DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Newey je až příliš přeceňován

Podle španělského pilota se nedá stavět na genialitě jediného muže, k zisku titulu potřebujete mnohem více než schopného konstruktéra.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Newey je až příliš přeceňován

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 54, poslední 19.08.2011 05:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 14.08.2011 16:22
Ja pisat viem. A ty vies pisat nieco k veci? 04 »
» rudej 38 let (Hlasoval 1 člověk) 14.08.2011 17:30
A nepíše se náhodou ZE VŠEHO ? 03 Jinak k… »
» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 14.08.2011 18:44
Kde Alonso hovori, ze on by vo Virgine ziskal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • sokol

    XXX
    Aha, Fernando, ale hrozne by se ti to libilo v aute ktery muze vyhrat titul. Protoze Ferrari na to nema. Darilo se ti v aute ktery vymakal Schumi a v dalsim aute ktery vymakal Shumi, you can kiss yer ass, good bye!

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000792

    uzivatel000792

    XXX
    Ako to, ze nedalo? To boli uz jeho auta. To uz mal on plne pod kontrolou. Potom sa im podarilo posilnit technicky tim a uz to islo. Samozrejme, ze pomohli aj zmeny pravidiel, ale len tym to nebolo. Bez lepsieho technickeho timu by aj po zmene pravidiel bol RBR tam kde predtym. Okrem toho RBR difuzory v roku 2009 nepouzival. Len Toyota, Brawn a Williams.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      XXX
      ......byly to jeho auta to nevyvracím,ale už v McLarenu vyčerpal nápady pro ty pravidla které platily 2005-2008,ale při stavbě vozu na rok 2005-06,tam ještě byl.U vozu RB5 v roku 2009 zvolil zadní zavěšení z Pullrod jinak uspořadané zavěšení(menší hmotnost i aerodynamický odpor),které se taky využívalo v 80.letech.A pochybuji,že by to nebylo z hlavy Adriana Neweyho.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000792

    uzivatel000792

    XXX
    To praveze vobec nie je pravda. Chyba bola v Mercedese, kvoli tomu aj padla hlava technickeho sefa a inych. To nebolo o nedostatocnom chladeni.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pikaso6464

    XXX
    Tak ještě zde se přidám.
    Bohužel i když fandím Fernandovi, musím s ním trochu nesouhlasit. Ne v tom, že by neměl pravdu, že to není jenom o AN, ale spíše v tom, že v současné době bez možnosti testů je to vlastně to nejdůležitější. Pilot nemá na vývoj auta takový vliv jaký měl kdysi a hlavním faktor je právě ten konstruktér, ale zcela určitě ne. No a ještě přidám svůj pohled na věc, podívejte se na to co FA dokázal vždy v druhé půlce sezony od roku 2008. Každý rok měl defakto "šrot" a v druhé půlce po několika závodech se projevila zpětná vazba jezdec konstruktér a auto bylo minimálně o třídu lepší než na začátku sezony. Tím chci jenom říci, vraťte nám testy, abychom viděli jak umí s auty pracovat jezdec a jak se umí podílet na vývoji. Pak budu spokojený a podle mě bude i AN málo platné, že postaví geniální auto, protože FA si jej s mechaniky postaví taky a možná lepší.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • vanoverlord

    XXX
    Newey síce naozaj potrebuje "více věcí, včetně skupiny inteligentních lidí, rozpočtu a správné konstelace" aby mohol víťaziť, ale je tu jedno veľké ale.
    Ostatné "veľké" stajne "více věcí, včetně skupiny inteligentních lidí, rozpočtu a správné konstelace" majú, ale nemajú to, čo má RB. Neweyho.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Xinho

      XXX
      Podľa mna sa treba na Alonsovo prehlasenie pozerať z inej strany. Podobne to naznačil párkrát aj Montezemolo. RedBull sa totiž s obľubou hra na malicky team s malým počtom ľudí a s priemerným financovanim. Navyše sa stavia do polohy súkromného teamu s vysokou efektivitou vynalozenych zdrojov (ktoré sú akože obmedzené) a práve v tomto má vyniknúť genialita Neweyho.
      Ono to tak asi úplne nieje pravda a práve na to sa snaží Alonsovo poukázať. Že RB je rovnako veľký team ako Ferrari a cpu do toho dokonca ešte viac prachov ako Ferrari a McLaren...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaňour

        XXX
        A co seš ty, účetní u Red Bullu ? 14

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • vanoverlord

        XXX
        O tom, že sa RB hrá na "maličký" team nič neviem, rozhodne to malý team nie je a rozpočet má napr. s Ferrari a McLarenom plne porovnateľný. Ale čo to mení na veci? Peniaze RB boli vynaložené určite efektívnejšie, o tom sa hádam prieť nebudeme, rovnako ako o tom, že všetky top stajne majú to, čo podľa Alonsa Newey potrebuje, ale oni momentálne nemajú Neweyho.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • viper

    XXX
    souhlas.Myšlenka je nejdůležitější,ostatní je realizace.On Fleming také penicilin nevymyslel,jen si všiml chování plísně.Přesto je uznáván jako objevitel.Podobnost čistě náhodná?Bez ideje nepostavínikdo ani trakař.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • viper

    XXX
    Alonso se velmi plete.Naopak Newey je nedoceněný a právě to v Red Bullu jasně ukázalo.Alonso je jelito.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petřík

    XXX
    Tyjo já nevim jestli ty si uplný mamlas nebo co... AN není v RDR prvním rokem, chápeš to? Co má společného to, že se McL trápil na začátku sezony s tím, že AN je už 5. rokem u RB?

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    XXX
    Nevím proč tu útočíte na Alonsa. Vždyť má naprostou pravdu. Newey je výborný konstruktér to bezesporu. "Ale" jeho výkonnost není vždy 100%. V McLarenu nepodal téměř nikdy výkon aby vyhrál mistrovství. Když měl jako soupeře Roryho Byrna tak takřka neměl šanci. Newey je poslední svého druhu ,když pominu podprůměrného Gascoyneho. Jakmile má Newey konkurenci tak není ten nejlepší. Bohužel je to tak. Teď žije v době kdy může vyniknout , je tam sám a neustále se mu mění pravidla. Já ho za zázrak nepovažuji v McLarenu dokázal prdlačku.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      XXX
      Hej, prdlacku.

      Iba titul v roku 1998, 1999, nebyt troch poruch v uvode sezony, tak aj v roku 2000. V roku 2003 dal McLarenu auto, s ktorym sa jazdilo uz druhy rok a aj tak dokazalo bojovat o titul. A nebyt vybuchujuceho Mercedesu, tak by ziskal titul aj v roku 2005.

      Ano, dokazal tam prdlacku... 03

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Eracer

        XXX
        No to je pořád kdyby ale výsledky nikde. Mercedes vybuchoval jen díky tomu že měl Newey dost náročnou aerodynamiku a špatně provedené chlazení. Sám v Red Bullu si zažádal o motory Renault které měli chlazení na lepší urovni. Dle mého Newey v McLarenu žádné velké věci nedokázal.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • airwar

    XXX
    Co mě paměť slouží tak když Mateschitz koupil Jaguar a udělal z něj RedBull, byl RedBull průměrný tým který vlastnil bláznivej milionář, až s Neweym začala cesta nahoru. Virgin je na tom docela podobně, sice spíše podprůměrný tým jako hračka bláznivého milionáře, ale kdyby tam přišel někdo kdo tomu dá nápad a srovná to tam, nepochybně by nahoru směřovali, třeba by to nevedlo k titulu, ale rozhodně ke znatelnému nárustu výkonnosti.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    už to tak chodí, raz sa darí jednému, raz druhému. Musia sa stretnúť všetky priaznivé okolnosti naraz. Mercedes má konštruktéra o ktorom sa nedávno hovorilo ako teraz o Newym, má dobrý tím a nedarí sa im.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • unknown

    XXX
    tady je vidět ,jak pozorně někteří návštěvníci této stránky čtou , stačí vidět nápis Alonso a když už mu samozřejmě nefandí , nasmolí do komentů snůšku kravin ,které si můžete přečíst níže. To ,že sem redakce napíše vyjádření pilota ,které má navíc hlavu a patu ,neuřáží A.N. pouze konstatuje. Je vidět jak si mnoho lidí umí vyložit věci po svém. Já v tom vyjádření necítím ani kapku aarogance nebo hany.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    XXX
    pokud vím tak Adrian Newey to auto navrhne neboli vymyslí nějakou tu inovací a lidí v týmu to postaví.Takže Alonso brzdí Jaguar neměl špatné zázemí 03zajímavé že se Redbull plácal někde vzadu,když neměli Agriana Neweyho 03 03Ale až odejde Adrian Newey,tak Redbull spatné určitě dolů03

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama