DISKUZE K ČLÁNKU Pevně dané rozložení hmotnosti se do roku 2013 měnit nebude

Týmy v rámci úsporných opatření schválily zachování současného, pevně stanoveného rozložení hmotnosti až do konce roku 2013.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pevně dané rozložení hmotnosti se do roku 2013 měnit nebude

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 08.09.2011 09:21 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    XXX
    máš pravdu. možností úspor, takových aby nesnížily bezpečnostní standardy, je mnoho. ty jsi zmínil některé, další bych viděl například ve spoustě elektronických "pomocníčků" a všemožných nastavitelných prvků ( motor, spojka, převodovka...). pak by mohlo zase více rozhodovat jezdecké umění. vím, že čas a pokrok nelze zastavit, ale byl bych pro.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hemmis

    XXX
    kdyby to bylo podlemě vrátil bych předníkřídla na uroven konce 90.let tedy tedy jedna vodorovná část přez celé dve postranách o dané delce bych dal jako nastavitelné přitlačné plochy a jednu svislou plochu po boku která to drží pohromadě (když se podívate dnes na přední křídla vidíme dráhé propracované křídla z tisíci díly ) uspora v předním křídle , dnes asi nejduležitejší aero částí vozů je Difuzor jsem pro jejich uplný zákaz a vozy by měly povině rovnou podlahu tak jako před přísavným efektem v historii jednak by se vrátily krásně vypadající power slidy a taky by to stížilo práci jezdcům v tom že by musely jako dříve krotit své vozy ne jen zatačet a přidavat plyn a brzdit . taky by to znamenalo velkou usporu . jen si vemte kolik verzí týmmy za sezonu na vůz na sadí a kolik času této části venuji . dále bych zrušil trapné DRS ano pomohlo předjiždení ale nepomohlo soubojům místo kterích je to jako objetí stojícího vozu (schválne přehnáno). no ješte bych vozy skrátil a rozšířitl přecejen 1,8m široká a 5m dlouhá formule je podleme moc dlouhý na danou šířku vemte si že audi A8 je podobně dlouhá a přitom širší . brzi nastoupí 1.6t V6 takže by mohly být vozy oneco kratší . nazáver bychrád řekl že zakaždou diskuzy na tyhle zmeny budu rád a že je tohle muj osobvní nazor každý máme nejaký . podme si otom zadiskutovat

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Petr:
    19 19 19 ...... Cisty blbec som!!!!! Este aj slepy.... 06 06 06

    Ja blbec som nejak "ohromne" cital/necital a pritom som si to nevsimol - ved ono to uz je teraz zafixovane.... 13


    Sorry. Beriem spät! 06

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Petr:
    Je mozne, ze by to mohlo znevyhodnit niektorych jazdcov tazsich/lahsich?
    Alebo sa to berie "ako celok" vcitane pilotom (teda s hmotnostou pilota)?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Lehci piloti jsou obecne ve vyhode, ale stanovene fixni rozlozeni hmotnosti na ni podle me moc velky vliv nema. Minimalni povinna hmotnost (640 kg) je udavana vcetne vahy pilota.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        XXX
        tak to se divím, že v autech ještě nejsou posuvné sedačky, aby se počas jízdy přesouváním pilota dopředu/dozadu měnilo momentální rozložení hmotnosti 18
        ale ne, vážně. řekl bych, že nějvětší pozitivum je,že se týmy shodly 01

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Ano ano tak som to myslel - lahsi piloti maju jasnu vyhodu vo väcsej "manevrovatelnosti" so zavaziami - alebo obratene - tazsi su v nevyhode.
    Len ci tym "zafixovanim" nebudu tazsi v este väcsej?

    Ale asi to maju dobre "prespekulovane", ked to chcu zaviest

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Oňo

    XXX
    Podľa mňa to malo byť volné, lebo zachvíľu bude všetko zakázané a konštruktéri vozov F1 budú musieť robiť kompromisy jednej veci na úkor druhej, čo v podstate bude možno drahšie a po stránke bezpečnosti nie úplne dostačujúce ! 02

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Severin

      XXX
      spis se mi na tom pozdava, ze se tymy dovedli dohodnout, ne vzdy je to tak. Tady je videt, ze kdyz se chce, tak to jde.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama