DISKUZE K ČLÁNKU Webber: Na vině byla degradace pneumatik

Mark Webber byl po úvodním závodu sezóny v Austrálii zklamaný. Ztrátě na svého kolegu nerozuměl. Přiznává, v ní svou roli sehrála degradace pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Webber: Na vině byla degradace pneumatik

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 02.04.2011 20:32 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Speed

    XXX
    Odhaleno fotky aut.Sklony difuzoru. Potvrzeni.Je to tak!

    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    tiež nie som si istý miestom tejto "momentky". je možné, že to je práve na nejakom hrbole a v brzdnej zóne na hlavnej rovinke.
    Jedno je asi isté, že záber vznikol na nejakom tréningu, tiene neodpovedajú 16-17-tej hodine, doby konania Q, či VC ...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Jo a ještě k tomu přispívají bočnice a Newey má problém ,protože zvolil extrémní řešení a je problém do toho nasadit kers pravděpodobně.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bird44

    XXX
    je fakt zvláštní, jak Hamilton vyhrožuje, že to zkopírujou, když FIA nezasáhne..:) je to spíš k smíchu, kdyby věděli jak, už by to dávno udělali, takže opravdu klobouk dolů před RB, přeju jim to a nevidim v tom nic ilegálního, jen ať se u McLarenu a vůbec všude lámou hlavičky 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Už je článek jeden článek od někoho kdo se tomu věnuje celé auto je nahlé na předek od začátku.Mají nízko předek vysoko zadek.Sranda je v tom ,že je to inženýrsky strašně složité ,protože nahlá podlaha může přispěpět ke stalingu nefunkčnímu difuzoru.Fia měří auto od desky ,která je samosebou nakloněná(část vozu) pravidla na měření od země nejsou.Je to geniální jednuduché a strašně složité zároven.Pokud to někdo chce udělat může si rozhodit celé auto!Ten náklon RB má být extrémní a není to proti pravidlum.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    už sa môžu vyhrážať ... 03
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wezel

    XXX
    je opravdu zajímavé, že nejlepší inženýří konkurence na to nemohou přijít. co takhle průmyslová špionáže?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Tady je snímek z kvalifikace v Melbourne (stejné místo na trati):
    [odkaz na stránku]
    Jen nechápu, v čem může bodnout. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrj

      XXX
      Je to na rovinke, kde sa zaručene nebrzdí a nepredpokladá sa ani veľké zrýchlenie? Bodlo by mi to v mojej špekulácií, že sa nesklápa krídlo, ale celé auto vplyvom vhodne voleného perovania.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        XXX
        Ano, je to na rovince, nemělo by to být v brzdné zóně. Což si nejsem úplně jistý u fotografie Hakkiho, sr.
        Křídlo se ohýbá, ale ne o moc víc (pokud vůbec) než u McLarenu.
        Současná pravidla splňuje. Při on-board záběrech se mi nezdá, že by se ohýbal nos, jak někteří tvrdí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • wrt

          XXX
          pri použití mäkkých prídavných pružín vpredu aj vzadu sa dá poloha celého auta voči zemi nastaviť ľubovoľne a staticky to bude podľa predpisov. Netreba ohýbať nos.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • McMatej

            XXX
            Obávám se, že tak jednoduché to nebude. 1) Nějakou formu progresivního pérování používali už dávno všichni, viz pružina která trefila Massu měla mít tuto funkci. 2) hmotnost auta se mezi kvalifikací a závodem a i během závodu mění vlivem hmotnosti paliva a 3) aerodynamický přítlak se mění ve velkých mezích. Takže měkké pružiny by musely mít moc veliký zdvih, což je nežádoucí.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Napadlo ma, ak to nie je v krídle, čo FIA potvrdila, je možné že sa hýbe celý čumák, lebo sila, ktorá pôsobí na krídlo, je na väčšom ramene a môže výborne cvičiť s celým nosom, ktorý sa pri vyšších rýchlosiach skláňa a vytvára dojem plaziaceho sa krídla ! 08

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      XXX
      Taky na ohebnost celého nosu myslím, zejména ve spojitosti s Vettelovou poruchou v Silvertone 2010, [odkaz na stránku] Ale i ohebnost celého nosu by měl odhalit zátěžový test. Leda že by zatěžovali jen jednu stranu křídla.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000342

        uzivatel000342

        XXX
        Tam to úplně vypadá, že po poruše, kdy se přední přítlačné křídlo dostalo až na zem, se ohnul celý čumák monopostu (stop na 00:21). Možná v tom to je.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          XXX
          No jasně, ještě mám pocit že celý čumák uhnul kousek doleva. Uvidíme. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Lojzko

            XXX
            Je na FIA, aby to celé preskúmala, aby mali všetci rovnaké podmienky. Mclarenu, Ferrari ...atď. tým to nevadí, ale u Virginu a HTR musia šalieť, keď sa ani za boha nemôžu kvalifikovať !
            08

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • wrj

    XXX
    na tej fotke je vidieť, ako je predné krídlo aj nos RB bližšie pri zemi. Bodla by podobná fotka na rovine, kde to nemôže byť brzdením.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama