DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: K havárii Péreze mohla přispět extrémní aerodynamika, Brawn nesouhlasí
Co přispělo ke včerejší havárii Sergia Péreze v poslední části kvalifikace? Tým v datech z telemetrie zatím nic podezřelého neobjevil. Podle Alonsa za to může částečně extrémní aerodynamika, kvůli níž piloti v inkriminovaném místě při brzdění přicházejí o přítlak.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso: K havárii Péreze mohla přispět extrémní aerodynamika, Brawn nesouhlasí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000329
(Hlasovali 2 lidé)
29.05.2011 12:58
To sice ano, ale Alonso nemá ani tucha, co se… »
» uzivatel000587
(Hlasoval 1 člověk)
29.05.2011 11:54
na rovnakom mieste sa to iste stalo kimimu a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Joey
13:34 29.05.2011 XXX2008 - DC v treninku podle dat z telemetrie, nic divneho, proste dostal lift, intenzivne brzdil v tom momente, dopadla kola zabrzdena a uz to bylo.
2008 - Kimi v zavode to same, zpusobene nizkou teplotou gum - tim i nizkym tlakem, ale princip stejny.
Pokud nebylo neco s autem pri prujezdu tunelem, tak je to pilotova chyba, uz najezd do Nouvelle, resp. vyjezd z tunelu byl spatne, jak tu nekdo psal, vracel se ze spinave stopy s bordelem na gumach do ciste stopy, presne pres ten hrbol a jeste intezivne brzdil. Tohle byla proste jezdecka chyba, bohuzel. Hlavne at je brzo v poradku.
Problem u Nica totozny.
Sve mohlo sehrat vyvazeni vozu, ale take rozlozeni brzdne sily predek-zadek. -
uzivatel000221
13:05 29.05.2011 XXXNaprosto souhlasím, on byl už na výjezdu z tunelu "v problému" a ten hrbol tam na levé straně je řádný, je vidět jak se mu předek a hlavně pak zadek auta dostane na chvíli do vzduchu, ale taky je pravda, že všichni v tom místě jezdí vpravo, což je ideální stopa a tam ten hrbol není. Já bych to označil jako chybu jezdce (i když je pravda, že nevím, co se mu v tom tunelu přihodilo). -
ala6
12:18 29.05.2011 XXXVetsi pritlak by ve vysoke rychlosti snizil jeste o trosku svetlou vysku a pilotum mentalne posunul bzrdny bot. Takze vysledek by byl nejsich kontraproduktivni. Navic u Pereze nejde vubec o pouhe "sktnuti na hrbolu", jak se to stalo NR. On vubec nezvladl prujezd tunelem a nachazel se na spatne strane trati (nepogumovane). Snazil se vratit do zavodni stopy a pritom brzdil. V takle teztem useku je to dokonaly mix. -
uzivatel000587
11:54 29.05.2011 XXXna rovnakom mieste sa to iste stalo kimimu a vtedy odstrelil sutila (historicky prve body pre FI odstrelil) a vtedy bol za najvacsieho debila, teraz vieme preco sa to deje. tusim o rok na to sa toto tiez stalo niekomu ale uz neviem komu a tento rok znova az dvom -
-
uzivatel000451
12:16 29.05.2011 XXXSvetá pravda aj podla mňa bi viacej mali veriť pilotom,zužitkovať ich poznatky a skúsenosti a nie maniakom za PC keď už F1 má biť bezpečná.-
uzivatel000329
12:58 29.05.2011 XXXTo sice ano, ale Alonso nemá ani tucha, co se jim mohlo stát, když to nezažil. Naopak Ross od Nica ví daleko víc, nepočítaje data z telemetrie, která při tom získala! Věřím víc Rossovi!
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek