DISKUZE K ČLÁNKU Massa radí Barrichellovi: Odejdi
Felipe Massa svého krajana Rubense Barrichella vybízí k tomu, aby již své působení ve Formuli 1 neprotahoval a co nejdříve oznámil svůj odchod.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Massa radí Barrichellovi: Odejdi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000880
(Hlasovali 3 lidé)
23.11.2011 15:37
1. Podľa všetkého ak brzdy zle brzdia a samotná… »
» uzivatel000880
(Hlasovali 3 lidé)
23.11.2011 17:21
Ja podiel spätnej väzby od vývoja neoddeľujem,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000880
17:53 23.11.2011 XXXTie mená okrem Todta boli pri úspechu aj v Benettone, a nielen Brawn s Byrnem (kľúčové osoby čo sa techniky týka) odišli so Schumacherom do Ferrari. Okrem Pata Symondsa tam pravdepodobne nijaký významnejší technik nezostal. -
uzivatel000880
16:08 23.11.2011 XXXSamozrejme, že sa rýchlejší nájdu, ale ich výhodu vidím skôr v skúsenosti ohľadne setupu na pretek, nováčik zákonite túto výhodu skúseností nemá. O tom ako inteligentní sú majitelia stajní je zbytočné sa dohadovať, prečo sú potom ale sklamaní zo svojich výsledkov mi je záhadou (Williams-Barrichello, Trulli-Lotus, De la Rosa-Sauber a hoci to nikto verejne nevsloví ale spojenie Schumacher-Mercedes takisto zaostáva za očakávaniami)-
Mike17
17:03 23.11.2011 XXXMyslím, že zvolit nej setup na závod nějak souvisí i s vývojem vozu během roku. Od sebe bych to neodděloval. Asi neřeknou přesně jakou novinku připravit, ale asi jsou schopni říct, jestli ta změna byla dobrá, jak moc a v jakém smyslu.
Ty jména jsem vybral záměrně. O jezdcích jako Alonso, Button, Vettel, Schumacher by bylo odvážné tvrdit, že by byl nějaký nováček rychlejší. A jejich týmy mají lepší výsledky než Williams nebo Lotus.
Spojení Mercedes-Schumi si asi nevede podle očekávání. Ale Mercedes zaostává výrazně už od začátku loňské sezony, za což asi Schumi nemůže. Když neměl kdy to ani otestovat. Jejich poslední výsledky se přece jen lehce zlepšují. Když se podíváš na minulost, tak nikdy nebylo Schumacherovo auto hned vítězné. Ať už to byl Benetton nebo Ferrari, vždycky to několik let trvalo, než se dostali na špičku. Netvrdím, že je to Schumiho zásluha, ale ani si nemyslím, že je to jen náhoda. Očekávám, že spojení Brawn-Schumacher se zase prosadí. Možná ne a budu zklamaný, ale nějak tomu věřím.-
uzivatel000880
17:21 23.11.2011 XXXJa podiel spätnej väzby od vývoja neoddeľujem, len spochybňujem jej mieru na celkovej koncepcii vozu.
Čo sa týka Alonsa, tak ten už na rýchlejšieho nováčika narazil, Button čo sa týka rýchlosti, tiež nie je neprekonateľný a Vettela mse donedávna za nováčika považovali. Schumi, nuž tak tam radšej no comment...
A Ferrari? Tam skôr ako Brawn-Schumacher, fungovalo spojenie Byrne-Brawn-Todt-Max Rufus-Schumacher , kde mal každý svoju úlohu, pričom Schumacherova úloha spočívala vyťažiť z auta maximum a nájsť ten správny setup na pretek - tak ako to majú za úlohu iní piloti v iných stajniach a niektorí (nie je ich málo) to dnes dokážu zdá sa lepšie.-
Mike17
17:37 23.11.2011 XXXOK, zpochybňuj. Opak ti dokázat bohužel nemůžu.
Neřekl jsem že nejsou porazitelní nováčkem, jen že by to bylo odvážné tvrzení, že některý z dnešních nováčků by to dokázal. Pokud ano a zkušenosti by byly zanedbatelné je záhadou, že jim platí takové miliony, když by jim naopak nováčci miliony přinesli.
Ty jména co jsi napsal se týkají Ferrari, ale ne všichni byli i u úspěchu Benettonu. Neříkám, že většina úspěchů je díky Schumimu, ale myslím si že na tom podíl má taky. A ne jen jeho tehdejší rychlostí.
-
-
-
-
Lumix
15:31 23.11.2011 XXXPříští rok budu znovu ve vrcholové formě, říká Massa
Felipe Massa se nebojí, že by se příští rok neosvědčil, jak po něm žádá Ferrari. Bez lepších výsledků nedostane novou smlouvu.
Massa má s Ferrari kontrakt do konce příštího roku a tým mu v posledních týdnech opakovaně naznačil, že jeho výkony v příští sezóně rozhodnou o jeho budoucnosti v Maranellu.
"Dobře vím, že pro mě bude příští rok klíčový," řekl Massa. "Musím se zlepšit a vrátit do normálu, což znamená vrátit se k vítězení a do boje o šampionát. Vždy jsem věřil ve svůj potenciál a v práci, kterou dělám. Vím, že se věci změní a že se tohle všechno stane."
Massovi letošní sezóna nevyšla dobře, jeho týmový kolega Fernando Alonso získal více než dvojnásobný počet bodů. Navíc se Brazilec ani jednou nepostavil na pódium.
"Byly závody, ve kterých jsem se mohl dostat na stupně vítězů, ale kvůli okolnostem to nikdy nevyšlo," vysvětloval. "Ale taková tato sezóna byla a já to musím akceptovat."
"Teď jsem zcela soustředěný na odvedení co nejlepší práce v roce 2012. Tým je na tom stejně, protože bude klíčové mít konkurenceschopné auto hned od začátku roku, a já jsem součástí těchto příprav." -
Lumix
15:05 23.11.2011 XXXMožná vím proč chce Rubens odjet ještě tu jednu sezonu. Tuší že Massu po sezoně 2012 vyhodí z Ferrari, tak chce, aby skončili oba naráz, jako brata. To by pak rovnou mohli sebou vzít i Sennu, který jezdí velký prd. Tím pádem by už žádný Brazilyjčik nebyl v F1. -
Mike17
14:55 23.11.2011 XXXKdyby nebyla zpětná vazba od pilota tak důležitá, tak by o tom šéfové týmu tolik nemluvili. Když se podíváte na složení jezdců, nenajdete v žádném 2 úplné nováčky. Top týmy mají oba piloty zkušené. Asi vědí proč. Jestli je pilot o 0,1s rychlejší není tak podstatné. Důležité je to, jestli se jim podaří zlepšit auto o 1s.-
uzivatel000880
15:08 23.11.2011 XXXSpätná väzba určite význam má, len neviem či bude nejako významná pre vývoj ako taký. Spätná väzba môže potvrdiť, alebo vyvrátiť správnosť jednotlivých riešení, ale samotné riešenie asi ponúkne ťažko - a vývoj potrebuje hlavne riešenia. Ak je jeden pilot rýchlejší o 0,1s asi dôležité nebude, dôležité bude ak bude rýchlejší o 1,0s, obzvlášť ak sa to auto o sekundu zrýchliť nepodarí. Podľa mňa sú schopnosti niektorých pilotov ohľadne feedbacku zbytočne mýtizované - stačí sa pozrieť na zlatý skrutkovač vo Ferrari, alebo Mercedese.-
Mike17
15:51 23.11.2011 XXXUpřímně netuším, v čem všem piloti můžou pomoct při vývoji. Nevím ani, jestli jsou jejich schopnosti mýtizované. Přijde mi, že šéfové týmů vědí, proč si vybírají aspoň jednoho pilota o kterém se v tomto dobře mluví. Asi by se našli rychlejší jezdci jak Barichello, Trulli, Kovi, Glock, De la Rosa. Nemyslím si, že ty týmy vedou hloupí lidé, když je zaměstnávají místo nováčků, kteří ještě přinesou balík peněz.
Co se týká 1s rozdílu v rychlosti, je to hodně. Pokud se podíváš na časy týmových kolegů, těžko tam najdeš větší rozdíly než v průměru 0,5s. Ale rozdíl 0,5s v nastavení asi není moc nereálný. A když vezmeš v úvahu zlepšování vozu od závodu k závodu, může se ten rozdíl projevit dosti výrazně.
-
-
-
uzivatel000880
15:00 23.11.2011 XXXSarkastický môžeš byť, nikto ti to nezakazuje. Ale nepodsúvaj mi niečo, čo som nikdy netvrdil - že pilot nemá vplyv na vývoj. Isteže ho má, podľa mňa nijako extra významný, ale hlavne bude pri každom pilotovi porovnateľný. Mimochodom o čom sa Vettel s Neweym baví v garáži neviem, ale verím tomu, že to nevieš ani ty.-
David
15:16 23.11.2011 XXXZatím kdo tu někomu něco podsouvá jsi ty. Já jsem taky neřekl že diriguje technický tým nebo jsem tvrdil že píše schumi dizertačku k tomu aby podal info? Proto jsem řekl že teď použiju stejného sarkazmu jako ty. Rozhodně o tom jestli se mu děcka špatně učí to není.-
uzivatel000880
15:37 23.11.2011 XXX1. Podľa všetkého ak brzdy zle brzdia a samotná informácia o tom, že brzdy zle brzdia je podľa teba teamu na nič, pričom disponujú telemetriou, tak ma okrem dizertačky nič iné nenapadlo. Sorry.
2. Ak je niekto schopný povedať k zle brzdiacim brzdám viac ako len to, že zle brzdia, tak sa nevyhnutne tlačí do popredia možnosť, že vie prečo zle brzdia - a vtedy by mali inžinieri počúvať, alebo zahodiť diplomy.
3. Prečo rozhodne vylučuješ možnosť garážovej debaty Vettela s Neweym o prospechu jeho detí? Možno si na to chvíľku našli a Vettel nechal oddýchnuť svojmu géniu pri vývoji auta, nie zriedka sú tam vyškerení tak, že mi je ťažko uveriť, aby sa bavili len o práci.
-
-
-
uzivatel000397
12:05 23.11.2011 XXXNo pane jo, to zrovna říká ten pravý. Chtěl bych vidět Massu kdyby si vyměnili sedačky. V málokterém týmu byl někdo tak smáznut kolegou jako on. A to hned od začátku. Osobně bych Barika ještě rád v F1 dále viděl. To v čem letos jezdí je opravdu mizerie a když není extra Top pilot jako první 4, tak hůře než třeba Shumi nejezdí a za toho jsem také rád.
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek