DISKUZE K ČLÁNKU Týmy hodlají odmítnout návrh na návrat testování
Týmy Formule 1 zřejmě nepřjmou návrh prezidenta FIA na návrat testování v průběhu sezóny. Jean Todt v Turecku uvedl, že jej alespoň v omezené míře chce prosadit již od příští sezóny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Týmy hodlají odmítnout návrh na návrat testování
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000299
(Hlasovali 2 lidé)
13.05.2011 13:30
A kde je napsáno že malé týmy musí testovat.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Lojzko
17:10 13.05.2011 XXXTestovanie v obmedzenej forme, je rozumná vec, ale nemusí byť povinné. Tím môže miesto neho používať napríklad aerotunel v mierke 1:1. Ale je to vlastne overenie CFD metódy aj aerotulelu, pričom sa pri omezenom testovaní potvrdia údaje s CFD a aerotunelu, alebo bude potrebné urobiť požadované korelácie. CDF a ani aerotunel pri zmenšenom modeli nemusia poskytovať po určitej dobe, alebo zásahu do neho z dôvodu rekonštrukcie dôverihodné údaje, ktoré je možné overiť len testami a urobiť kalibráciu aerotunelu a údaje opraviť, aby boli znovu riadne vypodaniaschopné. Teda testy v omedzenom počte áno, ale nie povinne !
-
-
-
airwar
14:49 13.05.2011 XXXŠel bych přesně takovou cestou, místo 3 hodin v pátek bych dal alespoň 4,5 až 6 hodin, + nějakou tu sadunavíc jen na pátek + možnost použít v pátek jiný motor - mohlo by být několik motorů navíc jenom na testy. Náklady by se tímto zvedli naprosto minimálně, týmy by mohli novinky lépe vyzkoušet a diváci na okruzích by se víc bavili.
A nebo je tu ještě druhá možnsot, podobně jako v motorkách, testovat na okruhu po závodě ještě v pondělí.
-
-
uzivatel000299
13:30 13.05.2011 XXXA kde je napsáno že malé týmy musí testovat. Když nemají peníze někdo je nenutí. A nedivým se že RB je proti ptotože by je takhle lehce dohnaly. -
uzivatel000299
15:19 13.05.2011 XXXDelší pátky to je blbost vždyt víte že vdycky týmy čekájí a až skoro ke konci a pak vyjedou. -
erdedy
13:59 13.05.2011 XXXV prvom rade si myslim, ze Todt si len pripravil "ihrisko" pre vyjednavanie o motoroch. A vie urcite presne ako na to. Ferrari (podla mna) kludne "vymeni motory" za par dni testovania "naostro".
Horner nepotrebuje testovat, lebo su najlepsi i bez toho.
Ak chcu testovat tak by sa to dalo mozno "vyvazit" i znizenim hodin v tuneli ci tak podobne - nejake obmädzenia na druhej strane. Mam dojem, ze je urceny uz teraz max. pocet hodin v aerotuneli a "mozno" si to vie FIA aj nejako s/kontrolovat tak nevidim problem. -
-
dannak
13:14 13.05.2011 XXXNemyslim si, ze jen pro Schumiho. podle me je to nejvetsi volovina, ktera v soucasnych pravidlech jeste je.
Porad nechapu, proc chteji ty naklady tak super super nizky. Je to sakra F1, musi ty byt drahe, kdyz to nebude drahe, ztrati auru toho nedosazitelneho. Kdyz budu chtit jit do nocniho klubu, taky prece nemuzu laterit, ze maji vysoke ceny za poskytovane sluzby a chci aby je snizily. Proste mam na to/nemam na to.
Kdyz se takle do F1 dostane kazdej mamlas, kterej sezena rekneme 50M Eur, podari se mu to par sezon po sobe a pak konec, jaka bude uroven F1? proc porad chteji vsichni nove tym ZA KAZDOU CENU ? ja ne!
Mj, testovaci tym je sice draha sranda, ale kdyz se vyrabi dily, ktere podle CFD a tunelu funguji, ale na trati to tak neni, to neni vyhozeny naklad ? to nestoji penize ? stoji to minimalne mistrovske body, coz se da chapat jako ekvivalent penez. Neni to vydaj, ale nerealizovany prijem. A co se pamatuju, tak na testy se taky chodili lidi koukat, takze by z toho taky sly vymlatit nejaky kacky. Takze proc ne, par dnum klidne spolecneho testovani behem sezony ?-
uzivatel000706
13:32 13.05.2011 XXXA naco treba tych par dni? Co sa tym zmeni? Nic.
Btw: "stoji to minimalne mistrovske body, coz se da chapat jako ekvivalent penez. Neni to vydaj, ale nerealizovany prijem." To je neni najlepsia logika. Lebo predsa majstrovske body = peniaze moze ziskat tim iba na ukor ineho timu. Tam sa predsa nemnozia body z nicoho nic, ani peniaze, len sa prerozdeluju v urcitom pomere.
Za snahou znovu zaviest testovanie je jasna snaha pomoct Ferrari. Todtovi ide len o to, aby Ferrari vrazali prachy a prachy do testovania, Ferrari si to moze dovolit. A stalo by sa postupne to co sme tu uz mali, ze Schumi vsetko valcoval. To je ten nezrealizovany prijem? Ze Ferrari dostane viac prachov a ostatnym ostanu omrvinky?
Je az na smiech, ze ked je Ferrari nemohuce, ako sa vsetko prevracia hore nohami. Nech Ferrari dokaze byt vpredu za terajsich podmienok presne tak ako ostatne timy - RBR, McLaren, ved pravidla su pre vsetkych rovnake. Nech ich metodika je jasna a kazdy krok si poriadne rozmysli, preveri a skontroluje. A nie iba pokus-omyl, sak ked to bude zle, tak to po 400 kolach vyladime.
Btw: Som fanusik Ferrari (Alonsa), ale co je vela to je vela.-
dannak
15:56 13.05.2011 XXXPorad nechapu smysl tveho prispevku. Ano, penize se deli v urcitem pomeru.. a pokdu by se testovalo, delily by se v jinem. Pokud by to testoovani bylo shora omezene, treba na 10dni/sezonu, tak je podle me proste chyba toho, kdo vstoupi, ze na to nema.
Zkus prijit do realitky a zacit kricet, ze naklady na bydleni jsou prilis vysoke a ze je maji snizit. Setkas se s pochopenim ? pokud tam nenakracis s flintou, tak velmi tezko.
Mj. asi znamo, ze kazda staj stavela svuj vyvoj trochu jinak - McL uz driv investoval do CFD a simulatoru, zatimco F si koupili dve testovaci drahy. Tou dobou pocitam ze investice byla dost podobna. A ted, zakazem testovani doslo k jiste forme diskriminace. Takze at si testujou, omezene, spolecne a kdyz na to nekdo nema, tak bud misi mit super CFD modely, nebo proste ma smulu. Taky si nemuzu koupit barak na Floride, kdyz na to nemam, ne ?
-
-
-
uzivatel000677
13:27 13.05.2011 XXXschumacher uz je za zenitom, mozno buduci rok ak ostane nejake podium da ale na vitazstva uz proste nema.-
uzivatel000299
13:32 13.05.2011 XXXSám si za zenitem kdyby mu daly konkurence schopný auto tak by všem natrhl prdel.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek