DISKUZE K ČLÁNKU Je Grand Prix na Nürburgringu před svým koncem?

Rot-Grün v budoucnu již nehodlá platit žádný příspěvek na závod na Nürburgringu. Znamená to tedy, že letos uvidíme zatím poslední VC v pohoří Eifel?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je Grand Prix na Nürburgringu před svým koncem?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 18.07.2011 20:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 18.07.2011 07:39
Jůůů, to je ale blábol. 12 »
» uzivatel000677 (Hlasoval 1 člověk) 18.07.2011 08:03
hockenheim mal tiez financne problemy a tiez mu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jiras

    jiras

    XXX
    Stačí si najít vyjádření jezdů co se bezpečnosti týká. Jednou je moc úzká ulička do boxů (Korea), auto jde do smyku, sezóna bude velmi nebezpečná (Heidfeld, 2009), máme moc tlačítek na volantu, je to nebezpečné (Barrichello, oba McLarenisti) atd, je toho spousta. Já tenhle brekot kvůli čemukoli už fakt nechápu. Jestli je někde nebezpečný horizont (viz. Monako), tak ať sundají nohu z plynu, vždyť to je normální jak v závodech, tak na silnici. Jestli nestíhají mačkat pár tlačítek, ať to udělají na dlouhé rovince. A nebo když se jim to nelíbí, ať se na to vyprdnou úplně. Dřív byl pedál spojky a šaltrpáky, přilnavost poloviční, motory co kopaly a o elektronice si mohli nechat zdát. Být F1 Nordschleife, tak se těch keců o bezpečnosti objeví spousta. Už fakt nevím, jestli dneska ti tzv. nejlepší čekají.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Víš, je rozdíl mezi názory na bezpečnost a tím jak jezdí. Nechci tu rozebírat, jestli má smysl 50 tlačítek na volantu, nebo rozšíření uličky v boxech. Nemám zkušenost z F1 ani z podobného vozu. Ale když jsem byl na okruhu s autem nebo motokárou, nikdy jsem nepřemýšlel co se stane když vyjedu z dráhy. Prostě jsem jen chtěl jet co nejrychleji a zůstat na dráze. Možná je to troufalé, ale myslím že to mají piloti stejné. Nordschleife je nádherný okruh a určitě by mě zajímalo, jak by si na něm jezdci a vozy vedli. Stejně jako lidem z F1 je mi jasný, jak by ten závod dopadl. NIKDO by si nemohl dovolit jet opatrně a VŠICHNI by jeli na maximum přilnavosti vozu tak jak na jiných okruzích. Důsledek by byl ten, že dřív nebo později by se tam někdo zabil. Až už mám jakékoliv sympatie k tomu okruhu, bezpečný není ani při současných super bezpečných vozech. Byla by jen otázka jak rychle by to někoho stálo život. Nechci tě urazit, ale pokud si myslíš, že by někdo sundal nohu z plynu, protože by vnímal nebezpečnost okruhu, jsi velmi naivní. Jsou placeni za to být pokud možno nejrychlejší a tohle by si nikdo nedovolil. Každopádně děkuji, žes mi odepsal. 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Inkognito

        XXX
        Mno ty to určitě cítíš jinak, nejspíš proto že si F1 nikdy neřídil. Až budeš mit takové zkušenosti jako piloti F1 tak vyhlašuj o bezpečnosti a strachu co chceš.

        Apropo, každý si umí představit jak by dopadl závod na Nordschleife, ona je tam vozovka dosti úzká, třeba předjížděcí manévry si tam moc dobře představit neumím, je zapotřebí respekt k ostatním což někteří piloti nemají. Např. v Kanadě se Hamilton střetnul na rovince, a co teprve v těch "serpentinách na Nordschleife".

        Jen můj názor, ale pro dnešní F1 není ten okruh to pravé.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Chtěl bych poprosit JIRASe, nebo někoho kdo mi dal mínus, aby mi napsal nějaký příklad, kdy někdo projíždí nějaký úsek pomalu, protože je nebezpečný. Nebo nějaké místo, kde jezci jezdí pomalu, protože je nebezpečné a nemají dostatečné únikové zóny.
    Tenhle názor mi připomíná film "Formule!" se Stalonem. Představa, že pilot během jízdy řeší kolik metrů má úniková zóna, případně jestli se při vyjetí zabije, nebo jen poláme mi přijde stejně scestná, jako názor režiséra, ža na vítězství stačí šlápnout na rovince víc na plyn.
    Nechci tu z někoho dělat blbce, ani mi nevadí -, jen mě zajímá jak někdo k takovému názoru dospěje.
    Moc děkuji za odpověď.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000774

    uzivatel000774

    XXX
    Mě trošku štvou ty Bernieho obrovské poplatky. Jinak Nurburgring super okruh, je celý zajímavý a byla by škoda jej nejet, ale jak zde někteří už napsali, že se může stát že v Evropě Silverstone, Monza a Hungaroring a toť vše. A to že by se měla jet většina závodů někde v Asii mě taky štve!

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    XXX
    haha a maj po srandě Němci. Jo jo zachvíli se jezdci budou všichni stěhovat do Asie...protože z F1 se stane Asijská Serie. 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Jůůů, to je ale blábol. 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    Nějak mi to nejde do hlavy....Tribuny jsou vyprodané,návštěvnost výborná.Letos tím tuplem,protože Schumacher pojede "doma",takže se dají očekávat masy lidí....a přesto je GP ve ztrátě.Tosamé Brno v MS motocyklů.Návštěvnost naprosto skvělá,vynikající atmosféra...a přesto zase ztráta.
    Zase není pochyb o tom,že tohle hraje Berniemu do karet a určitě se nebude případnému zrušení bránit.
    Mám obavu,že za pár let zůstane v kalendáři jen Silverstone,Monza a Hungaroring...všechno ostatní se bude jezdit na ostatních kontinentech.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000677

      uzivatel000677

      XXX
      ak by sa nurburgring vypredali vsetky tickety urcite by neboli v starte..na to maju aj navrhnute ceny listkov :)to sa par tribun vypreda je okej ale vela ludi si kupuje prave listky na travu..:)

      problemom su proste velke poplatky pre berniho.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    XXX
    Docela škoda, protože současný Hockenheimring je hrůza, to se nedá slušně popsat, jak to Tilke zmrvil. A teď by se tam mělo jezdit každý rok? To radši Nordschleife, pokud by se tam některý pilot necítil dostatečně bezpečně®, tak ať jede pomaleji...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000677

      uzivatel000677

      XXX
      hockenheim mal tiez financne problemy a tiez mu hrozil koniec..preto sa aj tieto dva okruhy striedaju ;)

      ja by som navrhoval sachsenring ale je to moc kratky okruh ale paradne rychly :) hjlavne ta druha polovica :D

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama