DISKUZE K ČLÁNKU Trulli o nudné Valencii: Perfektní spolehlivost není pro Formuli 1 dobrá

Do cíle Velké ceny Evropy v neděli dojelo nezvykle všech 24 monopostů: neviděli jsme jediné odstoupení v důsledku kolize či technických problémů. Tento vynikající výsledek však dle Jarna Trulliho vede k větší nudě v F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Trulli o nudné Valencii: Perfektní spolehlivost není pro Formuli 1 dobrá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 30.06.2011 18:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000026 (Hlasoval 1 člověk) 28.06.2011 09:08
Jarno je vedle v tom, že to je vítězstvím… »
» uzivatel000580 (Hlasoval 1 člověk) 29.06.2011 17:25
+Kartykhejan »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lojzko

    XXX
    Jarno zabudol na jednu zásadnú vec, že zo zlepšovaním techniky sa v každom tíme musia venovať aj zlepšovaniu zručnosti a návikom jazdcov tak, aby aj oni išli s výkonnosťou a kvalitou nahor. Len tak je možné dosiahnúť dobrých výsledkov aj v malých tímoch. Treba na sebe pracovať tak, aby sa neustále zlepšovala zručnosť, postrech a rozhodovanie jazdcov, lebo na tieto praktiky majú v závode veľmi málo času. Ak to niekto nechce robiť a pracovať na sebe a hovorí o nude, potom nemá v F1 čo hľadať ! 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jenik

      XXX
      někdo kdo ve formuli vydržel tak dlouho musí mít tohle v hlavě srovnané. A všechen postřeh atd. je s nekonkurenceschopnou technikou nanic. Vsadil bych se, že kdyby se všichni jezdci F1 posadili do stejných aut, tak se úplně všichni vejdou do 1,5 s, max...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000580

        uzivatel000580

        XXX
        +Kartykhejan

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Lojzko

        XXX
        Sebastian je majster sveta a nová sezóna zase hovorí v jeho prospech. On sa neuspokojil, stále na sebe praucje a mení tréningové spôsoby prípravy. Minule si bol zahrať futbal a zistil, že má slabý štart na loptu, preto ho zaradil do prípravy. Zistil, že je potrebné striedať tréning prípravy, lebo neustálou jednostrannou prípravou na simulátore, to človek začíta brať rutinne a prestáva robiť pokroky. To, že si to uvedomuje je dobre, lebo neprestáva na sebe pracovať a preto už nerobí ani žiadne chyby v závode.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    XXX
    Má pravdu bohužel...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    Naposledy to "kleklo" Vettelovi v Koreji?
    Jinak mě mrzí trošku jiná věc.A to ta,že se v dnešní době není možné po kolizi vrátit zpět do závodu.Pokud do hry nezasáhne déšť nebo třeba výjezd SC.Možná proto většina jezdí dost opatrně a občas vypustí i nějaký ten souboj.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hansz7

    XXX
    A jsme opět u toho,stále více omezující pravidla.Jasně si dokáži představit jak by momentálně Mcl a Ferrari zvýšilo otáčky motoru aby se dotáhli na RedBull ale přitom by riskovali poruchu.A byl by to hop nebo trop,ale zábava by to baly a né momentální čekání až se někdo dotáhne na míň jak 1sec. a pak ho předjede.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    XXX
    mně se docela stýská po době technických poruch. Závodit zrovna tenhle Lotus před deseti lety, tak by měl i s bodovanou TOP 6 větší šance na úspěch než dneska. Taková Toyota by ve svých prvních sezónách možná také nezískala ani bod, kdyby vládla takováto spolehlivost. (pokud by nepřišla katastrofa v první zatáčce ve stylu Melbourne 2002)
    Zase na druhou stranu je to férovější k samotným pilotům, pravděpodobnost, že dobře rozejtý závod zkazí závada, je mnohem menší, boduje se rychlost místo spolehlivosti.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    To je ono! K nekvalitným gumám pridáme aj nekvalitné autá a bude zábava. 13

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    a ještě k tomu, když Hamilton před závodem vyhlásí, že si dá pozor a každé předjetí si dobře rozmyslí 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000026

    uzivatel000026

    XXX
    Jarno je vedle v tom, že to je vítězstvím techniky. Je to dáno pravidly: když motory a převodovky musí vydržet několik závodů, konstruktéři je tak navrhnou a reálná pravděpodobnost, že klekne, je až někde na konci životnosti. Jenže navíc si musí dávat mnohem větší rezervu - životnost na 10 000 km se odhaduje podstatně hůř než na původních 300 km.

    Nikdy mě nebavilo koukat na nehody nebo odstupující auta s kouřícím motorem, ale je fakt, že pro piloty vzadu je to takhle dost nezajímavé, prakticky není šance dostat se dopředu ani při mimořádných situacích. Snad jen déšť, ale i v dešti už jsou dnes mnohem opatrnější a radši jezdí za safety carem.

    Ale strkat do sebe budou auta vždycky, jenže tady je zase na vině okruh - v té Valencii, kde se jede pořád rychle a přitom pořád v zatáčce, se fakt nic zkusit nedá, takže ani k nehodě nedojde...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama