DISKUZE K ČLÁNKU Zprávy z testů - Třetí den v Barceloně překvapil Sauber (+foto)
Sledujte s námi třetí den testů v Barceloně, kam se týmy naposledy sjely k vyzkoušení závodních konfigurací svých monopostů před začátkem nové sezóny v australském Melbourne.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zprávy z testů - Třetí den v Barceloně překvapil Sauber (+foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000540
(Hlasovali 4 lidé)
10.03.2011 19:21
Plně s tebou souhlasím. Tenhle web neznám dlouho… »
» uzivatel000190
(Hlasovali 4 lidé)
10.03.2011 21:05
Díky Pája super post. Vidím to podobně RB mi… »
» uzivatel000190
(Hlasovali 4 lidé)
10.03.2011 21:08
Podle mě, ty výfuky mercedesu budou podobné jako… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel000587
22:58 10.03.2011 XXX
suhlasim s tebou, petr robi skvelu pracu a udrzuje tu kulturu narozdiel od inych stranok. a vidim ze vyhodeneho pana to este stale zerie ked dava -1 hlasy este aj na komentar kde vysvetluje technicke pravidla.
uzivatel000587
22:56 10.03.2011 XXX
niekde ste to tu aj pisal takze ja na to aj cakam ze zajtra predstavia update . ja som si len robil prdel v suvislosti s tym na co som reagoval .
uzivatel000587
22:53 10.03.2011 XXX
lenze ta diskusia bola o niecom uplne inom a nemala nic spolocne s mclarenom ani priamo ani nepriamo cez fanusikovske zakladne takze tvoj nazor na spojitost medzi tymito dvoma vecami je uplne out
Petr
21:47 10.03.2011 XXX
Co se týče předník křídel, to se vůči závěru loňského roku nemění (1000 N tlak po stranách 795 mm od středu a 800 mm před osou předních kol, max 20 mm průhyb).
Jinak tam je změn celkem dost - viz článek 3.17 tech. pravidel.
O něco se zpřísnila také pravidla pro horní ochranný oblouk, kokpit (zesílení podlahy pod pilotem i bočnic kokpitu) a nosu - článek 18.
Jinak tam je změn celkem dost - viz článek 3.17 tech. pravidel.
O něco se zpřísnila také pravidla pro horní ochranný oblouk, kokpit (zesílení podlahy pod pilotem i bočnic kokpitu) a nosu - článek 18.
uzivatel000481
21:28 10.03.2011 XXX
to Petr:
Pointa mého příspěvku nebyla abys přestal chodit do diskuse a nechal ji svému osudu.
Myslím, že je pro server skvělé když se redaktor nebojí diskutovat a komunikovat pod svými články. Pointa mého příspěvku byla, aby ses nebál moderovat diskusi pokud si to situace vyžaduje.
Myslím že se dá najít pěknou rovnováhu tak, aby diskuse nebyla zbytečně cenzurovaná, ale aby sloužila slušným lidem ke komunikaci o oblíbeném sportu
Sportovních diskusí kde se to hemží nejhrubší kanální sekrecí je v republice už dost, proto jsem ti chtěl vyjádřit podporu, protože to tady působí svěže a nerad bych abyste to vzdali...
Pointa mého příspěvku nebyla abys přestal chodit do diskuse a nechal ji svému osudu.
Myslím, že je pro server skvělé když se redaktor nebojí diskutovat a komunikovat pod svými články. Pointa mého příspěvku byla, aby ses nebál moderovat diskusi pokud si to situace vyžaduje.
Myslím že se dá najít pěknou rovnováhu tak, aby diskuse nebyla zbytečně cenzurovaná, ale aby sloužila slušným lidem ke komunikaci o oblíbeném sportu
Sportovních diskusí kde se to hemží nejhrubší kanální sekrecí je v republice už dost, proto jsem ti chtěl vyjádřit podporu, protože to tady působí svěže a nerad bych abyste to vzdali...
uzivatel000190
21:11 10.03.2011 XXX
Jo Petře, prosím víš jaké budou letos testy "neohebných" předních křídel, nechali stejnou metodiku a zátěž?
uzivatel000190
21:08 10.03.2011 XXX
Podle mě, ty výfuky mercedesu budou podobné jako má rb a f, nic světoborného.
uzivatel000190
21:05 10.03.2011 XXX
Díky Pája super post. Vidím to podobně RB mi silně připomíná můj oblíbený renault ve zlaté éře. Letos bych to přirovnal k roku 2006, takže to bude napínavé až do posledního závodu mezi RB a F. Každopádně jsou to jen testy a pořád jsme neviděli závod..
Když jsem začal chodit na tento web bylo to tu takové skromné což mě z časových důvodů vyhovovalo přečíst 5 postů a napsat svůj názor, teď už toho začíná být moc, ale petr z toho má určitě radost. Vzhledem k zvětšující se četnosti, si brzo bude moct postavit nový dům
Když jsem začal chodit na tento web bylo to tu takové skromné což mě z časových důvodů vyhovovalo přečíst 5 postů a napsat svůj názor, teď už toho začíná být moc, ale petr z toho má určitě radost. Vzhledem k zvětšující se četnosti, si brzo bude moct postavit nový dům
Petr
20:51 10.03.2011 XXX
To mame uz tyden na nasem Videoportalu na hlavni strance vlevo dole, viz [odkaz na stránku]
Vynadal jsi nam do smejdu a nevim do ceho jeste, zneprijemnil si den vsem slusnym lidem tady - byl bych tedy rad, kdybys dodrzel svuj slib a min. do te doby, nez vychladnes, se nasim strankam vyhybal.
Pokud chces diskutovat o F1, nezneuzivej prosim muj nick.
Vynadal jsi nam do smejdu a nevim do ceho jeste, zneprijemnil si den vsem slusnym lidem tady - byl bych tedy rad, kdybys dodrzel svuj slib a min. do te doby, nez vychladnes, se nasim strankam vyhybal.
Pokud chces diskutovat o F1, nezneuzivej prosim muj nick.
uzivatel000540
19:21 10.03.2011 XXX
Plně s tebou souhlasím. Tenhle web neznám dlouho a je skvělý, moc se mi líbí přístup redakce a hodně se mi nelíbí přístup některých lidí, kteří práci redakce neoceňují a stále se hádají s ostatními o věcech zcela nepodstatných. Když se zde někdo hádá o tom, jestli je například zákaz dvojitého difuzoru správný, nebo ne, nevadí mi to. Často je to diskuze zajímavá, pokud nepřijde někdo, kdo sprostě nadává, uráží a není ochoten připustit, že má pravdu někdo jiný.
Redakci bych chtěl moc poděkovat za to, co pro nás fandy F1 dělá.
Redakci bych chtěl moc poděkovat za to, co pro nás fandy F1 dělá.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek