DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari vyvíjí přední křídlo po vzoru Red Bullu

Stáj Ferrari letos na špičku pole ztrácí a proto se v Maranellu rozhodli, že vyvinou stejný systém, který používá Red Bull, tedy vůz s větší světlou výškou na zadní části a nižším předním křídlem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari vyvíjí přední křídlo po vzoru Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 10.04.2011 15:27 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000683

    uzivatel000683

    XXX
    Jestli se to křídlo náhodou neprohýbá při proudění vzduchu do krutu. Přirovnal bych to jako šroubovice. Udělají určité místo u nosníku ve předu zeslabené a vzadu normál " nebo upraví jeho profil " , při zatížení z vrchu drží a při proudění vzduchu se kroutí. Nemůže to tak náhodou fungovat ????????? 04 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    je trápne pre súperov, že im to malinovkári museli povedať "na plnú hubu". Mimochodom v článku sa nepíše o prehýbaní krídla.
    Prehýba sa a pruží úplne všetko, ako povedal Brawn, predpisy udávajú len maximálnu mieru a sú pre všetkých rovnaké a všetci ich splňujú.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gregorius

    XXX
    Hlavní problém Ferrari je v posledních letech příliš konzervativní přístup. Nejen letošní auto, ale i loňské a předloňské nepřinesly nic inovativního. Pouze mírná evoluce minulého vozu. Ostatní přicházejí s novinkami, Ferrari jen kopíruje ostatní. V průběhu roku díky kopírování sestaví rychlé auto, ale to už bodově příliš ztrácí... 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      XXX
      Mám pocit, že jim poslední dobou chybí člověk jako je Ross Brawn. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • feese

        XXX
        Ach jo, pokolikáté už... Ross Brawn není konstruktér. Vítězná auta pro Schumachera jak u Benettonu tak následně u Ferrari stavěl Rory Byrne... Odpusť neznalcům, Rory.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          XXX
          A psal jsem někde, že byl konstruktér??? Zkus nejdřív pořádně číst. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Iro

    XXX
    neměří to od země ale kolmo od podlahy vozu.- 86.650mm +-2mm v klidu. kolik muze bejt ten pruhyb pri zatezi nevim =)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    XXX
    já to stále nechápu - pravidla jasně určují min. výšku křídla nad vozovkou. pokud je tedy zadní část výše, přední směřuje více dolů. v klidu křídlo splňuje min. výšku, za jízdy ale asi tlakem vzduchu působící na křídlo působí větší síla, která přední křídlo více přimáčkne k zemi. je divné že by na to měl vliv o kousíček výš zadní část vozu, ono stačí trochu upravit přední část podlahy která drží nos aby dosáhli podobného výsledku. mě to stále přijde divné, navíc z fotek je jasně vidět, že se limonádám prohýbají hlavně krajní části křídla, mnohem víc než středová část která je držena na nosu. tady bude jiný háček a myslím že ferrari zkouší už kde co...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • sony

    XXX
    jenom křídlem to asi nebude 04,musíte hledat další cesty ke zlepšení

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kuna0131

    XXX
    Iro...nechceš náhodou dělat ve ferrari inženíra???podle toho jak mluvíš,tak by jsi tam mohl dělat místo Domenicaliho..a ferrari by bylo nejrychlejší.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Iro

      XXX
      nechci díky, u ferrari fakt ne.. =) jen jsem chtel rict ze jenom kridlem nikdo nic nevyresi a na to nepotrebuju bejt inzenyr ale uz mlcim. 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • hypermangan

    XXX
    Ten článek je zmatený. Bude ferrari vyvíjet vůz s větší světlou výškou v zadní části nebo s ohebným křídlem? To jsou přece dvě různé věci a jedna z nich je zakázaná.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Iro

    XXX
    Nechapu celej ten kolotoc ohledne blbyho predniho kridla red bullu.. ferrari muze vyvijet co chce a ikdyby se jim to podarilo zkopcit .. tak jim to stejne bude na prd pac by museli prekopat komplet cely auto kvuli svetle vysce auta, mclaren je dukazem ze i bez toho to jde.(tem stacilo zkopcit difuzor =) ).

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gregorius

    XXX
    dovoluji si vyslovit myšlenku, že vytvoření ohebného křídla s nelineárním prohnutím nebude jen tak snadnou záležitostí. McLaren na tom už usilovně pracuje od loňska a zatím bez signifikantních výsledků. Troufám si odhadovat, že ta boule s lankama na nose McLarenu v Barceloně s tím měla co dočinění. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lewis

    XXX
    Problémom pri kontrole stále ostáva tá záťaž ktorou to merajú. 100 kg na každej strane je málo. Veď Lewis Hamilton v jednom článku povedal že pri rýchlosti 300 km/h je záťaž na krídlo až 400 kg tak sa potom nečudujme že krídlo redbullu prachádza. Nie som veľký matematik ale 100 kg záťaž predstavuje tak max. 100 Km/h a pri takejto rýchlosti sa to krídlo za jazdy určite neopiera o zem. Veď prečo nenasimulujú kontrolou také podmienky aké naozaj na trati sú.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Martas

    XXX
    Vždyť se u Ferrari loni křídlo také prohýbalo .....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama