DISKUZE K ČLÁNKU Zklamaný Hamilton: Vůz není připravený, ale sezónu ještě neodepisuju

Lewis Hamilton po dnešních jízdách uvádí, že tým musí hodně zabrat, aby mohl letos bojovat o titul. Monopost MP4-26 na to zatím podle něj není připravený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zklamaný Hamilton: Vůz není připravený, ale sezónu ještě neodepisuju

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 13.03.2011 16:59 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Robokop

    XXX
    panstvo,mc-laren sa preberie v priebehu dvoch-troch v.c.a potom bude sabes! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Ono v F1 je treba mať aj dobrú špionáž, získať všetky nové riešenia a prispôsobiť ich veľmi rýchlo na vlastné auto. Hlavné je to, aby tieto riešenia fungovali a auto bolo konkurencieschopné. Navrhovať podľa vlastnej hlavy a učiť sa na chybách vlasných riešení nie je kedy. Je to ako vo vojne a tomu Mclaren neprispôsobil svoju stratégiu, aby sa učil na chybách iných, ako je to u Ferrari, lebo tí to vedia nielen rýchlo obšľahnúť, ale aj rýchlo realizovať tak, aby to aj fungovalo a to je ich veľkou výhodou !
    11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • sony

    XXX
    asi u něj při výcviku zapoměli ho naučit co dělat když auto nejede,je to práce,práce a trpělivost,myslím že obojí mu schází 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      XXX
      koukam, ze jsi ty i tvi sympatizanti zapomeli rychle na sezonu 2009 kdy Lewis dojizdel na 15. miste apod. a teprve v prubehu sezony se vypracovali nahoru ze? 09

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pája

    XXX
    to Schumidva:

    To je fajn ona se taky nabízí otázka je vubec logické děla ted uplně nové auto kddyž už vlastně příští rok budou muset začít dělat zase uplně nové auto vzhledem k drastickým změnám v aerodynamice které vstopí v platnost v sezoně 2013 že

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Jj svatá pravda, připomíná mi to tu situaci jak odešel bílí muž z afrika a co se tam teď děje 20

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    XXX
    nezbyva nez doufat, ze ten uvod nebude tak strastipny jako v sezone 2009, ale pokud nebudou mit smulu souperi, tak si na vitezstvi Mcl v zavode asi nejaky ten patek pockame 09

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000157

    uzivatel000157

    XXX
    mazák Pedro do toho zítra sedne, řekne co s tím je a v Austrálii to pojede... (vtip) 03

    nerozumím tomu, že spolehlivost, která byla doménou McLarenu poslední roky je najednou ta tam...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Nemají Neweyho, to je celé.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000157

        uzivatel000157

        XXX
        Zrovna když u nás by Newey, tak spolehlivost nebyla naší doménou... v živé paměti mám kouřící motory Kimiho, odletající zadní křídlo, přední kolo v posledním kole apod.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Pája

      XXX
      Klidně se s tebo vsadi m že vim proč tomu tak je. Je to tou novou neozkoušenou koncepcí auta to auto určitě není předělané jen vzuálně ale i mechanicky a aerodynamicky Pustili se do něčeho co před nima ještě nikdo nezkusil a asi měl suj duvod proč nezkusil Zkrátka řekl bych že to auto je jako celý koncept krok edle a projevuje se to i na spolehlivosti.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000157

        uzivatel000157

        XXX
        Novou koncepcí (upravené bočnice) chtěli vrátit přítlak na zádní nápravu, která se ztratila se zákazem doubledif. , ale že by to neměli nějak ověřené (CFD, či jinak), že to ten vyšší přítlak bude generovat a přesto do toho šli...?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pája

          XXX
          Tady se ukazuje nevýhoda zákazu testování. Všechny týmy nezávisle na sobě ti řeknou a řeklo to i Ferrari loni několikrát že zdaleka né všechno co funguje v aerotunelu či v CFD Funguje také doře v reálných podmínkách na trati

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • schumidva

            XXX
            Naprosto souhlasím, proto ten konzervativní přístup Ferrari

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pája

              XXX
              Jasně rozumáíme si jen bych možná řekl že ten přístup není zas tak konzervativní Jen se Ferrari a RedBull vyfali cestou maximalizace využití současných fungujících konceptů jejich kdežto MCL se dal do něčeho zcela nového co se v tuto chvíli zdá být jejich chybou

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Pája

    XXX
    A je to tu zase nov=é díly nov= díly auto se zůrpšoůo snad nás to posune vpřed 12 že je tahle pisnička pořád baví 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • feese

    XXX
    Možná kdyby ty auta neskládali jen tak na ulici... 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mirek

    XXX
    no, jen aby chlapci z McL neblafomavali 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama