DISKUZE K ČLÁNKU Systém Lotusu pro stabilizaci světlé výšky je legální, začne kopírování

Poté, co Giorgio Piola přišel se svým objevem systému, který při brzdění stabilizuje světlou výšku na přední nápravě, se vášnivě diskutuje o tom, zda je legální. Dle Autosportu ano.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Systém Lotusu pro stabilizaci světlé výšky je legální, začne kopírování

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 12.01.2012 16:05 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    XXX
    Problém je, že na pohyblivé aerodynamické zařízení / ovlivňování aerodynamické výkonnosti se dá svalit ledasco - za to se v posledních letech schovalo hodně zákazů. FIA v tomto případě však dala Lotusu-Renaultu před rokem najevo, že to je v pořádku.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      McMatej

      XXX
      Možná to hrajou na ro, že je to součást kola. Aerodynamické zařízení nesmí být pohyblivé vůči odpružené části vozu. A to jde u kola těžko dosáhnout.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000730

    uzivatel000730

    XXX
    Otázka je, jak dlouho to bude legální?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    XXX
    U FIA nikdo nikdy neví - viz tlumiče Renautlu (několik let zpátky), které zabraňovaly příčnému kmitání kol. Když se to nepovede okopírovat McL, Fer, MB nebo RB, tak si pánové u zelenýho stolu najdou nějakou záminku, proč to zakázat. Pokud tyto stáje zvládnou kopii, tak se ostatní můžou stavět na hlavu a stejně systém bude legální. Holt peníze dokážou narovnat některé rovné tak, že budou ještě rovnější 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    XXX
    Tak je to spravne!Tak to ma byt!Jen se snažte páni konstruktéři a co nejvíce novinek nám dejte.Toto je koření F1!Pokud to vše bude legální není co řešit! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Zdá sa mi, že niečo podobné využíval už minulého roku Red Bull, keď začali ísť vo FIA tvrdo po flexibilných krídlach. Oni však osvedčenie od FIA nežiadali, na svoje riešenie. 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama