DISKUZE K ČLÁNKU Zprávy z testů - Třetí den v Barceloně překvapil Sauber (+foto)
Sledujte s námi třetí den testů v Barceloně, kam se týmy naposledy sjely k vyzkoušení závodních konfigurací svých monopostů před začátkem nové sezóny v australském Melbourne.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zprávy z testů - Třetí den v Barceloně překvapil Sauber (+foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000540
(Hlasovali 4 lidé)
10.03.2011 19:21
Plně s tebou souhlasím. Tenhle web neznám dlouho… »
» uzivatel000190
(Hlasovali 4 lidé)
10.03.2011 21:05
Díky Pája super post. Vidím to podobně RB mi… »
» uzivatel000190
(Hlasovali 4 lidé)
10.03.2011 21:08
Podle mě, ty výfuky mercedesu budou podobné jako… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000587
22:58 10.03.2011 XXXsuhlasim s tebou, petr robi skvelu pracu a udrzuje tu kulturu narozdiel od inych stranok. a vidim ze vyhodeneho pana to este stale zerie ked dava -1 hlasy este aj na komentar kde vysvetluje technicke pravidla. -
uzivatel000481
21:28 10.03.2011 XXXto Petr:
Pointa mého příspěvku nebyla abys přestal chodit do diskuse a nechal ji svému osudu.
Myslím, že je pro server skvělé když se redaktor nebojí diskutovat a komunikovat pod svými články. Pointa mého příspěvku byla, aby ses nebál moderovat diskusi pokud si to situace vyžaduje.
Myslím že se dá najít pěknou rovnováhu tak, aby diskuse nebyla zbytečně cenzurovaná, ale aby sloužila slušným lidem ke komunikaci o oblíbeném sportu
Sportovních diskusí kde se to hemží nejhrubší kanální sekrecí je v republice už dost, proto jsem ti chtěl vyjádřit podporu, protože to tady působí svěže a nerad bych abyste to vzdali... -
uzivatel000190
21:08 10.03.2011 XXXPodle mě, ty výfuky mercedesu budou podobné jako má rb a f, nic světoborného. -
uzivatel000190
21:05 10.03.2011 XXXDíky Pája super post. Vidím to podobně RB mi silně připomíná můj oblíbený renault ve zlaté éře. Letos bych to přirovnal k roku 2006, takže to bude napínavé až do posledního závodu mezi RB a F. Každopádně jsou to jen testy a pořád jsme neviděli závod..
Když jsem začal chodit na tento web bylo to tu takové skromné což mě z časových důvodů vyhovovalo přečíst 5 postů a napsat svůj názor, teď už toho začíná být moc, ale petr z toho má určitě radost. Vzhledem k zvětšující se četnosti, si brzo bude moct postavit nový dům -
uzivatel000190
21:11 10.03.2011 XXXJo Petře, prosím víš jaké budou letos testy "neohebných" předních křídel, nechali stejnou metodiku a zátěž?-
Petr
21:47 10.03.2011 XXXCo se týče předník křídel, to se vůči závěru loňského roku nemění (1000 N tlak po stranách 795 mm od středu a 800 mm před osou předních kol, max 20 mm průhyb).
Jinak tam je změn celkem dost - viz článek 3.17 tech. pravidel.
O něco se zpřísnila také pravidla pro horní ochranný oblouk, kokpit (zesílení podlahy pod pilotem i bočnic kokpitu) a nosu - článek 18.
-
-
Petr
20:51 10.03.2011 XXXTo mame uz tyden na nasem Videoportalu na hlavni strance vlevo dole, viz [odkaz na stránku]
Vynadal jsi nam do smejdu a nevim do ceho jeste, zneprijemnil si den vsem slusnym lidem tady - byl bych tedy rad, kdybys dodrzel svuj slib a min. do te doby, nez vychladnes, se nasim strankam vyhybal.
Pokud chces diskutovat o F1, nezneuzivej prosim muj nick. -
uzivatel000540
19:21 10.03.2011 XXXPlně s tebou souhlasím. Tenhle web neznám dlouho a je skvělý, moc se mi líbí přístup redakce a hodně se mi nelíbí přístup některých lidí, kteří práci redakce neoceňují a stále se hádají s ostatními o věcech zcela nepodstatných. Když se zde někdo hádá o tom, jestli je například zákaz dvojitého difuzoru správný, nebo ne, nevadí mi to. Často je to diskuze zajímavá, pokud nepřijde někdo, kdo sprostě nadává, uráží a není ochoten připustit, že má pravdu někdo jiný.
Redakci bych chtěl moc poděkovat za to, co pro nás fandy F1 dělá. -
uzivatel000481
18:07 10.03.2011 XXXRád bych se vyjádřil k tomu co tady dnes čtu v diskusi, jelikož mi to nedá.
Na tomto servedu jsem celkem nováček a i přes to že má nějaké mouchy, líbí se mi tady ten entuziasmus redakce a vztřícnost k čitatelům.
Plno lidí bohužel není na vztřícný přístup dostatečně na úrovni aby ho nezačali zneužívat a překročili hranice slušnosti. Ne každý má úroveň pochopit, že to že si s námi Petr tyká a reaguje ochotně na dotazy neznamená, že se k němu může začít chovat familierně a bez respektu.
Jsem přesvědčen, že realita českého internetu dávno ukázala, že slova jako "svoboda projevu" a "demokracie" jsou nejvíce zneužívána hulváty a sprosťáky, kterými jsou zaplavené diskuse většiny sportovních serverů. Osobně mi to velice vadí, a pokud se podívám na diskusi pod článek, byl bych velice rád kdybych se tam nemusel probírat konflikty a vzájemným osočováním.
Prosím redakci aby zvážila odstranění příspěvků, které do diskuse nepatří a tím ani tak nemyslím off topic komunikaci, která je často pro pobavení a činí tento web živým, ale myslím tím konflikty, které jsou mimo téma a celou diskusi ničí.
Pokud má někdo nějakou připomínku k překlepu, chybě v textu, ať jí napíše a po vyřešení se tento příspěvek automaticky smaže, jestli někdo chce diskutovat s redakcí o "svojí pravdě" ať tak činí přes mail.
Já myslím že žádný normální fanoušek a slušný člověk nechce při návštěvě serveru o formuli pročítat diskusi plnou urážek a ega a marně tam hledat nějaký příspěvek k věci...
Za kladné vyřízení předem děkuji -
Pája
17:54 10.03.2011 XXXDovolil bych si trochu zhodnotit všechny dosavadně proběhlé testy.
Red Bull Vypadá to, že tým z Milton Keys pokračuje v tempu které si nastolil v sezoně 2009 Není důvod myslet si že Vettel s Weberem nebudou bojovat o tituly. Navíc jim pomohl i zákaz DD jelikož jejich auto bylo rychlé i bez této vychytávky. Pro mě favorit č.1
Ferrari. Zdá se, že ač bylo fanoušky Ferrari odepisováno tak že na voze opravdu mákli. Vypadá to, že se dokázali velmi obstojně vypořádat se ztrátou přítlaku způsobenou absencí DD Navíc se jejich auto zdá být i velmi spolehlivé což mě jako jejich fanouška velmi těší. Věřím v ba tituly!
MCL: Tým z Wokingu přešel k uplně nové koncepci svého MP4-26 a prozatím se tato volba zdá být chybou Nejen, že jejich auto není dosti rychlé ale rovněž se spolehlivostí jsou stříbrní momentálně na štíru. Vypadá to pro ně na velmi obtížný začátek sezony i když Woking se nikdy nesmí odepisovat, mají schopné lidi.
Mercedes: Těžko se mi jejich výkony hodnotí. Sám Brawn prohlásil, že do testů nastoupili se záměrně jednoduchým autem a velké udpate chystají až pro první závod. Proto si jejich formu netroufám hodnotit. Ale vzhledem k síle konkurence bude muset být ten balík téměř až zázračný.
Lotus Renault: Francouzům obrovsky uškodilo zranění Polského lídra Kubici. Ač to na začátku testů vypadalo že by mohli být možná i nejrycchlejší, s jeho zraněním jakoby ustoupila i rychlost Renaultu. Na Petrova se při vší uctě spoléhat asi nemůžou a QickNick bude mít plné ruce práce aby dokázal Poláka aspon z části nahradit.
Wliams: Tým z Growe usilovně pracuje už řadu let, aby se vrátil na vrchol, leč zatím výsledky se ne a né dostavit. Pro tuto sezonu proto vývojový tým pod taktovkou Sama Michella připravil naprosto unikátní zadní část jejich vozu. A že bude podle mě rychlá! K jejich smůle se ovšem také dostavily časté problémy se spolehlivostí, hlavně KERS dával zabrat. Pro mě, ale i tak jednoznačně černý kůň sezony!
Force India: Indové se již delší dobu potýkají s nedostatkem financí a myslím, že i to se projeví. Nemůžeme podle mě od nich čekat víc než maximálně stře tabulky. Bude zajímavé sledovat jak si v týmovém souboji povede zkušený Suttil proti nováčkovi avšak šammpionovi DTM Di Restovi.
Sauber: Opět tým který tipuju na střed tabulky. peter Sauber dal tentokrát přednost dvěmma mladíkům Kobajašimu a Perézovi a myslim že ihle dva budoupatřišně namotivováni ukázat že ve F1 jsou právem. Výhodou Sauberu je podle mě i velmi schopný technický ředitel James Key který do Švýcarska přesoupil již loni z FI.
STR: Další z možných černých koňů sezony. Tým přišel s několika velmi zajímavými inovacemi jako je dvojitá podlaha atd... Jejich rychlost zdá se být dobrá a to jak jednokolová tak na delší usejky. A i sám tým si věří nuž uvidíme....
Lotus: Jejich vůz vypadá dobře až na problémy se spolehlivostí. Podle zdojů by na Vkirgin měli mát náskok až 1 sekundu. Asi znovu nejlepší z nových týmů.
Virgin: Vůz se zdá být slabý a nespolehlivý, podle mě budou letos jen do počtu.
HRT: Nebudu komentovat zatím nic neodjeli. Ale Kolles je schopný člověk.
Veškeré názory na toto mé zhodnocení klidně pište i připomínky, budu za ně jen rád. -
-
uzivatel000541
17:04 10.03.2011 XXXUž jsem se tu ptal minule a nějak se mi nedostalo odpovědi...tak to zkusím znovu...netušíte někdo, jak je to v testech s výměnama motorů, zda si jezdec na jeden motor odjede celý svůj pobyt a nebo oba jezdci na jeden motor celý tesovací ctyrdenní,či jak je to?? zasvědceným děkuji :)
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek