DISKUZE K ČLÁNKU Je Grand Prix na Nürburgringu před svým koncem?
Rot-Grün v budoucnu již nehodlá platit žádný příspěvek na závod na Nürburgringu. Znamená to tedy, že letos uvidíme zatím poslední VC v pohoří Eifel?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Je Grand Prix na Nürburgringu před svým koncem?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000677
(Hlasoval 1 člověk)
18.07.2011 08:03
hockenheim mal tiez financne problemy a tiez mu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
jiras
13:11 18.07.2011 XXXStačí si najít vyjádření jezdů co se bezpečnosti týká. Jednou je moc úzká ulička do boxů (Korea), auto jde do smyku, sezóna bude velmi nebezpečná (Heidfeld, 2009), máme moc tlačítek na volantu, je to nebezpečné (Barrichello, oba McLarenisti) atd, je toho spousta. Já tenhle brekot kvůli čemukoli už fakt nechápu. Jestli je někde nebezpečný horizont (viz. Monako), tak ať sundají nohu z plynu, vždyť to je normální jak v závodech, tak na silnici. Jestli nestíhají mačkat pár tlačítek, ať to udělají na dlouhé rovince. A nebo když se jim to nelíbí, ať se na to vyprdnou úplně. Dřív byl pedál spojky a šaltrpáky, přilnavost poloviční, motory co kopaly a o elektronice si mohli nechat zdát. Být F1 Nordschleife, tak se těch keců o bezpečnosti objeví spousta. Už fakt nevím, jestli dneska ti tzv. nejlepší čekají.-
Mike17
13:32 18.07.2011 XXXVíš, je rozdíl mezi názory na bezpečnost a tím jak jezdí. Nechci tu rozebírat, jestli má smysl 50 tlačítek na volantu, nebo rozšíření uličky v boxech. Nemám zkušenost z F1 ani z podobného vozu. Ale když jsem byl na okruhu s autem nebo motokárou, nikdy jsem nepřemýšlel co se stane když vyjedu z dráhy. Prostě jsem jen chtěl jet co nejrychleji a zůstat na dráze. Možná je to troufalé, ale myslím že to mají piloti stejné. Nordschleife je nádherný okruh a určitě by mě zajímalo, jak by si na něm jezdci a vozy vedli. Stejně jako lidem z F1 je mi jasný, jak by ten závod dopadl. NIKDO by si nemohl dovolit jet opatrně a VŠICHNI by jeli na maximum přilnavosti vozu tak jak na jiných okruzích. Důsledek by byl ten, že dřív nebo později by se tam někdo zabil. Až už mám jakékoliv sympatie k tomu okruhu, bezpečný není ani při současných super bezpečných vozech. Byla by jen otázka jak rychle by to někoho stálo život. Nechci tě urazit, ale pokud si myslíš, že by někdo sundal nohu z plynu, protože by vnímal nebezpečnost okruhu, jsi velmi naivní. Jsou placeni za to být pokud možno nejrychlejší a tohle by si nikdo nedovolil. Každopádně děkuji, žes mi odepsal.-
Inkognito
20:18 18.07.2011 XXXMno ty to určitě cítíš jinak, nejspíš proto že si F1 nikdy neřídil. Až budeš mit takové zkušenosti jako piloti F1 tak vyhlašuj o bezpečnosti a strachu co chceš.
Apropo, každý si umí představit jak by dopadl závod na Nordschleife, ona je tam vozovka dosti úzká, třeba předjížděcí manévry si tam moc dobře představit neumím, je zapotřebí respekt k ostatním což někteří piloti nemají. Např. v Kanadě se Hamilton střetnul na rovince, a co teprve v těch "serpentinách na Nordschleife".
Jen můj názor, ale pro dnešní F1 není ten okruh to pravé.
-
-
-
Mike17
11:26 18.07.2011 XXXChtěl bych poprosit JIRASe, nebo někoho kdo mi dal mínus, aby mi napsal nějaký příklad, kdy někdo projíždí nějaký úsek pomalu, protože je nebezpečný. Nebo nějaké místo, kde jezci jezdí pomalu, protože je nebezpečné a nemají dostatečné únikové zóny.
Tenhle názor mi připomíná film "Formule!" se Stalonem. Představa, že pilot během jízdy řeší kolik metrů má úniková zóna, případně jestli se při vyjetí zabije, nebo jen poláme mi přijde stejně scestná, jako názor režiséra, ža na vítězství stačí šlápnout na rovince víc na plyn.
Nechci tu z někoho dělat blbce, ani mi nevadí -, jen mě zajímá jak někdo k takovému názoru dospěje.
Moc děkuji za odpověď. -
uzivatel000774
09:36 18.07.2011 XXXMě trošku štvou ty Bernieho obrovské poplatky. Jinak Nurburgring super okruh, je celý zajímavý a byla by škoda jej nejet, ale jak zde někteří už napsali, že se může stát že v Evropě Silverstone, Monza a Hungaroring a toť vše. A to že by se měla jet většina závodů někde v Asii mě taky štve! -
uzivatel000729
06:53 18.07.2011 XXXNějak mi to nejde do hlavy....Tribuny jsou vyprodané,návštěvnost výborná.Letos tím tuplem,protože Schumacher pojede "doma",takže se dají očekávat masy lidí....a přesto je GP ve ztrátě.Tosamé Brno v MS motocyklů.Návštěvnost naprosto skvělá,vynikající atmosféra...a přesto zase ztráta.
Zase není pochyb o tom,že tohle hraje Berniemu do karet a určitě se nebude případnému zrušení bránit.
Mám obavu,že za pár let zůstane v kalendáři jen Silverstone,Monza a Hungaroring...všechno ostatní se bude jezdit na ostatních kontinentech.-
uzivatel000677
08:04 18.07.2011 XXXak by sa nurburgring vypredali vsetky tickety urcite by neboli v starte..na to maju aj navrhnute ceny listkov :)to sa par tribun vypreda je okej ale vela ludi si kupuje prave listky na travu..:)
problemom su proste velke poplatky pre berniho.-
uzivatel000026
08:18 18.07.2011 XXXTy jsi naivni. Privezt do ztraty takovy okruh je urcite mnohem jednodussi nez treba sazku.
-
-
-
-
uzivatel000677
08:03 18.07.2011 XXXhockenheim mal tiez financne problemy a tiez mu hrozil koniec..preto sa aj tieto dva okruhy striedaju ;)
ja by som navrhoval sachsenring ale je to moc kratky okruh ale paradne rychly :) hjlavne ta druha polovica :D
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek