DISKUZE K ČLÁNKU Jak rychlé je Ferrari F60 s běžným benzínem?
Položili jste si někdy otázku, jaký by byl výkon vozu formule 1, pokud by měl v nádrži načerpané běžné palivo? Na tuto otázku hledali ve Fioranu odpověď Ferrari a Shell.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak rychlé je Ferrari F60 s běžným benzínem?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000792
(Hlasovali 2 lidé)
07.08.2011 10:52
Preco tam nedali naozaj bezne palivo ale rovno V… »
» uzivatel000374
(Hlasovali 2 lidé)
07.08.2011 11:43
Možná proto, že partnerem Ferrari je Shell a ne… »
» uzivatel000792
(Hlasovali 2 lidé)
07.08.2011 15:27
Ale ved Shell nema na benzinkach len V-Power,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Caesar
14:49 12.08.2011 XXXTrapná reklama, V Ústí nad Labem jsem se za rok setkal s 6 lidmi, co jim benzín z Shellky zlikvidoval motor a to- Kouř jak prase, auto bez síly a posledně kamarádka musela nechat vyčistit kompletně nádrž a palivové potrubí. Sice ji to stálo "jen" 5000.-, ale na Shellce i s účtem z servisu ji dělali dost dusno ty prasata. Jak tu někdo psal je rozdíl paliva u nás a v cizině a nevěřím, že na tento test by riskovali poškození motoru formule a palivo si neprověřili,ani kulový:)) Jinak palivo je téměř totožné do F1 jako naše "civilní" protože se upustilo od nebezpečných směsí na bázi metanolu a benzínu s toluenem akorát olej má viskozitu jako "voda" kvůli vysokým otáčkám. -
hmm
15:46 09.08.2011 XXXOna hlavně nebývají prémiová paliva v ČR/SR až tak prémiová, jako třeba v sousedním Německu/Rakousku.
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku] -
Panek
18:14 08.08.2011 XXXA kámoš v únoru přijel ke stojano Shell, aby natankoval jejich super naftu. Jen to cvaklo a nic. Na stojanu 3,50 Prostě ta nafta zamrzla už ve stojanu. Nejlepší je, že musel zaplatit ty 4,- Kč a pak mohl teprve odjet. Fakt bych tomu nevěřil, ale GoPro video bylo .......... -
-
airwar
11:15 08.08.2011 XXXOna je hlavně otázka co s palivem dělá ta která benzínová pumpa, protože palivo mají všichni stejné, minimálně v Brně a okolí. Já jsem z Brna-Bosonoh, kousek od nás ve Střelicích je zásobník paliv a dělá tam moc dobrý kamarád. Když jsem s ním řešil kam jezdit pro benzín do auta, tak se děsně začal smát a popisoval mě jak jim tam přes den jezdí cysterny s logy Benzina, Schell či Agip a čerpají všichni stejný benzín a naftu. Dokonce i Agip který se chlubí speciální Winter naftou na zimu tak údajně čerpá stejnou naftu jako konkurence.
-
ERacer
12:11 07.08.2011 XXXTo je strašlivý FAKE. nedávno jsem četl výrobu paliv a co se s palivem musí udělat aby se mohlo nalít do nádrže F1 a upozorňuji že tenhle V-Power by takto nefungoval. Jako do civilu je to dobré a kvalitní ale do F1...kde pak. Takže tento článek a video považuji za dobrou reklamu společnosti Shell ve spolupráci s Ferrari. -
uzivatel000792
10:52 07.08.2011 XXXPreco tam nedali naozaj bezne palivo ale rovno V-Power? Pri sucasnych cenach paliv rozhodne predrazene V-Power za bezny benzin sa povazovat velmi neda. Ci ano?-
-
airwar
13:14 07.08.2011 XXXTak tomu říkám solidní placebo efekt
Dělali se nezávislé testy vlivu výkonu 100 oktanových paliv na zvýšení býkonu motoru a výsledek byl ten že výkon byl stejný, nebo dokonce nižší. Problém je v tom že motory automobilů (a dokonce i sportovních) jsou nastavované na cca. 92-95 oktanové palivo, s tím že by měli zvládnout benzín až k cca. 90 oktanům. Důvod je ten že ne vžde je dostupné palivo dostatečně kvalitní. Výhodou tohoto nastavení je že motory běžně fungují téměř ze vším, nevýhodou ovšem je to, že nedokáží využít potenciál vysokooktanových paliv (nad 95 oktanů). Takže pokud motor vašeho vozu neprošel dost podstatnou úpravou, včetně změny časování zážehu a výfuku, tak má 100 oktanové palivo nulový efekt na výkon vašeho motoru.
Jedinou "výhodou"použití vysokooktanového paliva může být, že se vlivem vyšší teploty při spalování vysokooktanového benzínu rychleji opotřebovává motor.-
uzivatel000221
17:11 07.08.2011 XXXÁ pán je "odborník"!
A o zpětnovazební smyčce s čidlem klepání ale asi nikdy neslyšel, že? No ona se do lepších aut dává teprve asi 25 let...
To si piš, že je v tom rozdíl, v tom správném autě. Moje Supra to pozná nejpozději 100m od benzínky
Ale jestli ty "nezávislé testy" dělal pan Dolejš na Octavii 2.0 8v tak tam asi rozdíl nenaměřil, tomu věřím...-
airwar
11:10 08.08.2011 XXXPrávě proto že nejsem odborník, se vě věcech kterým nerozumím obracím na odborníky, četl jsem na toto téma několik testů, kromě jednoho českého minimálně tři anglické, dělané v jednom případě na sportovních motorkách - cca. třech sportovních motorkách, ty dva testy byly s auta. Všechny testy měli něco společného, jeden-dva spotřební stroje, a minimálně jeden hodně sportovní stroj. U spotřebních strojů byl rozdíl ve výkonu naprosto nulový, u sportovních strojů byl výkon maximálně do 1% vyšší, takže naprosto zanedbatelně a podle testujících se mohlo jednat i o chybu v rámci testování - protože i když šlo o test motorů v podstatě na stolici, tak se logicky během testu měnila teplota, vlhkost vzduchu. Pouze u jednoho sportovního stroje který byl pro použití tohoto paliva speciálně přeladěn bylo prokázáno zvýšení výkonu o cca. 3%, jednalo se tuším o nějakou dvanáctistovku Ducatti.
Takže pokud to tvůj motor pozná, ej to dobře, protože si podlehl masáži reklamy.
-
-
FWMonty
19:58 07.08.2011 XXX.....zaleží jaký je to motor,sportovní verze motorů jsou lépe připravené na 100 oktanů než třeba nejslabší motor do fabie.Já mám VR6ku a tam výrobce doporučuje 98oktanů,ale můžu použít i 95 za cenu nížšího kroutícího momentu a výkonu.Ale i do slabšího motorů se může použít 100oktanů ne pro výkon,ale pro pročištění motoru neboli pístů a ventilu
-
-
-
-
uzivatel000792
15:27 07.08.2011 XXXAle ved Shell nema na benzinkach len V-Power, ale aj bezny benzin.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek