DISKUZE K ČLÁNKU Technický ředitel McLarenu obhajuje "efektivní" DRS
Technická novinka loňské sezóny Formule 1 - systém pro snížení odporu (DRS) je podle technického ředitele McLarenu Paddyho Lowa "levným, snadným a efektivnějším" způsobem pro zlepšení předjíždění a zvýšení atraktivity závodů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Technický ředitel McLarenu obhajuje "efektivní" DRS
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
David
17:12 03.01.2012 XXXSouhlasím, pravidla se mění až příliš často ale ať jsou pravidla jaká jsou vše je v černém zlatu. Nevím třeba udělat pneu s kterým můžou jed celý závod naplno, šetření pneu znamená jen to že musí jed pomalu tudíš nezávodí jen krouží. Určitě se dá vymyslet pneu které zajistí atraktivitu závodů bez toho aby je museli šetřit. Letos od půli sezóny tými zjistili kdy pneu mají bod zlomu a bylo po taktizování, opět zajížděli + - ve stejnou dobu do boxů.-
virtual
17:50 03.01.2012 XXXOsobně nemyslím že vše je jen v pneumatikách, dokonce bych odhadnul, že aerodyn. má vliv větší. Každopádně odevzdání pozice skrz DRS a jízda na údržbu pneumatik závody z mého pohledu silně zneatraktivňuje.
I z mého pohledu by měl pilot F1 mít možnost jet co nejvíc na maximum, žádná endurance race...
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek