DISKUZE K ČLÁNKU Vyjádření Pirelli k defektu Vettela z úvodu závodu v Abú Zabí
Italský dodavatel pneumatik Pirelli se vyjádřil k nehodě Sebastiana Vettela z úvodu víkendového závodu na okruhu Jas Marina. Jako možnou příčinu problému vyloučil strukturální poškození pneumatiky či ventilku. K odstoupení šampiona zřejmě vedly ostré úlomky na trati.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vyjádření Pirelli k defektu Vettela z úvodu závodu v Abú Zabí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adam P.
18:57 16.11.2011 XXXNetuším, jak došlo k defektu pneu, ale zdá se mi krajně divné, aby zbylé části pneu poškodili zavěšení a podvozek natolik, aby nemohl pokračovat - spíš se mi zdálo, že při výletu mimo trať si poškodil zavěšení při jízdě "bokem" kdy v jednu chvíli ráfkem nabíral drny trávy... Tak jako tak je mi líto, že nemohl pokračovat, mohla to být skvělá stíhací jízda.-
Lumix
21:06 16.11.2011 XXXTo ne, od poškodil to zavěšení po cestě do boxů. Jak jel jen po třech kolech, tak díky tomu že byla pravá zadní guma prasklá, tak se auto naklánělo na pravou zadní stranu a tím bohužel dřel zavěšením o asfalt na trati, až ho postupně zničil. Škoda té vadné pneumatiky
-
-
-
Petr
13:55 16.11.2011 XXXJeště k tomu kouři - dnes odpoledne jej vysvětlil Horner: "There was some worn bodywork that got burned, and that gave the appearance of smoke from the tyre after the start."
Podle něj tedy nepocházel z pneumatiky, jak se mi dříve zdálo, ale z teplem opotřebované karosérie. -
Bridgestone
12:15 16.11.2011 XXXJa si myslim, ze si za to Red Bull moze mozno sam.
Niekto z paddocku raz v rozhovore spominal, ze RB sa dost hra s tlakom v pneumatikach. Asi ju RB tento krat prilis malo nahustil, Vettel v uvodnom kole pneu malo zahrial (tj tlak nebol dostatocne vysoky), a sa mu jednoducho vyzula na obrubniku... -
Petr
12:10 16.11.2011 XXXKouř podle mě nebyl z motoru ani oleje, zdá se, jakoby s ní něco bylo (špatný tlak?). Zakouřilo se z ní i v první zatáčce (na tom videu to není vidět, kryje to Hamiltonův vůz), ale Red Bull tvrdí, že ztrátu tlaku telemetrie nezaznamenala. Vadné čidlo? Jenže Vettel až do druhé zatáčky nic necítil. Možná opravdu na něco najel. Na příčinu se v podstatě nepřišlo, my tady můžeme jen spekulovat. -
-
Petr
11:41 16.11.2011 XXXUž jsem to jednou pod článek vkládal, kdyby náhodou.. [odkaz na stránku]
A pro změnu opravdové záběry, start za Vettelem z pohledu Buttona: [odkaz na stránku] -
tom11
11:58 16.11.2011 XXXono se totiž o závodním víkendu nejede pouze v F1, ale je tam spousta doprovodných závodů a pochybuji, že trať po každém z nich pečlivě zametou .
k tomu videu od Petra: při startu se Vetlovi zakouřilo od později poškozené pneu. dalo by se tedy odvozovat, že ji poškodil při startu? to se mi nezdá až tak pravděpodobné, protože při probrždění pneu taky většinou hned příští zatáčku neujde. spíš si tak říkám, jestli ten kouř není třeba od výfuků ústících poblíž pneu.... ale to jen tak "fantazíruju"-
uzivatel000026
12:05 16.11.2011 XXXAsi tam nejaky svincik byl a Vettel si to poskodil nekde ke konci zahrivaciho kola. Guma mohla byt poskozena take uz z kvalifikace, ale pak by bylo malo pravdepodobne, ze by na to zaprve neprisli a zadruhe by se to projevilo prave na startu.
Kazdopadne to zakoureni na startu bylo asi uz dusledkem nejakeho poskozeni - mela mensi tlak, proto prave kolo nemelo takovou prilnavost jako leve a vic zahrabalo. V prvni zatacce ho to trochu rozhodilo a ve druhe uz to neustal.
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek