DISKUZE K ČLÁNKU Zrušit DRS? Brawn žádá o jeho přehodnocení, na předjíždění mají větší vliv pneumatiky

Šéf Mercedesu GP Ross Brawn žádá po skončení letošní sezóny o přehodnocení konceptu nastavitelného zadního křídla (DRS), které mělo pomoci zvýšit počet předjížděcích manévrů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zrušit DRS? Brawn žádá o jeho přehodnocení, na předjíždění mají větší vliv pneumatiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 15.10.2011 10:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 13.10.2011 11:59
Souhlasím. Nerušit, spíš upravit DRS zóny na… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 13.10.2011 13:20
Nevím, mě se zdálo, že ho může použít kdokoliv.… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 13.10.2011 13:22
V 80-tých letech mohl vzdušný pytel při… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Oňo

    XXX
    Tu nejde o vzrušujúce momenty bez DRS, tie však môžu viesť ku kolíziám pri každom predbiehaní a preto sa DRS vlastne zaviedlo. Ak niektomu nestačí DRS, môže ho použiť v súčinnosti s KERSom a potom predbehnutie nie je len efektívne, ale aj bezpečné a o to v F1 ide a FIA ho preto zaviedla. Vďaka tomu sa viac predbieha a závod nie je nuda. Hlavná vec je tá, že si na to už závodníci zvykli a používajú ho všade, kde je to možné. Samozrejme Mercedes DRS nemôže používať tam, kde ho používa Red Bull, preto zaase ten nárek. Ja nevidím jeden dôvod, aby sa DRS z F1 odstránilo ! 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zeto

      XXX
      DRS se smí používat jen v přesně definovaném úseku trati. Nechápu proto, co jsi chtěl říct tím, že ho Mer nemůže používat tam, kde RBR.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Omni

    XXX
    Tak když Pirelli experimentuje s pneu tak by FIA mohla na zkoušku vypnout DRS na jeden závod.

    Nejlépe v Brazílii, protože riskovat závod bez DRS na nějakém novém Tilkedromu, není asi ten nejlepší nápad. Stačí si vzpomenout na Valencii, která byla nudná stejně jako loni.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    DRS se v posledním kole používat smí, omezení se týká jen úvodu závodu či jeho restartu (prvních 2 kol).

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    Ano Montreal byl ideální příklad.Schumi na DRS doplatil.Button ho předjel sice i bez něj...ale Webbera si zkušeně hlídal.Na technické části okruhu mu nedal jedinou šanci.Věřím,že nebýt DRS,tak si Webber ani neškrtl.Bohužel jeho manévr v předposledním kole byl promyšlený....jelikož se v posledním kole DRS nesmí používat,pokud se nepletu...tak bylo jasné,že Schumi je bez DRS nemá šanci...Velká škoda,protože v cíli byl mezi nimi pidi rozdíl.... 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    XXX
    ja jsem pro, myslim ze vyzkouset bez DRS by se to jeden zavod mohlo a videlo by se jak moc maji vliv na predjizdeni pneu. Osobne chci videt radeji marne pokusy bez DRS nez jet okolo s DRS. Myslim ze DRS nema jakozto umely prvek v F1 co delat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Koca

    XXX
    je pravda, ze na vetsine trati DRS znamena automaticke predjeti bez jakehokoliv boje, vzpomente na Turecko. Predjizdeni bylo vice vzrusujici drive, kdyz museli jit piloti na brzdy pozdeji (a sem tam vznikl nejaky kontakt).

    Na druhou stranu se taky casto stavalo, ze kvuli profilu trati nebylo mozne se dostat pred pilota, ktery mel podobne vykonne auto. To se letos trochu smazalo pneumatikami, ty hraji velkou roli - hlavne pri tom, jak rychle muze chytit jeden pilot druheho a dostat se do 1s okna na DRS. Myslim si vsak, ze vetsina fanousku DRS oceni, proto bych ho tam nechal.

    Dalsi vec je to, ze Ross si uvedomuje, ze maji auto s nejvyssi top speed (necekam, ze se to pristi rok zmeni) a bez DRS by bylo jejich auto nemozne predjet. Nemuzeme ho vinit za to, ze to zkousi :)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama