DISKUZE K ČLÁNKU Trulli o nudné Valencii: Perfektní spolehlivost není pro Formuli 1 dobrá
Do cíle Velké ceny Evropy v neděli dojelo nezvykle všech 24 monopostů: neviděli jsme jediné odstoupení v důsledku kolize či technických problémů. Tento vynikající výsledek však dle Jarna Trulliho vede k větší nudě v F1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Trulli o nudné Valencii: Perfektní spolehlivost není pro Formuli 1 dobrá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Lojzko
17:43 28.06.2011 XXXJarno zabudol na jednu zásadnú vec, že zo zlepšovaním techniky sa v každom tíme musia venovať aj zlepšovaniu zručnosti a návikom jazdcov tak, aby aj oni išli s výkonnosťou a kvalitou nahor. Len tak je možné dosiahnúť dobrých výsledkov aj v malých tímoch. Treba na sebe pracovať tak, aby sa neustále zlepšovala zručnosť, postrech a rozhodovanie jazdcov, lebo na tieto praktiky majú v závode veľmi málo času. Ak to niekto nechce robiť a pracovať na sebe a hovorí o nude, potom nemá v F1 čo hľadať !-
Jenik
20:03 28.06.2011 XXXněkdo kdo ve formuli vydržel tak dlouho musí mít tohle v hlavě srovnané. A všechen postřeh atd. je s nekonkurenceschopnou technikou nanic. Vsadil bych se, že kdyby se všichni jezdci F1 posadili do stejných aut, tak se úplně všichni vejdou do 1,5 s, max...-
-
Lojzko
18:12 30.06.2011 XXXSebastian je majster sveta a nová sezóna zase hovorí v jeho prospech. On sa neuspokojil, stále na sebe praucje a mení tréningové spôsoby prípravy. Minule si bol zahrať futbal a zistil, že má slabý štart na loptu, preto ho zaradil do prípravy. Zistil, že je potrebné striedať tréning prípravy, lebo neustálou jednostrannou prípravou na simulátore, to človek začíta brať rutinne a prestáva robiť pokroky. To, že si to uvedomuje je dobre, lebo neprestáva na sebe pracovať a preto už nerobí ani žiadne chyby v závode.
-
-
-
uzivatel000729
10:11 28.06.2011 XXXNaposledy to "kleklo" Vettelovi v Koreji?
Jinak mě mrzí trošku jiná věc.A to ta,že se v dnešní době není možné po kolizi vrátit zpět do závodu.Pokud do hry nezasáhne déšť nebo třeba výjezd SC.Možná proto většina jezdí dost opatrně a občas vypustí i nějaký ten souboj. -
Hansz7
10:08 28.06.2011 XXXA jsme opět u toho,stále více omezující pravidla.Jasně si dokáži představit jak by momentálně Mcl a Ferrari zvýšilo otáčky motoru aby se dotáhli na RedBull ale přitom by riskovali poruchu.A byl by to hop nebo trop,ale zábava by to baly a né momentální čekání až se někdo dotáhne na míň jak 1sec. a pak ho předjede. -
Jenik
09:43 28.06.2011 XXXmně se docela stýská po době technických poruch. Závodit zrovna tenhle Lotus před deseti lety, tak by měl i s bodovanou TOP 6 větší šance na úspěch než dneska. Taková Toyota by ve svých prvních sezónách možná také nezískala ani bod, kdyby vládla takováto spolehlivost. (pokud by nepřišla katastrofa v první zatáčce ve stylu Melbourne 2002)
Zase na druhou stranu je to férovější k samotným pilotům, pravděpodobnost, že dobře rozejtý závod zkazí závada, je mnohem menší, boduje se rychlost místo spolehlivosti. -
uzivatel000026
09:08 28.06.2011 XXXJarno je vedle v tom, že to je vítězstvím techniky. Je to dáno pravidly: když motory a převodovky musí vydržet několik závodů, konstruktéři je tak navrhnou a reálná pravděpodobnost, že klekne, je až někde na konci životnosti. Jenže navíc si musí dávat mnohem větší rezervu - životnost na 10 000 km se odhaduje podstatně hůř než na původních 300 km.
Nikdy mě nebavilo koukat na nehody nebo odstupující auta s kouřícím motorem, ale je fakt, že pro piloty vzadu je to takhle dost nezajímavé, prakticky není šance dostat se dopředu ani při mimořádných situacích. Snad jen déšť, ale i v dešti už jsou dnes mnohem opatrnější a radši jezdí za safety carem.
Ale strkat do sebe budou auta vždycky, jenže tady je zase na vině okruh - v té Valencii, kde se jede pořád rychle a přitom pořád v zatáčce, se fakt nic zkusit nedá, takže ani k nehodě nedojde...
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek