DISKUZE K ČLÁNKU Přísnější testy ohebnosti křídel v roce 2012, vozy musí být před testy homologovány
FIA hodlá příštího roku zpřísnit testy ohebnosti předních křídel. Crash-testy budou muset navíc monoposty projít již před prvním únorovým testováním, nikoliv až před prvním závodem v Austrálii, jako tomu bylo doposud.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Přísnější testy ohebnosti křídel v roce 2012, vozy musí být před testy homologovány
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasoval 1 člověk)
01.12.2011 10:05
jasné, senzor by bol najlepší, o tom niet pochyb… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
hemmis
23:59 01.12.2011 XXXjde oto že 2 týmy ví jak udělat ohebné křídlo a jen tak to nikomu neřeknou tyhle testy nic nevyřeši pokud je křídlo ohýbáno při zátěži až nad 500kg zatežováním 100kg to nikdy zjistit nemužou . bud ad to udělaj pořádně nebo ad se na tohle vys.... . ad rači zruší ti debilní křidílečka na předním křidla ono by to pomohlo udržet se víc za jiným vozem tyhle křidilka prostě potřebuji čistý vzduch aby pracovaly jak mají pokud ne vůz strácí rovnováho přítlak a skuste se držet jet v tesnem kontaktu za jiným jezdcem . zatímco jednoduché křídlo jako v 90.letech by bylo méně nachylné ktomuto jevu . nevím proč přijdemě dneska vše jednoduché a logické ale nikdo tohle nejchce duvod??? asi to co má bernie nejradši a ikdyž to má c hce ješte víc . boužel dnes je to všude až na prvním místě -
-
uzivatel000249
10:05 01.12.2011 XXXjasné, senzor by bol najlepší, o tom niet pochyb. týmto by sa ale odstránil aj agresívny prejazd cez obrúbniky, ktoré zaváňajú skracovaním trate. (ale to by sa zasa vyriešilo obrúbnikmi, ala Massa v Indii )
zároveň som za to, aby podobné obrubníky boli aj na vonkajšom obrubníku na výjazde. aspoň by si piloti zvykli jazdiť po trati ...
No nič, ja dúfam už 3. sezónu, že sa flexibilita konečne vyrieši. Nech si "špičkové" tými skúšajú flexibilitu vo svojich strojoch pre cestnú premávku, ak potrebujú ... -
uzivatel000249
09:47 01.12.2011 XXXbol by problém, aby kraj krídla bol vždy zakončený cca 50mm dlhou plôškou(krajom) smerom nadol ? z FIA testov vyplýva, že krídlo by sa nemalo prehnúť viac, ako tých 10mm, takže pri 50mm by stále malo byť 15mm nad vozovkou ...
viem, je to prehnané, ale prečo konečne neuzavrieť kapitolu flexibility, resp. dotýkanie sa predného krídla vozovky ? v reálnej prevádzke tiež nikde nevidím predné flexikrídlo, alebo áno ?
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek