováčci o nic horší než všichni předchozí, třeba i zmíněné Simteky, Pacifiky, Forti. Třeba Lola to byla úplná katastrofa-
uzivatel000792
12:23 18.01.2012 XXXS tou Toyotou nemas pravdu. Prvy start bol celu dobu naplanovany na rok 2002. Pamatam si na cedulku s hrubym harmonogramom, ktora sa objavila v nejakom formulovom casopise a tam boli priblizne datumy dokoncenia tovarne, dokoncenia monopostu, prveho testu a prveho startu a svietil tam rok 2002. Navyse sa mi zda, ze prvy test aj tak bol niekedy v lete alebo na jesen 2001. On to bol praveze zo strany Toyoty chytry krok, pretoze takto mohli testovat aj na tratiach ako Spa, kde ine timy testovat nemohli.
-
-
uzivatel000729
09:12 18.01.2012 XXXHRT i Marussia jsou prostě zoufalost.
Když si vzpomenu na Minardi.Oni sice měli rezervovaný chvost závodního pole,ale konkurence na ně nahlížela,řekl bych,s určitým respektem.Při troše štěstí občas získali i nějaký ten bod.Nelze zapomenout například na GP Austrálie 2002.U Minardi tehdy měli snad větší radost než u vítězného Ferrari.
V Minardi začínali i jezdci,kteří později vítězili resp.vítězí v silných stájích.Ten tým jsem bral vždycky jako partu nadšenců,kteří věděli,že nikdy nebudou bojovat o příčky nejvyšší,ale i přesto do toho dávali 100%.
Zato HRT ani Marrusia se k Minardi nepřibližují.HRT je úplná katastrofa.-
Ligier
09:40 18.01.2012 XXXTo bych netvrdil... A minardi zdaleka nebyl nejslabší tým v historii, i tady se dá o některých počíst... To takový Merzzario...ale sympaťák, to by se o Hesquethovi a jeho týmu říst úplně podle mínění zdejších diskutérů říct nedalo...ten si pro vstup koupil přímo tým (formuli - přemalovaný Lotus 79). A dalo by se vzpomínat... I na slavná jména Fittipaldi (Copersucar původně), obě ATS, Ensigne, Ossella atd. Ale por mne tvořily orpávněně svět F1 a rád na to vzpomenu stejně jako tam patří HRT, před pár lety FI nebyla jinde. Někdo zmizí někdo se chytne...proč ne. A platící jezdci? Odjakživa.-
tom11
11:40 18.01.2012 XXXono to podle mě nebylo myšleno tak, že Minardi byl nejslabší tým v historii, ale nejslabší v tom momentě. stejně bych si nedovolil tvrdit, že HRT je neslabší v historii. to se totiž nedá srovnávat.
a k těm stájím, o kterých píšeš, bych určitě ještě přidal Shadows, Prostův tým, v současnosti v seriálu popisované Simtek a Pacific, konec konců i Arrows a určitě si každý z nás vzpomene na nějaký další tým, který ve své době pole uzavíral. ale jak se říká: někdo přeci musí být poslední...
-
-
ERacer
09:41 18.01.2012 XXXMusím souhlasit Minardi nebylo nikomu pro smích. To je právě to co jsem říkal, že když se podíváme na slabší a začínající týmy před nějakou dobou nikd to nebyla taková bída jako teď. Když si srovnám třeba Toyotu , která možná měla větší rozpočet a zdroje, ale dokázala v prvním a třetím závodě bodovat a to platil starý bodovací systém prvních 6 pozic ne jako teď to byla tvrdá práce. To co se děje nyní je hrůza...
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek