DISKUZE K ČLÁNKU Pollock: PURE je novými motory velmi zklamáno, přichází o náskok ve vývoji

Výkonný ředitel společnosti PURE Craig Pollock uvedl, že je po odsouhlasení nových V6 turbomotorů pro Formuli 1 velmi zklamaný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pollock: PURE je novými motory velmi zklamáno, přichází o náskok ve vývoji

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 04.07.2011 11:00 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lojzko

    XXX
    Craig sa moc sústredil na nový motor a ušla mu dobrá kúpa HRT. Cez Nomuru to bude mastné ! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ladik

    XXX
    Teda, Schumimu Dejte, Desetiválec, ach jo, tedy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ladik

    XXX
    Nechte, jim, Osmiválce, Schumimu, dejte, Desetiválet, jako v Roce 2004, a uvidí, se kdo, by byl, pak Mistr. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Kdyby byly R4 motory, tak přijde třeba víc motorářů.. Místo VW mělo být například Audi apd.. Jenom nevim proč když teda nejsou ty čtyřválce, tak neotevřeli dál V8.
    Tim myslim včetně vývoje. Ať tedy můžou něco zkoumat - nebo vo co jim jde..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kubiix

      kubiix

      XXX
      Jde jim o to přiblížit F1 ke komerční výrobě aut, aby se daly věci a technologie aplikované na F1 víc použít na obyčejná auta. A dále je tu absurdní snaha o zelenou F1 a V8 pravda není moc zelený motor.

      Změnu bych uvítal, přecejenom momentálně zmrazené V8ky už něco pamatují a ani snahy o inovace schované pod zvyšování spolehlivosti nic zásadního přinést nemohou. R4 1.6 je podlě mě úplně mimo a u schválené 1.6ky mi připadá V6 docela jako overkill. Tahle kombinace se v běžné produkci snad ani nedělá.

      Ohledně příchodu dalších automobilek mi připadá že pro ně ani není místo. Vzdyť je to vidět na motorech Cosmorth, že je používají chudší týmy a je to taková znouzectnost a Lotus od nich hned v druhé sezóně utekl. Z lepších týmů asi nikdo nebude chtít riskovat nového výrobce před současným dodavatelem, "motorářské" týmy ani není potřeba zmiňovat. A který výrobce motorů by měl zájem dodávat jen "béčkovým" týmům, nejspíš tajemný PURE.

      A Audi vs VW vyjde skoro nastejno, když Audi patří stejně jako Škoda, Seat a další automobilky pod koncern VW Group.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • xaver

      XXX
      prosímo vysvětlení rozdílu mezi vstupem VW a Audi, děkuji

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • feese

      XXX
      Víc dodavatelů motorů je k ničemu, když je zmražený jejich vývoj dokonce i meziročně... Pokud by se mohlo dál vyvíjet byl bych pro. Ale takhle jsou všechny motory plus minus stejný. Nejlepší byla doba, kdy se každý závod psalo, kdo kolik přidal otáček, koníků navíc, apod.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Furt chtěli R4 motory.. A pak vymyslí úplně zbytečnej kompromis.. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      XXX
      Ferrari a Mercedes urcite nebyli ti, kdo R4T chteli, natoz prosazovali. FIA jen chtela nalakat VW, to to ale vzdalo, takze fakticky duvod pro R4 prestal existovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama