DISKUZE K ČLÁNKU Týmy hodlají odmítnout návrh na návrat testování

Týmy Formule 1 zřejmě nepřjmou návrh prezidenta FIA na návrat testování v průběhu sezóny. Jean Todt v Turecku uvedl, že jej alespoň v omezené míře chce prosadit již od příští sezóny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy hodlají odmítnout návrh na návrat testování

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 16.05.2011 16:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovali 2 lidé) 13.05.2011 13:59
V prvom rade si myslim, ze Todt si len pripravil… »
» uzivatel000299 (Hlasovali 2 lidé) 13.05.2011 13:30
A kde je napsáno že malé týmy musí testovat.… »
» uzivatel000299 (Hlasovali 2 lidé) 13.05.2011 13:32
Sám si za zenitem kdyby mu daly konkurence… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Tak výhodu by měl mercedes, red bull, ferrari apd, kteří mají defakto vlastní tratě.. Ale rozhodně testování dát zelenou.
    Rozhodně by se předešlo průserům u některých slabších stájí..

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Testovanie v obmedzenej forme, je rozumná vec, ale nemusí byť povinné. Tím môže miesto neho používať napríklad aerotunel v mierke 1:1. Ale je to vlastne overenie CFD metódy aj aerotulelu, pričom sa pri omezenom testovaní potvrdia údaje s CFD a aerotunelu, alebo bude potrebné urobiť požadované korelácie. CDF a ani aerotunel pri zmenšenom modeli nemusia poskytovať po určitej dobe, alebo zásahu do neho z dôvodu rekonštrukcie dôverihodné údaje, ktoré je možné overiť len testami a urobiť kalibráciu aerotunelu a údaje opraviť, aby boli znovu riadne vypodaniaschopné. Teda testy v omedzenom počte áno, ale nie povinne !
    14

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      XXX
      No zas je treba videt, ze kdykoli se zavodni auto prohani po trati, je videt reklama, coz tymu neco nese. Takze si myslim, ze kdyz uz by omezene testovani proslo, nejen z vykonostniho pohledu by ti, kdo by netestovali, byli sami proti sobe.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nabel

        XXX
        Takhle to ale samozřejmě nefunguje. V F1 se neplatí podle toho, kolikrát se auto objeví v televizi. Navíc pokrytí testů není pro žádného sponzora zajimavé. Sponzoři chtějí být vidět při závodech.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    XXX
    když chcou mít zelenou F1,tak na co testovat během roku 03a propalovat benzín letadla a vozu Formule 1 02..........tak jak říka Horner více by se mohlo jezdit v pátky 01 01to se my líbí více 03 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar

      XXX
      Šel bych přesně takovou cestou, místo 3 hodin v pátek bych dal alespoň 4,5 až 6 hodin, + nějakou tu sadunavíc jen na pátek + možnost použít v pátek jiný motor - mohlo by být několik motorů navíc jenom na testy. Náklady by se tímto zvedli naprosto minimálně, týmy by mohli novinky lépe vyzkoušet a diváci na okruzích by se víc bavili.

      A nebo je tu ještě druhá možnsot, podobně jako v motorkách, testovat na okruhu po závodě ještě v pondělí.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    XXX
    A kde je napsáno že malé týmy musí testovat. Když nemají peníze někdo je nenutí. A nedivým se že RB je proti ptotože by je takhle lehce dohnaly.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    XXX
    Delší pátky to je blbost vždyt víte že vdycky týmy čekájí a až skoro ke konci a pak vyjedou.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Candry

      XXX
      ale proč nevyjedou? protoze šetří pneumatiky ... uplne jednoduchy ... kdyby jezdili celou dobu tak by na zavod nemeli zadny ... at daj vic sad pneumatika prodlouzi patky a uvidis jak budou jezdit celej patek

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    XXX
    Přesně tak. Přidat v pátek testování. Případně ještě čtvrteční odpoledne. Ale jinak nic.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    V prvom rade si myslim, ze Todt si len pripravil "ihrisko" pre vyjednavanie o motoroch. A vie urcite presne ako na to. Ferrari (podla mna) kludne "vymeni motory" za par dni testovania "naostro".

    Horner nepotrebuje testovat, lebo su najlepsi i bez toho.

    Ak chcu testovat tak by sa to dalo mozno "vyvazit" i znizenim hodin v tuneli ci tak podobne - nejake obmädzenia na druhej strane. Mam dojem, ze je urceny uz teraz max. pocet hodin v aerotuneli a "mozno" si to vie FIA aj nejako s/kontrolovat tak nevidim problem.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pecik

    XXX
    Hmm, jediná šance na světlou budoucnost pro Schumiho a všichni proti 09

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      XXX
      Nemyslim si, ze jen pro Schumiho. podle me je to nejvetsi volovina, ktera v soucasnych pravidlech jeste je.
      Porad nechapu, proc chteji ty naklady tak super super nizky. Je to sakra F1, musi ty byt drahe, kdyz to nebude drahe, ztrati auru toho nedosazitelneho. Kdyz budu chtit jit do nocniho klubu, taky prece nemuzu laterit, ze maji vysoke ceny za poskytovane sluzby a chci aby je snizily. Proste mam na to/nemam na to.
      Kdyz se takle do F1 dostane kazdej mamlas, kterej sezena rekneme 50M Eur, podari se mu to par sezon po sobe a pak konec, jaka bude uroven F1? proc porad chteji vsichni nove tym ZA KAZDOU CENU ? ja ne!
      Mj, testovaci tym je sice draha sranda, ale kdyz se vyrabi dily, ktere podle CFD a tunelu funguji, ale na trati to tak neni, to neni vyhozeny naklad ? to nestoji penize ? stoji to minimalne mistrovske body, coz se da chapat jako ekvivalent penez. Neni to vydaj, ale nerealizovany prijem. A co se pamatuju, tak na testy se taky chodili lidi koukat, takze by z toho taky sly vymlatit nejaky kacky. Takze proc ne, par dnum klidne spolecneho testovani behem sezony ?

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000706

        uzivatel000706

        XXX
        A naco treba tych par dni? Co sa tym zmeni? Nic.
        Btw: "stoji to minimalne mistrovske body, coz se da chapat jako ekvivalent penez. Neni to vydaj, ale nerealizovany prijem." To je neni najlepsia logika. Lebo predsa majstrovske body = peniaze moze ziskat tim iba na ukor ineho timu. Tam sa predsa nemnozia body z nicoho nic, ani peniaze, len sa prerozdeluju v urcitom pomere.

        Za snahou znovu zaviest testovanie je jasna snaha pomoct Ferrari. Todtovi ide len o to, aby Ferrari vrazali prachy a prachy do testovania, Ferrari si to moze dovolit. A stalo by sa postupne to co sme tu uz mali, ze Schumi vsetko valcoval. To je ten nezrealizovany prijem? Ze Ferrari dostane viac prachov a ostatnym ostanu omrvinky?

        Je az na smiech, ze ked je Ferrari nemohuce, ako sa vsetko prevracia hore nohami. Nech Ferrari dokaze byt vpredu za terajsich podmienok presne tak ako ostatne timy - RBR, McLaren, ved pravidla su pre vsetkych rovnake. Nech ich metodika je jasna a kazdy krok si poriadne rozmysli, preveri a skontroluje. A nie iba pokus-omyl, sak ked to bude zle, tak to po 400 kolach vyladime.


        Btw: Som fanusik Ferrari (Alonsa), ale co je vela to je vela.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          XXX
          Porad nechapu smysl tveho prispevku. Ano, penize se deli v urcitem pomeru.. a pokdu by se testovalo, delily by se v jinem. Pokud by to testoovani bylo shora omezene, treba na 10dni/sezonu, tak je podle me proste chyba toho, kdo vstoupi, ze na to nema.
          Zkus prijit do realitky a zacit kricet, ze naklady na bydleni jsou prilis vysoke a ze je maji snizit. Setkas se s pochopenim ? pokud tam nenakracis s flintou, tak velmi tezko.
          Mj. asi znamo, ze kazda staj stavela svuj vyvoj trochu jinak - McL uz driv investoval do CFD a simulatoru, zatimco F si koupili dve testovaci drahy. Tou dobou pocitam ze investice byla dost podobna. A ted, zakazem testovani doslo k jiste forme diskriminace. Takze at si testujou, omezene, spolecne a kdyz na to nekdo nema, tak bud misi mit super CFD modely, nebo proste ma smulu. Taky si nemuzu koupit barak na Floride, kdyz na to nemam, ne ?

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000677

      uzivatel000677

      XXX
      schumacher uz je za zenitom, mozno buduci rok ak ostane nejake podium da ale na vitazstva uz proste nema.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama