DISKUZE K ČLÁNKU Tony Fernandes: Osud máme ve svých rukou

Team Lotus dostal nedávno povolení ke změně jména a jeho šéf, Tony Fernandes, doufá, že přechod k názvu Caterham bude pro tým dobrým krokem do budoucna.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tony Fernandes: Osud máme ve svých rukou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 12.11.2011 11:25 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • buggybob

    XXX
    Už i tady prudí Zix? 02 To mu nestačí, že i na tak podúrovňových diskusích jako jsou často na F1sportsu ho děti posílaj za tyhle bludy k čertu - ještě to tahá sem? No potěš!
    Asi 100x jsem Ti Zixi psal, že to co tu valíš lidem za klíny do hlavy jsou jen úplný nesmysly založený z 50% na špatných informacích a z 50% na Tvé kreativní hlouposti. Dej si, prosím, aspoň 10 let oddych od F1 a pak (dá-li Bůh a Ty mezitím dospěješ) třeba zase něco komentuj. Bylo by ale fajn, kdyby sis prvně o tom, o čem chceš psát i něco zjistil. Fandím Lotusu od půlky sedmdesátých let a Fernandes byl pro mě tím správným nástupcem. K jménu nepřišel nelegálně, jak to tu interpretuješ a navíc mu jde (narozdíl od Bahara) i věřit, že to myslí s F1 vážně. Bahar je jen špatná imitace Briatoreho - má stejnou spoustu keců jako měl Flavio, ale nemá ani půlku jeho schopností. Díky němu přijde F1 během tří let o jméno Lotus znovu - a tentokrát asi navždy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lotusolog

      XXX
      Přesně tak, sám bych to nenapsal lépe. Tony byl jediný, který uchopil vážně pokračování v historii Lotusu do F1 a v dohodě s Huntem zajistil legalitu právního názvu Team Lotus. Bahar je opravdu podprůměrný manažer, která automobilku Lotus akoorát zadluží a dostane do problémů. Mám obavu, že to zahoupe s celým Lotusem na trhu. Možná to skončí tak, že ho někdy před krachem koupím běžná automobilka jako jiné sportovní vozy achjo....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • m17

    XXX
    Nejsympatičtější tým v poli :) Aspoń pro mě.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hemmis

    XXX
    milý ZIXi . tak za 1. historie závodního týmu je podobná jako u ferrari kde zavodění bylo před automobilkou se postupem času automobilka Lotus Cars a Team Lotus odpojily . za 2. sem si jistý že by ferrandés dál vedl lotus racing tak jak byl ve své první sezoně boužel se to nelíbilo zběhovy z ferrari který ovládl Lotus Cars jakýsi pan Bahar. chápu kroky tonyho aby zachránil svuj tým vem si kolik dostaly penez za lonské 10 místo? kolik dotoho dal vlastních penez a svoje usilí ??? koupit za pár korun název team lotus nebo se baharem nechat oškubat a nově vybudovaný tým nechat rozpustit??? osobně bych udělal to stejný jako Tony. neco sem si oněm zjistil a jeto jeden z mála pořádných podnikatelů který vá vždy co chce a jak toho dosáhnout a ne jen brat peníze jako 99% ostatních takový malajský Baťa . catergam??? idealní od lotusu to není daleko navíc značka již má celkem jméno mezi sportovnímy vozy viděl sem již jejich skicu LMP2 vozu kam se chystá právě lotus snad budou vyrábět spartanské lechké svyžné sportáky co mají ten praví zavodní charakter .

    Ale to asi většina lidí nechápe.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • holly

    XXX
    Já bych se nebál to pojmenovat naplno....Bahar je podprůměrný manažer a kam přišel tam se dlouho neohřál !.. a Proton ten už je zadluženej jak rozvojový země takže se daňový poplatníci na Lotus ještě pěkně zapotí !!!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ala6

    XXX
    On Zix porad operuje s tim se Tony "pouze" koupil (jeho slovy ukradl) znacku, kdezto Lotus Cars tu znacku "vytvoril". Mozna ze by to chtelo pripomenout, Lotus Cars je take pouze koupena znacka. Dokonce ma jeste pohnutejsi historii. Nejdriv ji koupil GM, pak to slo nejak pres italii (myslim Bugatti) do malajzie (Proton). Takze o kupceni tohle: Tony to koupil za sve penize (stejne jako CC to vybudoval za sve), kdezto Proton to koupil za penize verejne (je to prakticky statni podnik) a kdyz neco nevyjde, tak to radovi obcane zamaznou - coz se jiz mnohokrat stalo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix

    XXX
    A nechápu co je sympatickýho na tom že akorát šlohnul nápad Litespeedu vrátit Lotus do F1 a pak si hrát na to jak ho uctívá a přitom ho zneuctí tím že se o to soudí,i když mu nepatří a každej normální člověk chápe že pravej nástupce je tým Lotusu Cars,byl to jejich tým jako má ted př. Mercedes - Mercedes GP,Ferrari - Scuderia Ferrari ....akorát že to bylo Lotus - Team Lotus.

    Ale to asi většina lidí nechápe.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000598

      uzivatel000598

      XXX
      nesouhlasim...Tony byl přímým pokračovatelem team lotus...však taky má licenci na jméno...naproti tomu bahar je jen docela průměrný manažer co utrácí prachy jiných lidí...a přišel s megalomanským plánem který mu dost možná nevyjde...a ja mu to přeju i když nechci aby kvůli protonu šel lotus cars ke dnu...doufám že bahar pujde ke dnu dřív...chápej že lotus u renaultu je to samé co Genii...přestane se jim to líbit...zapomenou na nějaký lotus a pujdou stejně rychle jako přišli...naproti tomu u tonyho čekám že jen tak neodejde když to má rád a má v tom vlastní peníze tak bude chtít bejt úspěšný...asi jako Mateschitz

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • wrt

        XXX
        myslím, že Lotus by mal Fernandesovi zaplatiť za dobré meno, ktoré mu urobil.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Zix

    XXX
    Je jen škoda že Lotusu posral ještě víc statistiky než je měli dřív než v 90.letech skončily.
    Moh to rovnou kazit Caterhamu a né jménu který si to nezaslouží.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000598

    uzivatel000598

    XXX
    Caterhamu fandím a doufám že se příští rokjiž definitivně dostane mezi zavedené týmy středu pole... 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama