DISKUZE K ČLÁNKU Zrušit DRS? Brawn žádá o jeho přehodnocení, na předjíždění mají větší vliv pneumatiky
Šéf Mercedesu GP Ross Brawn žádá po skončení letošní sezóny o přehodnocení konceptu nastavitelného zadního křídla (DRS), které mělo pomoci zvýšit počet předjížděcích manévrů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zrušit DRS? Brawn žádá o jeho přehodnocení, na předjíždění mají větší vliv pneumatiky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Oňo
09:32 13.10.2011 XXXTu nejde o vzrušujúce momenty bez DRS, tie však môžu viesť ku kolíziám pri každom predbiehaní a preto sa DRS vlastne zaviedlo. Ak niektomu nestačí DRS, môže ho použiť v súčinnosti s KERSom a potom predbehnutie nie je len efektívne, ale aj bezpečné a o to v F1 ide a FIA ho preto zaviedla. Vďaka tomu sa viac predbieha a závod nie je nuda. Hlavná vec je tá, že si na to už závodníci zvykli a používajú ho všade, kde je to možné. Samozrejme Mercedes DRS nemôže používať tam, kde ho používa Red Bull, preto zaase ten nárek. Ja nevidím jeden dôvod, aby sa DRS z F1 odstránilo ! -
Omni
09:31 13.10.2011 XXXTak když Pirelli experimentuje s pneu tak by FIA mohla na zkoušku vypnout DRS na jeden závod.
Nejlépe v Brazílii, protože riskovat závod bez DRS na nějakém novém Tilkedromu, není asi ten nejlepší nápad. Stačí si vzpomenout na Valencii, která byla nudná stejně jako loni. -
uzivatel000729
09:03 13.10.2011 XXXAno Montreal byl ideální příklad.Schumi na DRS doplatil.Button ho předjel sice i bez něj...ale Webbera si zkušeně hlídal.Na technické části okruhu mu nedal jedinou šanci.Věřím,že nebýt DRS,tak si Webber ani neškrtl.Bohužel jeho manévr v předposledním kole byl promyšlený....jelikož se v posledním kole DRS nesmí používat,pokud se nepletu...tak bylo jasné,že Schumi je bez DRS nemá šanci...Velká škoda,protože v cíli byl mezi nimi pidi rozdíl.... -
Koca
08:21 13.10.2011 XXXje pravda, ze na vetsine trati DRS znamena automaticke predjeti bez jakehokoliv boje, vzpomente na Turecko. Predjizdeni bylo vice vzrusujici drive, kdyz museli jit piloti na brzdy pozdeji (a sem tam vznikl nejaky kontakt).
Na druhou stranu se taky casto stavalo, ze kvuli profilu trati nebylo mozne se dostat pred pilota, ktery mel podobne vykonne auto. To se letos trochu smazalo pneumatikami, ty hraji velkou roli - hlavne pri tom, jak rychle muze chytit jeden pilot druheho a dostat se do 1s okna na DRS. Myslim si vsak, ze vetsina fanousku DRS oceni, proto bych ho tam nechal.
Dalsi vec je to, ze Ross si uvedomuje, ze maji auto s nejvyssi top speed (necekam, ze se to pristi rok zmeni) a bez DRS by bylo jejich auto nemozne predjet. Nemuzeme ho vinit za to, ze to zkousi :)
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek