DISKUZE K ČLÁNKU Trulli o nudné Valencii: Perfektní spolehlivost není pro Formuli 1 dobrá

Do cíle Velké ceny Evropy v neděli dojelo nezvykle všech 24 monopostů: neviděli jsme jediné odstoupení v důsledku kolize či technických problémů. Tento vynikající výsledek však dle Jarna Trulliho vede k větší nudě v F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Trulli o nudné Valencii: Perfektní spolehlivost není pro Formuli 1 dobrá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 30.06.2011 18:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000026 (Hlasoval 1 člověk) 28.06.2011 09:08
Jarno je vedle v tom, že to je vítězstvím… »
» uzivatel000580 (Hlasoval 1 člověk) 29.06.2011 17:25
+Kartykhejan »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lojzko

    XXX
    Jarno zabudol na jednu zásadnú vec, že zo zlepšovaním techniky sa v každom tíme musia venovať aj zlepšovaniu zručnosti a návikom jazdcov tak, aby aj oni išli s výkonnosťou a kvalitou nahor. Len tak je možné dosiahnúť dobrých výsledkov aj v malých tímoch. Treba na sebe pracovať tak, aby sa neustále zlepšovala zručnosť, postrech a rozhodovanie jazdcov, lebo na tieto praktiky majú v závode veľmi málo času. Ak to niekto nechce robiť a pracovať na sebe a hovorí o nude, potom nemá v F1 čo hľadať ! 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jenik

      XXX
      někdo kdo ve formuli vydržel tak dlouho musí mít tohle v hlavě srovnané. A všechen postřeh atd. je s nekonkurenceschopnou technikou nanic. Vsadil bych se, že kdyby se všichni jezdci F1 posadili do stejných aut, tak se úplně všichni vejdou do 1,5 s, max...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000580

        uzivatel000580

        XXX
        +Kartykhejan

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Lojzko

        XXX
        Sebastian je majster sveta a nová sezóna zase hovorí v jeho prospech. On sa neuspokojil, stále na sebe praucje a mení tréningové spôsoby prípravy. Minule si bol zahrať futbal a zistil, že má slabý štart na loptu, preto ho zaradil do prípravy. Zistil, že je potrebné striedať tréning prípravy, lebo neustálou jednostrannou prípravou na simulátore, to človek začíta brať rutinne a prestáva robiť pokroky. To, že si to uvedomuje je dobre, lebo neprestáva na sebe pracovať a preto už nerobí ani žiadne chyby v závode.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    XXX
    Má pravdu bohužel...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    Naposledy to "kleklo" Vettelovi v Koreji?
    Jinak mě mrzí trošku jiná věc.A to ta,že se v dnešní době není možné po kolizi vrátit zpět do závodu.Pokud do hry nezasáhne déšť nebo třeba výjezd SC.Možná proto většina jezdí dost opatrně a občas vypustí i nějaký ten souboj.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hansz7

    XXX
    A jsme opět u toho,stále více omezující pravidla.Jasně si dokáži představit jak by momentálně Mcl a Ferrari zvýšilo otáčky motoru aby se dotáhli na RedBull ale přitom by riskovali poruchu.A byl by to hop nebo trop,ale zábava by to baly a né momentální čekání až se někdo dotáhne na míň jak 1sec. a pak ho předjede.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    XXX
    mně se docela stýská po době technických poruch. Závodit zrovna tenhle Lotus před deseti lety, tak by měl i s bodovanou TOP 6 větší šance na úspěch než dneska. Taková Toyota by ve svých prvních sezónách možná také nezískala ani bod, kdyby vládla takováto spolehlivost. (pokud by nepřišla katastrofa v první zatáčce ve stylu Melbourne 2002)
    Zase na druhou stranu je to férovější k samotným pilotům, pravděpodobnost, že dobře rozejtý závod zkazí závada, je mnohem menší, boduje se rychlost místo spolehlivosti.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    To je ono! K nekvalitným gumám pridáme aj nekvalitné autá a bude zábava. 13

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    a ještě k tomu, když Hamilton před závodem vyhlásí, že si dá pozor a každé předjetí si dobře rozmyslí 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000026

    uzivatel000026

    XXX
    Jarno je vedle v tom, že to je vítězstvím techniky. Je to dáno pravidly: když motory a převodovky musí vydržet několik závodů, konstruktéři je tak navrhnou a reálná pravděpodobnost, že klekne, je až někde na konci životnosti. Jenže navíc si musí dávat mnohem větší rezervu - životnost na 10 000 km se odhaduje podstatně hůř než na původních 300 km.

    Nikdy mě nebavilo koukat na nehody nebo odstupující auta s kouřícím motorem, ale je fakt, že pro piloty vzadu je to takhle dost nezajímavé, prakticky není šance dostat se dopředu ani při mimořádných situacích. Snad jen déšť, ale i v dešti už jsou dnes mnohem opatrnější a radši jezdí za safety carem.

    Ale strkat do sebe budou auta vždycky, jenže tady je zase na vině okruh - v té Valencii, kde se jede pořád rychle a přitom pořád v zatáčce, se fakt nic zkusit nedá, takže ani k nehodě nedojde...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama