DISKUZE K ČLÁNKU Zklamaný Hamilton: Vůz není připravený, ale sezónu ještě neodepisuju

Lewis Hamilton po dnešních jízdách uvádí, že tým musí hodně zabrat, aby mohl letos bojovat o titul. Monopost MP4-26 na to zatím podle něj není připravený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zklamaný Hamilton: Vůz není připravený, ale sezónu ještě neodepisuju

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 13.03.2011 16:59 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Robokop

    XXX
    panstvo,mc-laren sa preberie v priebehu dvoch-troch v.c.a potom bude sabes! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Ono v F1 je treba mať aj dobrú špionáž, získať všetky nové riešenia a prispôsobiť ich veľmi rýchlo na vlastné auto. Hlavné je to, aby tieto riešenia fungovali a auto bolo konkurencieschopné. Navrhovať podľa vlastnej hlavy a učiť sa na chybách vlasných riešení nie je kedy. Je to ako vo vojne a tomu Mclaren neprispôsobil svoju stratégiu, aby sa učil na chybách iných, ako je to u Ferrari, lebo tí to vedia nielen rýchlo obšľahnúť, ale aj rýchlo realizovať tak, aby to aj fungovalo a to je ich veľkou výhodou !
    11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • sony

    XXX
    asi u něj při výcviku zapoměli ho naučit co dělat když auto nejede,je to práce,práce a trpělivost,myslím že obojí mu schází 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      XXX
      koukam, ze jsi ty i tvi sympatizanti zapomeli rychle na sezonu 2009 kdy Lewis dojizdel na 15. miste apod. a teprve v prubehu sezony se vypracovali nahoru ze? 09

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pája

    XXX
    to Schumidva:

    To je fajn ona se taky nabízí otázka je vubec logické děla ted uplně nové auto kddyž už vlastně příští rok budou muset začít dělat zase uplně nové auto vzhledem k drastickým změnám v aerodynamice které vstopí v platnost v sezoně 2013 že

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Jj svatá pravda, připomíná mi to tu situaci jak odešel bílí muž z afrika a co se tam teď děje 20

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    XXX
    nezbyva nez doufat, ze ten uvod nebude tak strastipny jako v sezone 2009, ale pokud nebudou mit smulu souperi, tak si na vitezstvi Mcl v zavode asi nejaky ten patek pockame 09

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000157

    uzivatel000157

    XXX
    mazák Pedro do toho zítra sedne, řekne co s tím je a v Austrálii to pojede... (vtip) 03

    nerozumím tomu, že spolehlivost, která byla doménou McLarenu poslední roky je najednou ta tam...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Nemají Neweyho, to je celé.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000157

        uzivatel000157

        XXX
        Zrovna když u nás by Newey, tak spolehlivost nebyla naší doménou... v živé paměti mám kouřící motory Kimiho, odletající zadní křídlo, přední kolo v posledním kole apod.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Pája

      XXX
      Klidně se s tebo vsadi m že vim proč tomu tak je. Je to tou novou neozkoušenou koncepcí auta to auto určitě není předělané jen vzuálně ale i mechanicky a aerodynamicky Pustili se do něčeho co před nima ještě nikdo nezkusil a asi měl suj duvod proč nezkusil Zkrátka řekl bych že to auto je jako celý koncept krok edle a projevuje se to i na spolehlivosti.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000157

        uzivatel000157

        XXX
        Novou koncepcí (upravené bočnice) chtěli vrátit přítlak na zádní nápravu, která se ztratila se zákazem doubledif. , ale že by to neměli nějak ověřené (CFD, či jinak), že to ten vyšší přítlak bude generovat a přesto do toho šli...?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pája

          XXX
          Tady se ukazuje nevýhoda zákazu testování. Všechny týmy nezávisle na sobě ti řeknou a řeklo to i Ferrari loni několikrát že zdaleka né všechno co funguje v aerotunelu či v CFD Funguje také doře v reálných podmínkách na trati

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • schumidva

            XXX
            Naprosto souhlasím, proto ten konzervativní přístup Ferrari

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pája

              XXX
              Jasně rozumáíme si jen bych možná řekl že ten přístup není zas tak konzervativní Jen se Ferrari a RedBull vyfali cestou maximalizace využití současných fungujících konceptů jejich kdežto MCL se dal do něčeho zcela nového co se v tuto chvíli zdá být jejich chybou

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Pája

    XXX
    A je to tu zase nov=é díly nov= díly auto se zůrpšoůo snad nás to posune vpřed 12 že je tahle pisnička pořád baví 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • feese

    XXX
    Možná kdyby ty auta neskládali jen tak na ulici... 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mirek

    XXX
    no, jen aby chlapci z McL neblafomavali 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama