DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Riziko smrti je přijatelnou cenou za to, co miluji
Smrt je podle Lewise Hamiltona přijatelnou cenou za to, že může dělat to, co miluje. Nedokáže si pro ní představit lepší místo, než kokpit závodního vozu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton: Riziko smrti je přijatelnou cenou za to, co miluji
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
hemmis
22:26 01.11.2011 XXXstejně tak jako dříve ritíři chtely umřít v boji se ctí chce i opravdový závodník umřit na závodní trati nic neobviklého právě to zněj dělá závodníka jako dalších mnoho faktorů . rozhodně by ale vkaždé situaci udělal vše proto aby přežil stejně jako ten ritíř který se byl co to šlo do okamžiku než zemřel . -
hmmm
15:15 01.11.2011 XXXOK, přiznám se, že jsem se k těm starým diskusím nevracel a popletl jsem to všechno dohromady. Za to se omlouvám.
Ještě něco k tématu - "kdybych měl odejít, pak by to nejlepší místo byl závodní vůz" - trochu mi to připomnělo hrdinské plkání Danyho Smiřického před Janinkou Pinkasovou v Tankovém praporu. Smrt v autě nebývá vždy rychlá, naopak je dost často pěkně hnusná a když to přijde, člověk pak ve zlomku sekundy lituje, že takovou kravinu kdy vypustil z pusy a pokud má možnost utéct z té pomyslné hrobnické lopaty, udělá pro to všechno, co může.
Samozřejmě nevíme, co se ztratilo v překladu a kdo se ho jak zeptal, že řekl, co řekl. Ale i tak... Jen opatrně, Lewisi, aby se ti tvé přání nesplnilo. -
-
Petr
12:34 01.11.2011 XXXOK, tohle mi uniklo, tak se ti omlouvám. Ne vždy stíhám vše přečíst.
Příště využij tlačítko "Nahlásit redakci," které je pod každým příspěvkem, když se ti něco nebude líbit.
Pokud se ti zdá někdo hloupý - ano, opravdu je zřejmě nejlepší ho ignorovat.
Jen se snaž odpustit si sarkastické dodatky, pokud od někoho z nás čekáš odpověď. Nebaví mě řešit tyhle věci a věř či ne, nemá to s Hamiltonem nic společné.
S Duncanem66 problémy nebyly a věřím, že už ani nebudou. -
-
Petr
12:19 01.11.2011 XXXSnažím se, Davide.
Ale ať si čtu tady ten Duncanův komentář, na který jsi reagoval, jak chci, tak tam nevidím žádnou nadávku či urážku. Proč mu neodpovíš bez toho?
Opravdu nemáme zájem, aby se to tady zvrhlo ve vzájemné útoky a osočování bez argumentů. To už raději žádnou diskusi.-
David
12:26 01.11.2011 XXXNebavím se o tomhle příspěvku tady pouze překroutil můj minulý příspěvek. Ale přísahám ti že na něj už reagovat nebudu, kdybych věděl co je zač tahle diskuze by se nekonala. Vůbec mi nejde o nějaké útočení či aby se to zvrhlo v nějaké šílenosti. Když tak to tu celé vymaž ať to tu nešpíní diskuzi. Pro ukázku jak reaguje on
Ty bys asi nejradsi chtel, aby si to vsichni rozdali na simulatoru, aby se nemohlo nikomu nic stat, co?
Nastesti nejsou vsichni tak priposrani jako ty.
ty ale zapominas na to hlavni. Prave i kvuli tomu potencionalnimu nebezpeci z rychle jizdy, kde i mala chyba muze mit fatalni nasledky, usedaji jezdci za volant sve formule.
-
-
-
-
-
hmmm
13:06 01.11.2011 XXXAsi takhle - dnešní piloti by třeba v 70. letech, kdy ještě smrt obcházela závody celkem pravidelně, buď jezdili jinak, nebo velice rychle zemřeli. Tehdy byl pilot při každém kontaktu vozů vejpůl cesty přes Styx a věř, že si to velice dobře uvědomovali a podle toho jezdili.
Jestli máš dojem, že ignorování dvojtých žlutých vlajek, kterým celá tahle vaše půtka okolo bezpečnosti začala (v jiné diskusi), je prkotina, na Youtube a Wikipedii máš kopici historických důkazů, že není. Nikdo, ani David, tu netvrdil, že kluci v F1 jezdí kvůli bezpečnosti. Já tvrdím, že to, jak jezdí, co si dovolují, je právě díky dnešní ohromné bezpečnosti.-
Duncan66
13:41 01.11.2011 XXXBohuzel nemas pravdu v tom, jak to zacalo. Jde o Massovo breceni ohledne retarderu za obrubniky, kde si Massa jako jediny zavodnik dokazal znicit auto a to dokonce 2x behem zavodniho vikendu. A David Massovo breceni omlouval jeho dalsimi historkami o bezpecnosti, ze se muze stat "ze ho tam Lewis vytlaci a s Massou to skonci spatne" apod." O zadnych dvojtych zlutych vlajkach z treninku nebyla rec. To jednoznacne respektuju a nikde netvrdim opak. Jen osobne nesouhlasim s postojem Davida ohledne bezpecnosti, protoze 1) by se zavody musely jet opravdu na simulatoru, abys eliminoval veskera rizika, ktere on porad vytahuje a 2) na takove zavody by se nikdo nekoukal 3) riziko tvori nedilnou soucast toho, kvuli cemu piloti do zavodniho auta usedaji a proc na to lidi cuci.
-
-
-
-
-
-
Pepan
14:09 31.10.2011 XXXNechci ani aby se zabil sám. Pořád doufám, že i když teď nezažívá nejlepší období, třeba časem bude zase ten starý Lewis, který v roce 2009 bojoval s Massou o titul. Jeho letošní výkony mi totiž připomínají Montoyu, který taky boural snad v každém závodě. A na to ty formule určitě stavěné nejsou.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek