DISKUZE K ČLÁNKU Kde bere Genii Capital peníze na financování Renaultu?

Mnoho lidí si klade otázku, kde bere majitel stáje Lotus Renault GP - lucemburská společnost Genii Capital - peníze na tak nákladnou záležitost, jako je provozování týmu Formule 1. Pokouší se to vysvětlit jeho šéf Eric Boullier.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kde bere Genii Capital peníze na financování Renaultu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 05.10.2011 16:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 04.10.2011 14:35
Pokud na něm nic není k řešení, tak nic neřeš. … »
» uzivatel000221 (Hlasoval 1 člověk) 04.10.2011 20:07
Tak tedy jeden on-topic: Článek je pro mne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000221

    uzivatel000221

    XXX
    Tak tedy jeden on-topic:
    Článek je pro mne zajímavý tím, že "potrefená husa se ozvala" - tedy zdá se, že je to reakce na nějaké "obvinění". A pravděpodobně to obvinění nebylo jen z jednoho zdroje, to by to neventilovali v médiích.
    Nicméně ta reakce, chcete-li obhajoba, dle mého soudu také není nejšťastnější. Jediný konkrétní a hmatatelný údaj je "Skype". No a to zrovna není nejzářivější ukázkou prosperující firmy, že? Viz třeba [odkaz na stránku] a to je velice delikátní popis. A mimochodem - Skype přece patří Microsoftu - nebo jsem něco přehlédl?
    Takže řečnická otázka zní - věříte Boullierovi?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hemmis

      XXX
      veřím jim e finance mají veřím taky že jdou ze skype ale neveřím že dostaečne vysvětlily kde berou peníze . v podstatě řekli no hodně investujeme svě velcí a dalších tisíc bludů kolem ale konkrétní veci ne . třeba u red bullu všichni víme z čeho májí peníze (eng.nápoje) team lotus zas catherham,air asia, a další projekty pana podnikatele tonyho fernandéze

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • ZbraWa

    XXX
    Nezlob se ale na tom článku není nic k řešení a je smutný, že si v dnešní době nemůže člověk pod tvuj článek názor napsat,nebo upozornit na téma mnohem zajímavější..

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Pokud na něm nic není k řešení, tak nic neřeš.
      Nemám jinak samozřejmě nic proti tomu, aby kdokoliv tady pod nějakým článkem poukázal na mnohem zajímavější téma, pokud se to obejde bez propagace konkurence - když už pro to nechce využít naše [odkaz na stránku] ale pojmout to spíše jako off-topic pod nesouvisejícím článkem.

      Krom toho jsem rád, když občas odpovím na otázky pod svými články, natož abych ještě odpovídal čtenářům na články na cizích serverech - proč se nezeptáš autora tam? Zřejmě by ti neodpověděl, já vím..

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HaJ

      XXX
      Zdravím,
      za komentáře jsme samozřejmě vždy rádi, ale musí být k tématu a pokud možno slušné.... Přesně jak říká Petr, takovéto off-topic sem nepatří!

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Máš pravdu, že výsledky Renaultu letos stojí za houby a finance v F1 jsou dnes úplně někde jinde než v 80. letech. Ale nikdo tě nenutí psát pod článek komentář, pokud to nechceš řešit. Ani to neznamená, že zde budeme dělat reklamu jiným webům a řešit "jejich" problémy za ně. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    To si prosím řešte na místě, na které jste odkazoval.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ZbraWa

      XXX
      a co teda chceš na tom článku řešit,když:Týmu se v oblasti financí vede dobře,ale výsledky stojí za ..,já začal s F1 v80.letech,kdy žluté Renaulty vyhrávaly kvalifikace jednu za druhou a nikoho nezajímalo jestli má tým na výplaty..

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • PC

    XXX
    Na tak to zaplať bůh! To mě uklidnilo. Když jsou velcí, tak to je jistě ta nejlepší známka serióznosti.
    Já už myslel, že mu to nějaký neznámý strejda nosí ve svačinovém sáčku.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ZbraWa

      XXX
      no já už taky myslel,že to pan Boiller táhne ze svých soc.dávek 13

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      XXX
      svačinové sáčky a jiné pytlíky už asi vyšly z módy. kdo si dneska vzpomene na strýčka Grosovic Stáníka, že ano..... 13

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Kvalifikaci ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama