DISKUZE K ČLÁNKU Massa radí Barrichellovi: Odejdi

Felipe Massa svého krajana Rubense Barrichella vybízí k tomu, aby již své působení ve Formuli 1 neprotahoval a co nejdříve oznámil svůj odchod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massa radí Barrichellovi: Odejdi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 24.11.2011 08:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000880 (Hlasovali 3 lidé) 23.11.2011 15:37
1. Podľa všetkého ak brzdy zle brzdia a samotná… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 23.11.2011 17:03
Myslím, že zvolit nej setup na závod nějak… »
» uzivatel000880 (Hlasovali 3 lidé) 23.11.2011 17:21
Ja podiel spätnej väzby od vývoja neoddeľujem,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • iTomišák

    iTomišák

    XXX
    Barrichello říká Massovi: POĎ SE MNOU 18

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lumix

    XXX
    Vy dva Brazilyjčici, až budete ted o víkendu v Brazílii, zůstaňte už tam a nevracejte se s týmy zpět, uděláte tím nejleépe, jak pro sebe, tak pro F1. 03 Klidně si tam nechte i toho Sennu. Grosjean ho dokonale zastane... 03

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    Tie mená okrem Todta boli pri úspechu aj v Benettone, a nielen Brawn s Byrnem (kľúčové osoby čo sa techniky týka) odišli so Schumacherom do Ferrari. Okrem Pata Symondsa tam pravdepodobne nijaký významnejší technik nezostal.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    Samozrejme, že sa rýchlejší nájdu, ale ich výhodu vidím skôr v skúsenosti ohľadne setupu na pretek, nováčik zákonite túto výhodu skúseností nemá. O tom ako inteligentní sú majitelia stajní je zbytočné sa dohadovať, prečo sú potom ale sklamaní zo svojich výsledkov mi je záhadou (Williams-Barrichello, Trulli-Lotus, De la Rosa-Sauber a hoci to nikto verejne nevsloví ale spojenie Schumacher-Mercedes takisto zaostáva za očakávaniami)

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Myslím, že zvolit nej setup na závod nějak souvisí i s vývojem vozu během roku. Od sebe bych to neodděloval. Asi neřeknou přesně jakou novinku připravit, ale asi jsou schopni říct, jestli ta změna byla dobrá, jak moc a v jakém smyslu.

      Ty jména jsem vybral záměrně. O jezdcích jako Alonso, Button, Vettel, Schumacher by bylo odvážné tvrdit, že by byl nějaký nováček rychlejší. A jejich týmy mají lepší výsledky než Williams nebo Lotus.

      Spojení Mercedes-Schumi si asi nevede podle očekávání. Ale Mercedes zaostává výrazně už od začátku loňské sezony, za což asi Schumi nemůže. Když neměl kdy to ani otestovat. Jejich poslední výsledky se přece jen lehce zlepšují. Když se podíváš na minulost, tak nikdy nebylo Schumacherovo auto hned vítězné. Ať už to byl Benetton nebo Ferrari, vždycky to několik let trvalo, než se dostali na špičku. Netvrdím, že je to Schumiho zásluha, ale ani si nemyslím, že je to jen náhoda. Očekávám, že spojení Brawn-Schumacher se zase prosadí. Možná ne a budu zklamaný, ale nějak tomu věřím. 03

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000880

        uzivatel000880

        XXX
        Ja podiel spätnej väzby od vývoja neoddeľujem, len spochybňujem jej mieru na celkovej koncepcii vozu.
        Čo sa týka Alonsa, tak ten už na rýchlejšieho nováčika narazil, Button čo sa týka rýchlosti, tiež nie je neprekonateľný a Vettela mse donedávna za nováčika považovali. Schumi, nuž tak tam radšej no comment...
        A Ferrari? Tam skôr ako Brawn-Schumacher, fungovalo spojenie Byrne-Brawn-Todt-Max Rufus-Schumacher , kde mal každý svoju úlohu, pričom Schumacherova úloha spočívala vyťažiť z auta maximum a nájsť ten správny setup na pretek - tak ako to majú za úlohu iní piloti v iných stajniach a niektorí (nie je ich málo) to dnes dokážu zdá sa lepšie.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          XXX
          OK, zpochybňuj. Opak ti dokázat bohužel nemůžu.

          Neřekl jsem že nejsou porazitelní nováčkem, jen že by to bylo odvážné tvrzení, že některý z dnešních nováčků by to dokázal. Pokud ano a zkušenosti by byly zanedbatelné je záhadou, že jim platí takové miliony, když by jim naopak nováčci miliony přinesli.

          Ty jména co jsi napsal se týkají Ferrari, ale ne všichni byli i u úspěchu Benettonu. Neříkám, že většina úspěchů je díky Schumimu, ale myslím si že na tom podíl má taky. A ne jen jeho tehdejší rychlostí. 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • samerak

    XXX
    nevěřim že kdyby masu posadily dotoh sčim jezdi barichelo tak že by byl oněco lepši.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lumix

    XXX
    Příští rok budu znovu ve vrcholové formě, říká Massa

    Felipe Massa se nebojí, že by se příští rok neosvědčil, jak po něm žádá Ferrari. Bez lepších výsledků nedostane novou smlouvu.

    Massa má s Ferrari kontrakt do konce příštího roku a tým mu v posledních týdnech opakovaně naznačil, že jeho výkony v příští sezóně rozhodnou o jeho budoucnosti v Maranellu.

    "Dobře vím, že pro mě bude příští rok klíčový," řekl Massa. "Musím se zlepšit a vrátit do normálu, což znamená vrátit se k vítězení a do boje o šampionát. Vždy jsem věřil ve svůj potenciál a v práci, kterou dělám. Vím, že se věci změní a že se tohle všechno stane."

    Massovi letošní sezóna nevyšla dobře, jeho týmový kolega Fernando Alonso získal více než dvojnásobný počet bodů. Navíc se Brazilec ani jednou nepostavil na pódium.

    "Byly závody, ve kterých jsem se mohl dostat na stupně vítězů, ale kvůli okolnostem to nikdy nevyšlo," vysvětloval. "Ale taková tato sezóna byla a já to musím akceptovat."

    "Teď jsem zcela soustředěný na odvedení co nejlepší práce v roce 2012. Tým je na tom stejně, protože bude klíčové mít konkurenceschopné auto hned od začátku roku, a já jsem součástí těchto příprav."

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lumix

    XXX
    Možná vím proč chce Rubens odjet ještě tu jednu sezonu. Tuší že Massu po sezoně 2012 vyhodí z Ferrari, tak chce, aby skončili oba naráz, jako brata. To by pak rovnou mohli sebou vzít i Sennu, který jezdí velký prd. 03 Tím pádem by už žádný Brazilyjčik nebyl v F1.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Kdyby nebyla zpětná vazba od pilota tak důležitá, tak by o tom šéfové týmu tolik nemluvili. Když se podíváte na složení jezdců, nenajdete v žádném 2 úplné nováčky. Top týmy mají oba piloty zkušené. Asi vědí proč. 03 Jestli je pilot o 0,1s rychlejší není tak podstatné. Důležité je to, jestli se jim podaří zlepšit auto o 1s.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000880

      uzivatel000880

      XXX
      Spätná väzba určite význam má, len neviem či bude nejako významná pre vývoj ako taký. Spätná väzba môže potvrdiť, alebo vyvrátiť správnosť jednotlivých riešení, ale samotné riešenie asi ponúkne ťažko - a vývoj potrebuje hlavne riešenia. Ak je jeden pilot rýchlejší o 0,1s asi dôležité nebude, dôležité bude ak bude rýchlejší o 1,0s, obzvlášť ak sa to auto o sekundu zrýchliť nepodarí. Podľa mňa sú schopnosti niektorých pilotov ohľadne feedbacku zbytočne mýtizované - stačí sa pozrieť na zlatý skrutkovač vo Ferrari, alebo Mercedese.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        XXX
        Upřímně netuším, v čem všem piloti můžou pomoct při vývoji. Nevím ani, jestli jsou jejich schopnosti mýtizované. Přijde mi, že šéfové týmů vědí, proč si vybírají aspoň jednoho pilota o kterém se v tomto dobře mluví. Asi by se našli rychlejší jezdci jak Barichello, Trulli, Kovi, Glock, De la Rosa. Nemyslím si, že ty týmy vedou hloupí lidé, když je zaměstnávají místo nováčků, kteří ještě přinesou balík peněz.
        Co se týká 1s rozdílu v rychlosti, je to hodně. Pokud se podíváš na časy týmových kolegů, těžko tam najdeš větší rozdíly než v průměru 0,5s. Ale rozdíl 0,5s v nastavení asi není moc nereálný. A když vezmeš v úvahu zlepšování vozu od závodu k závodu, může se ten rozdíl projevit dosti výrazně.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Když budu stejně sarkastickéj jak ty tak by to tvoje tvrzení znamenalo že pilot nemá vliv na vývoj. Ať tomu věříš či né, na vývoji vozu se podílí i piloti. Nebo že by si Vettel s Neweym v garáži pokecali jen o tom jak se vede dětem?

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    Sarkastický môžeš byť, nikto ti to nezakazuje. Ale nepodsúvaj mi niečo, čo som nikdy netvrdil - že pilot nemá vplyv na vývoj. Isteže ho má, podľa mňa nijako extra významný, ale hlavne bude pri každom pilotovi porovnateľný. Mimochodom o čom sa Vettel s Neweym baví v garáži neviem, ale verím tomu, že to nevieš ani ty.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Zatím kdo tu někomu něco podsouvá jsi ty. Já jsem taky neřekl že diriguje technický tým nebo jsem tvrdil že píše schumi dizertačku k tomu aby podal info? Proto jsem řekl že teď použiju stejného sarkazmu jako ty. Rozhodně o tom jestli se mu děcka špatně učí to není.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000880

        uzivatel000880

        XXX
        1. Podľa všetkého ak brzdy zle brzdia a samotná informácia o tom, že brzdy zle brzdia je podľa teba teamu na nič, pričom disponujú telemetriou, tak ma okrem dizertačky nič iné nenapadlo. Sorry.
        2. Ak je niekto schopný povedať k zle brzdiacim brzdám viac ako len to, že zle brzdia, tak sa nevyhnutne tlačí do popredia možnosť, že vie prečo zle brzdia - a vtedy by mali inžinieri počúvať, alebo zahodiť diplomy.
        3. Prečo rozhodne vylučuješ možnosť garážovej debaty Vettela s Neweym o prospechu jeho detí? Možno si na to chvíľku našli a Vettel nechal oddýchnuť svojmu géniu pri vývoji auta, nie zriedka sú tam vyškerení tak, že mi je ťažko uveriť, aby sa bavili len o práci.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Zahradnik

    XXX
    Třeba chce Massa do Williamsu.. 12 12

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zahradnik

    XXX
    12 12 12 To řikaá ten pravej 12 12 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    XXX
    No pane jo, to zrovna říká ten pravý. Chtěl bych vidět Massu kdyby si vyměnili sedačky. V málokterém týmu byl někdo tak smáznut kolegou jako on. A to hned od začátku. Osobně bych Barika ještě rád v F1 dále viděl. To v čem letos jezdí je opravdu mizerie a když není extra Top pilot jako první 4, tak hůře než třeba Shumi nejezdí a za toho jsem také rád.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama