DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po Velké ceně Japonska

Jak viděli dnešní nádhernou podívanou, v němž potvrdil druhý titul mistra světa Sebastian Vettel, jeho hlavní aktéři?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Japonska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 10.10.2011 06:54 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Podle mě rozhodli stejně. Vždyť Lewis udělal Massovi v poslední zatáčce to samé. Jediný rozdíl byl v tom, že Massa zůstal na čáře a proto došlo ke kontaktu. Jejich vzájemný souboj v posledním kole na Silverstone bylo to samé. Všechny incidenty byly podle mě správně posouzeny bez trestu. Takže tvoje řeči o dvojím metru pro Hamiltona vycházejí z čeho???

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        XXX
        A o tom to je. Button se citil v pravu, ale uhnul az na travu, zatimco Massa klasicky jede svoji stopu a nic a nikdo ho nezajima.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Inkognito

          XXX
          Massa už neměl kam uhnout, zatímco Hamilton zas dělal že je na dráze sám, i když se vymlouval že ho neviděl, musel vedět že tam někde bude. Podle mě jednoznačně chyba Hamiltona, i když tenhle incident nestojí za řeč.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          XXX
          Už jsi někdy zkoušel naplno brzdit s levou půlkou auta na trávě a s pravou na asfaltu? Zkus si to někdy. Kdyby to udělal podle tebe, přední část vozu by se natočila doprava a došlo k mnohem větší nehodě. Nejspíš by v závodě skončili oba. Button jel zrovna na plný plyn, stačilo na půl vteřina sundat nohu z plynu. V tom je podle mě zásadní rozdíl, když pominu ten "detail" že Jenson byl vedle Vettela asi 10-ti cm svého křídla, zatímco Massa většinou svého vozu.
          Než mě obviníš ze zaujatosti, chci podotknout, že Button patří u mě mezi 2-3 nejoblíbenější jezdce, zatímco k Massovi mám naprosto lhostejný průměrný vztah.
          Každopádně nějak nevidím moc souvislost s mou reakcí na údajnou protekci Vettela za jeho nepotrestání za ten incident.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            XXX
            zasadni rozdil je v tom, ze Button sel pro jistotu az na travu, zatimco Massa se nehnul ani o centimetr doleva, ikdyz tam nejake misto na trati zustavalo. A v te fazi kdy doslo ke kontaktu rozhodne nemel ani jeden brzdovy pedal na podlaze, jak se mi snazis namluvit.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Inkognito

              XXX
              Massa už tam místo neměl, možná pár cm které jsou imo zanedbatelné. Na trávu rozhodně nemohl, pač by se okamžite roztočil do hodin, a to i přes to, že neměl brzdový pedál na podlaze. Proč mám pocit, že se snažíš hodit vinu na Massu?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                XXX
                Nikde nepisu, ze za to nemuze Lewis, ale Massa tyhle situace resi vzdy stejne, ze neudela vubec nic a jede si svoje. Kdyz vi jaky je Lewis a ze nema pneu ok, uplne stacilo pockat na cilovku a DRS, kde mely oba Mcl nejnizsi maximalku ze vsech top teamu co jsem sledoval. Takze Massa neudela vubec nic, aby problemu zabranil, ale po zavode vzdycky umi jenom brecet, jaky je to chudacek a jak mohl bojovat o podium, kdyby se zcela bez sveho pricineni nedostal do nejake situace, ktera mu zkazila zavod. 02

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              XXX
              Promiň, ale nehodlám z toho dělat žádné drama. Když jsem je viděl za sebou ve zmenšujícím se rozestupu, řekl jsem si: Á jéé, budou lítat plechy. A když se to stalo, bylo mi to úúúplně fuk. Jednoduše protože nikomu z nich nijak nefandím. Jen jsem se ti snažil vysvětlit, že mezi oběma situacemi jsou "malinkaté" rozdíly.
              Díval jsem se na opakovaný záznam a schválně sledoval jak daleko je Massa od kraje. Přibližoval se k čáře, až jel úplně na kraji. Nebylo detailně vidět, jestli tam neměl nějaký ten milimetr, takže připouštím, že tam nějaké místo měřitelné pravítkem mohl mít. Na druhé straně bylo celkem vidět, že Lewis tam měl místa na několik celých pravítek. Byl bys moc hodný, kdyby jsi mi napsal, kde se dají sehnat údaje z telemetrie. To bych si moc užíval. Takhle jsem jen vycházel z logického (aspoň pro mě) úsudku, že pár metrů před zatáčkou brzdí každý pilot co to jde. Jestli si Felipe dovoluje luxus tolik metrů před zatáčkou už nebrzdit, pak mi dochází proč je pomalejší jak Fernando. Možná by se měl zamyslet nad tím, jestli nezměnit styl jízdy, protože by mohl jezdit o několik sekund rychlejší kola. Takže když máš takové přesné údaje a Massa už nebrzdil, omlouvám se a Massa opravdu mohl vyjet na trávu.
              Ale jak jsem psal, neviním z toho ani Lewise, ani Felipeho. Prostě si myslím, že to bylo OK a že se nestalo nic, co by mělo být nějak trestáno. A pro mě za mě, ať si rozbíjejí auta navzájem dál. Nevadí mi to, ani mě to nebaví. 03
              Omlouvám se za občasnou ironii, ale nějak mě už přestává bavit vysvětlovat něco někomu, kdo nic vidět nechce. 05

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                XXX
                telemetrii nemam, ale staci se divat jak jedou a taky znat trat z nejakeho simulatoru. Mozna bys mi mohl rict, jak by Lewis mohl stocit auto doleva, kdyby brzdil na plny knedlik, kdyz F1 nema zadne ABS 03 Jde o to, ze Massa myslel, ze ho tam predjede, ale do te zatacky se v zivote dva monoposty vedle sebe nevlezou a najizdet do ni z vnitrku taky pomalu nejde, kdyz v ni nechces ztratit pri projeti 2 sekundy. Vubec Lewise neomlouvam, ale opet to nebyla pouze a jen jeho vina a za tim si stojim. Bylo tam dnes nekolik podobnych manevru v te zatacce a pokazde ten na vnejsku zpomalil drive aby uhnul tomu co jel na vnitrku a potreboval si najet do lepsi stopy. Ale Massa klasicky hura vpred at si to Lewis poresi jak chce a hotovo. A bohuzel takhle resi vsechny svoje obranne i utocne manevry a proto je mnohem nebezpecnejsi nez Lewis.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  XXX
                  Suzuku mám projetou na simulátoru tolikrát, že se za to až stydím. 19 Nikde jsem nepsal, že stočil auto doleva. Oba logicky byli po průjezdu 130R na pravé straně a hned se začali přesouvat doleva. Takže ve chvíli kontaktu měli oba kola rovně. Tak s tím bržděním by to neměl být problém. Ale dobře, klidně připustím, že ještě nemuseli v té chvíli brzdit. Jestli tedy ještě nebrzdili, museli by max do 1s brzdit začít. Kdyby Massa uhnul na trávu, určitě by se nestihl tak rychle zase vrátit všemi 4-mi koly na trať. Pokud by tam stejně bylo místo, když tam byl Lewis. A pokud ještě tedy nebrzdili, museli jet přes 300 km/h. Nechci si ani představovat, jak by dopadl pokus zabrzdit auto z takové rychlosti s půlkou vozu na trávě.
                  Znovu tu opakuji, že neodsuzuju Lewise. Oba si nenechali ani kousek místa. I když by to na tom místě nebylo první předjetí zvenku, nechci se pouštět do debaty, jestli tam mohl dnes FM Lewise předjet nebo ne. Jen jsem nesouhlasil s tvým názorem, že mohl Massa uhnout. Max mohl se do toho souboje vůbec nepouštět. Ale na druhou stranu není to zrovna to, co na Lewisovi obdivujete? Že se pouští do soubojů v situacích ve kterých jiní ne? 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Petřík

      XXX
      Máš můj palec nahoru, máš i zajmavé argumenty, na které se taky příkláním. Navíc nepochopitelně Vettel tlačil Buttona na vnitřní stranu zatáčky (?), proč to teda nevím.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama