DISKUZE K ČLÁNKU Schumacher chce tříletou smlouvu dodržet

Michael Schumacher potvrdil, že chce dodržet svůj tříletý závodní kontrakt s Mercedesem GP, i když se mu zatím nedaří - od svého návratu minulý rok nestál ani jednou na stupních vítězů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Schumacher chce tříletou smlouvu dodržet

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 01.05.2011 15:46 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lojzko

    XXX
    Treba povedať na rovinu, že obaja jazdci v tejto sezóne sú úplne vyrovnaní. Náskok získal Nico v poslednom závode v Číne preto, lebo Michaelovi nefungovalo vôbec sklápanie zadného krídla a cez to všetko išiel dobre. Nico kecá, lebo ak by natankoval viac, stratil by v úvode viacej z dôvodu ťažšieho vozu, ktorý by mal rýchlosť na kolo podstatne nižšiu a aj opotrebenie pneumatík by bolo vačšie. Preto keby..., je zbytočne nadsadzovať. Nik nespochybńuje motor Mercedes, ktorý má aj vo voze Mclaren brutlny výkon a ak piloti na to šľapú, tak zožerie aj hrdzu z nádrže. Je to však na úkor aerodynamiky. V Mclarene na to prišli a robia opatrenia, v Mercedese o tom kecajú ! To je ten rozdiel v prístupe k veci. Nehľadajme vinu v Michaelovi, lebo ten tímu pomohol a ešte pomôže a ako sa rozhodne nechajme na neho. Nezaslúži si, aby ho niekto odsudzoval, ak jazdí na aute s nefukkčným zadným krídlom. Je to hanba nie pre neho, ale pre Mercedes ! 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Anonym

    XXX
    Schumi nikdy nejezdil za levno. Z druhé strany dal na charitu asi víc než všichni ostatní dohromady. Peněz má dost, tak to nebude ten pravý důvod.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • AleSi

    XXX
    Honbu za penezi? Opravdu? Ale no tak... Schumacher se vrátil, protože mu závody chyběly. 16 let byl v F1, pak ho vystrnadilo Ferrari a najednou bylo v jeho životě prázdno. Když něco děláš celý život, těžko se s tím loučíš. Prostě neumíš nic jiného, než závodit. Vem si Andrettiho, ten v motorsportu strávil více než 40 let, a přestože už na sklonku kariéry nepatřil mezi nejrychlejší, nechtěl skončit. Miloval závody a nechtěl se jich vzdát. A pak přišel primadona jménem Mansell a vystrnadil ho z týmu. Andretti skončil v 53 letech, ale klidně by ještě pár let pokračoval. Tím chci říct, že většina jezdců se těžkou loučí a pokud mají možnost návratu za volant, nedokáží odolat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    Jednak nastavení patří k závodům, jednak mají v tomhle všichni podmínky stejné. Na mokru se rozdíly mezi auty snižují a projevují se víc schopnosti pilota. To ví asi každý kdo sleduje F1 víc jak týden. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    nedávaj mi za príklad, ako řádil na vode. všetko bola len otázka nastavenia ... 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Anonym

    XXX
    Kdyby chtěl někdo pochybovat o Schumiho talentu, tak se stačí podívat jak řádil na vodě např. v barceloně v 96. To bylo v době kdy Ferrari v technice těžce zaostávalo za nejlepšími ale jak zapršelo tak Schumi dával konkurenci i čtyři sekundy na kolo. Bylo to v době kdy druhý jezdec Ferrari posbíral za celou sezónu 11 bodů. Je pravda, že nyní je to již jen stín toho draka. Halt léta asi nikdo nazastaví. Přesto věřím, že to někde hluboko v Michaelovi zůstalo a že to jen hledá cestu naporch. Pravda taky je, že v éře Michaela jezdili tak max. 3 výteční piloti, nebo průměrní s lepší technikou, např. Villeneuve. Nyní jezdí v F1 min. čtyři skvělí piloti a další dva tři špičkoví. Schumi je tak o půl až sekundu na kolo pomalejší než býval a to je v téhle konkurenci příliš mnoho. Když k tomu připočtu další sekundu v technice, vyjma Číny, tak prostě zatím nemá šanci. Podle mého už to s nim šlo z kopce déle, alespoň na mokru. Buď byl tak skvělý v 90´letech na vodě, protože měl kolem sebe lemráky, nebo prostě v době dominance v současném století se naučil jezdit opatrněji.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    Sledoval jsem všechny jeho tituly a nevím o jediném který si nezasloužil. Někdy měl nejlepší auto někdy ne, ale to už k závodům patří. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fantomas

      Fantomas

      XXX
      Já bych o jednom věděl, jestli se nemýlím, tak titul v 95 nevyhrál zrovna fér. V 97 udělal něco podobného a podruhé už mu to neprošlo.
      To ale nic nemění na tom, že to byl a je výborný pilot.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        XXX
        V roce 97 asi není o čem dikutovat. V r95 je to o něčem jiném. I dnes může pilot jednou změnit směr jízdy. Podle mě to byla Hillova chyba, nosem narazil do Schumiho boku. Na tom místě neměl nejmenší šanci na předjetí. Kdyby to nechal na tu dlohou rovinku za dalši zatáčkou mohl mít titul on. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Anonym

          XXX
          Tohle nemá cenu příliš rozebírat. Ale pokud se nemýlím tak to bylo v roce 94 s tím Hillem. Souhlasím, že Hill byl příliš optimistický, když se tam chtěl protáhnout, předpokládaje, že Schumi mu s poškozeným vozem uhne.
          V 97 to bylo sice od Schumiho trochu neuvážený ale vše se odehrálo v desetinách sekundy a byla to otázka reflexu. Pokud by nešlo o titul, tak takových incidentů je v sezóně mraky a nikdo to neřeší. Nemluvě o tom, že Villeneuve, nebýt kontaktu tak se Schumim, taky soupeři překřížil dráhu. Ale těžko tohle pitvat s některými fanoušky, kteří na všem chtějí vidět jen černé zvláště pokud jde o Schumiho. Prostě Schumi měl v kariéře tři, čtyři sporné momenty což za tak dlouhou kariéru není zase tak moc. Jediný rozdíl je v tom, že je na něj trochu více vidět a že má hodně antifans. Toť vše.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fantomas

            Fantomas

            XXX
            Máš pravdu, bylo to v r.94...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            XXX
            V podstatě s tebou souhlasím. Za ten incident může z větší části Schumi, což sám i uznal. Na druhou stranu mi přijde trest diskvalifikace a odebrání bodů přehnaný. Ale to už je jedno. Prostě nemám pocit že by si nějaký titul nezasloužil, i když ne všechno se mi líbilo.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Fantomas

          Fantomas

          XXX
          Těžko říct, jeden to vidí tak, druhý zas jinak, každopádně je to už minulost. Možná byl titul zasloužený, možná ne..... Ale na možná a kdyby se nejezdí 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Anonym

            XXX
            No on zase Hill sejmul toho roku zezadu Schumiho v Monze. Nebyl to poslední závod, takže se to bralo jako běžný závodní accident. Bejt ty závody v obraceném pořadí tak se dnes řeší Hill 04 Co se týče spravedlnosti, tak to bylo toho roku 1:1 na vyřazení ze závodu i pokud by se bralo Schumiho jednání jako jeho chyba. O té Hillově v Monze nelze vůbec pochybovat, prostě nedobrzdil.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • AleSi

              XXX
              Téměř správně…;) Itálie byla Schumacherova taktická podpásovka. Při brzdění do Ascariho zatáčky předjížděl opozdilce a schválně brzdil dříve, aby Hill nestihl předjet (myslím) footwork před zatáčkou, čímž by Schumacher získal aspoň vteřinu náskok. Vyloženě Hillovou chybou byla GP Británie 95

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Anonym

                XXX
                Ono to bylo vlastně v roce 95. Ale o chybě Hilla může pochybovat jen velký zaslepenec. Nechť si každý udělá obrázek i když většina tzv. "fanoušků" hodnotí spíš podle aktérů nehody než podle skutečného zavinění.
                [odkaz na stránku]

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Amerika

    XXX
    Chápu že Schumiho nemáš rád, ale zaloužil by si respekt jen proto, že se dokázal v takovém věku vrátit. Byť jezdí bídně a prohrává s Nicem, ale i tak si zaslouží obdiv. A myslím to vážně.... 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      tak prepáč, práve pre to, že sa v takom veku vrátil, si obdiv nezaslúži ! jedine, ak by prvú sezónu vyhrával, a to sa asi nestane ani na budúcu (česť výnimkám) ... skôr by som jeho návratu pripísal honbu za peniazmi, iný dôvod nevidím ... mal nechať miesto mladším, odvážnejším a lepším ... 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    pokiaľ si začal s F1 tak neskoro, skús zabudnúť na to, čo si o ňom čítal, a pozri sa dobre na realitu...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama