DISKUZE K ČLÁNKU Button o kvalifikacích, v nichž ho Hamilton stále předčí

Jenson Button v letošní sezóně předčí svého týmového kolegu Lewise Hamiltona. Ztrácí pouze v kvalifikacích, ale s tím si sympatický Angličan těžkou hlavu vůbec nedělá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button o kvalifikacích, v nichž ho Hamilton stále předčí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 13.11.2011 00:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 13.11.2011 00:09
Asi to už ani nebudeš číst, ale je hezký že sis… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • hemmis

    XXX
    na to aby byl zajímaví souboj jsou potřeba podle mích skušenosti z rFactoru za A minimálně 2 pomerně vyrovnaní jezdci za B 2 vyrovnané vozy za C okruh z technickou části a rychlou části na top speed. (spa,interlags,atd)nejlepe se 2 nebo i 3 možnýmy prujezdy nekerýmy zatáčkamy z vysledným stejným časem . za D ruzné nastavený jednoho z jezdco jeden jezdec by musel mít nastavení na top speed a težit v rychlé části okruhu druhý dejmetomu na přitlat a težit z technické části okruhu zajimavý okruh v tom to je Sachsenring první sektor technycký pomalý naročný na přesnost druhý sektor rychlí spotřebou přitlaku 3 rychlý z rovinkamy je potřeba dobrá rychlost . ve středu sme měly na naší lize závod právě na sachsenringu na trati sem se setkal zjezdcem který je v tabulce poblíš me a často sme vyrovnáni nejinak tomubylo i ve středu mel sem asi o 15km/h vetší top speed a lépe sem projíždel první technický sektor ale pr top speed sem mel malí přítlak pro 2 číst trati kde je potřeba rychlost v kombinaci přítlaku v této části sem v podstatě stratil 1-2s které sem vydělal v prvním a 3 sektoru . Za E je potřeba dobrý aeropytel ten ničí právě difuzor ten by mohl být zakázán a povině nechat rovnou podlahu . myslím že v CART požívaly Gurneyho Clapku která efekt vetrného pytle zvyšovala v přímé souvyslosti z rychlostí vozu bez čudlíků a složitého systému naklápeni tedy i z minimální možností poruchy . za F je potřeba i velký respekt jednoho jezdce vůči druhému s čehoš pramení možnost velmy dobrého přehledu zda je za prvním jezdcem druhý jezdec a zda což je potřeba pravidly udelat neklepajícíse dostatečne velká a stabilní zrcátka . zpátky ktomu respektu pokud jezdec vidí že se vedle nej na brzdi tlačí jezdec na vnitřek nechat mu dost prostoru také se dá říct že díky A,B,C,D,E, by měl předjetý jezdec velmy realnou šanci to vráitu už v na výjezdu ze zatáčky v pronej příznivejším sektoru v dálším kole. za G přední křídlo podobně jako difuzor je aero části která předjíždení nenapomáhá složité přední křídla jaká jsou dnes a posledních x let jsou dokonalé fungující při čístém proudu vzduchu jak mile je vůz za jiným vozem difuzor prvního vozu generuje spoustu vírů které diky miniaturním křidíkům jsou ješte zvetšený a vzduch je potom posílán jynam nežly normálně zatím co jednodušíš přední křídlo o jedné přitlačšné ploše pro příklad třeba takovéhle [odkaz= [odkaz na stránku] ]ODKAZ[/odkaz] je méně rušeno přímadnýmy víri od difuzoru . za H pomuže skrácení a třeba z dvojení závodů při dlouhém 305km dlouhém závodě se vozy velmy rostáhnou pneumatiky se zrošují každému jinak rychle jezdec nemuže potm jet na 100% celou délku závodu ono 2 posobě třeba z 3 minutovou přestávkou zavody na 100km by byly oproti dnešní delce plné akce každý by jel na maximum celí závod nejlépe pneu které by vydržey celí závod a palivo také na celí závod ono Boxy jsou pekné jak mechanici pracují ale svím spůsobem mužou pit stopy celkem znudnit závod . 2 Sprinty kde se jede na 100% jsou zajimavejší než když se šetří celí závod a posledních kolek se jede na 100% třeba button v Singapuru . za I omezení elektroniky na vliv řizení zvíší pravděpodobnost chyb jezdců a tím i možné zdramatizování . dle mého nazoru techto několik bodů by bylo dobré zavést do F1 je my jasné že respekt jezdců nejde zmenit stejně tak jako to kdo jaké nastavení zvolí ale další parametry jsou zmenit .

    PS: neukamenujtemě pokud semnou nesouhlasíte je to jen muj pohlet a názor víc lidí víc nazorů

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Panek

    XXX
    Hele odpůrci DRS, už si konečně uvědomte, že DRS používá ten rychlejší.
    Proč se nestává, že ten předjetý to v DRS zoně svému soupeři vrátí hned v následujícím kole?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Tak se místo sledování F1 choď koukat ke kolejím na vlaky, když ti to "objíždění" tak vadí. 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Jestli v 70-tých a 80-tých letech degradovala tento sport špatná aerodynamika v zadní části, pak souhlasím že to může dělat i DRS. Nedělá nic jiného než že nahrazuje vzdušné víry za zadním křídle z té doby. Gumy jsou určitě oživením. Otázka je jestli těch přezouvání na některých okruzích není až moc a jestli není šetření gum až moc důležité.
    S těmi 75% bych to přehodnotil.
    Barcelona, Monako, Valencie, Maďarsko, Monza, Singapur a Abu Dhabi jsou okruhy, kde by se jinak skoro nepředjíždělo a dalo by se diskutovat o dalších. Je to víc jak 25%.
    Určitě se dá zvážit, jestli na některém okruhu není zbytečné, ale spíš je to jen o vhodné délce zóny. A příští rok už budou mít víc dat, aby ji zvolili správně.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Nikdo se tu nebaví o 70 nebo 80 letech. To o čem se bavíš byla normální věc v době o které se bavíš, bylo to dáno aerodynamikou vozu to nemá z DRS nic společného. Nebo se to taky zapínalo a vypínalo kdy jsem chtěl nebo musel? Monako, Valencie a Singapór to jsou určitě tratě na kterých by to bez DRS nešlo ale Barca nebo Monza a ta obzvlášť, přeci nemůžeš svádět neschopnost pilota předjed i s DRS, na trať. A jsem rád že jsi uznal že je to teď vlastně nesprávné když příští rok to už mají mít vychytané a správné. Nevím jak se někomu může líbit objíždění soupeře.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    1. Ano DRS má čudlík. Pokud fanoušci chtějí předjíždění (a většina z nás chce), pak jsou 2 cesty. První je, že nařídíš týmům zhoršit aerodynamiku na zadní části vozu (což je snad pro každého kravina), nebo to nějak nahradíš (DRS). Nové gumy jsou fajn, ale efekt se projeví až při rozdílné strategii na konci stintů. U špičky často mají stejnou strategii se zastávkami +-2 kola od sebe.
    2. Barca je dlouhodobě jeden z nejhorších okruhů na předjíždění. Ta dlouhá rovinka je po hodně rychlé zatáčce, ve které se nedá jet v těsném kontaktu. Většinou byl druhý jezdec bez šance ten odstup dojet.
    Monza byla kdysi ideální na předjíždění, ale v posledních letech už byly spíš podprůměrná (viz diskuse po GP Itálie se statistikami)
    3. Uznávám, že délka zóny nebyla vždy ideální, ale chápu komisaře že se to blbě odhaduje jen ze simulátoru. U některých tratí by to asi chtělo upravit, ale jen lehce. 03
    4. Určitě sleduju raději souboje při brždění a následně v zatáčkách. Ale vozy mají různou rychlost na rovinkách a nikdy nemůžeš zvolit zónu DRS tak, aby se všichni předjížděli až při brždění. Logicky to někteří zvládnou ještě před koncem rovinky a jiným nestačí ani DRS na předjetí (viz nedávno souboje WebxHam tuším v Singapore nebo HamxSch v Monze). Už jsme letos viděli spoustu soubojů v zatáčkách jen díky tomu, že se druhý jezdec s pomocí DRS dostal na brzdy vedle prvního.
    Takže budu raději když se občas někdo předjede jen objetím na rovince, než sledovat vyjímečné předjíždění vozů s vyšší top speed. Nevidím důvod, proč rychlejší jezdcům ztěžovat závod nemožností předjet pomalého jezdce. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      V podstatě s tebou souhlasím ale víš o čem se bude mluvit? O tom jak Ham s schumim sváděli přes dvacet kol souboj. O ostatních soubojích nelze říct že jsou souboje když někoho dojedeš objedeš a zařadíš se před něj, to nemuseli vymíšlet drahé DRS nato sloužila vždy modrá vlajka. S pneu máš pravdu strategie jsou už podobné a tými vědí co s nimi a tudíš se bojuje jen v posledním stintu, s tím bohužel nic nelze udělat.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        XXX
        Asi to už ani nebudeš číst, ale je hezký že sis vybral zrovna tenhle příklad. Opravdu se na tenhle souboj asi bude vzpomínat. Jen ti uniklo, že bez DRS by ten souboj nebyl. Bez něj by se Ham k Schumimu ani nepřiblížil. 03
        Ale jinak tě chápu, někdy je to předjíždění trochu nudné.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    XXX
    To je sice pravda, že neděle je důležitější než sobota, ale bez dobrého výsledku ze soboty dobrý výsledek v neděli většinou neuděláte... Ale jinak Do nich, Jensone!! 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    BUT sa naozaj zlepsil hlavne v druhej polovici sezony inak bol nevyrazny. Sam som zvedavy ci si udrzi formu aj na buduci rok alebo ak sa zlepsi HAM ci bude zase v uzadi. Jeho kolajniciarsky styl mi veru nesedi 13

    dodo

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Jeho styl není dravý ale tohle dnešní F1 nevyžaduje. Stačí zmáčknout to nejtrapnější tlačítko a je to.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        XXX
        Nevím jestli je trapnější to talčítko, nebo vidět v neděli stejně nudný závod jako loni. 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • David

          XXX
          Ano na některých okruzích by se to hodilo. Ale nebylo by lepší nejprve vyskoušet pneu jak se chovají a zda se jezdci budou moci na nich předjíždět než vymyslet věc která v 75 % případů degraduje tento sport. A ani kdyby byl nudný, byl by jeden z mála. Pneu je letos famóza a nebyl důvod přidávat umělotiny a ještě k tomu v době kdy nevěděli jak se bude nové pneu chovat.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    XXX
    Ano souhlasím. ale zase je pravda, že kdyby byl Lewis bodově stejně, nebo o bodik před ním, tak by takové moudra určitě nevypouštěl....

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Omlouvám se Buttonovi že jsem nevěřil v jeho talent. Neskutečně vyzrál a je zněj jiný a hlavně silnější pilot a jeho slova to jen potvrzují.

    Mnohem důležitější je to, jak si vedete odpoledne v neděli, spíše než v sobotu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama