DISKUZE K ČLÁNKU Zprávy z testů - I druhý den v Barceloně dominoval Red Bull (+foto)

Poslední testování před vypuknutím letošní sezóny formule jedna je v plném proudu. Sledujte druhý den testů společně s F1News.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zprávy z testů - I druhý den v Barceloně dominoval Red Bull (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 74, poslední 10.03.2011 07:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 09.03.2011 15:54
Tak lepsie by som to nepopisal ani ja 19 18»
» uzivatel000598 (Hlasoval 1 člověk) 09.03.2011 16:13
no ted už je to s tim McL o neco lepsi...ale… »
» uzivatel000587 (Hlasoval 1 člověk) 09.03.2011 17:42
viete co by bola haluz? ked budu prve styri… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • erdedy

    erdedy

    XXX
    McMatej:

    Sorry 04
    Necital som všetko podrobne a prehliadol som Tvoj post (vcera o 18:59). To je "nepriama" odpoved na moju otázku. 03 tým je "všetko" vysvetlene.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    20 Co to? Na mně musíš polopatě, obzvlášť takhle na večer. Kdo "někdo", jakou "teorií", co myslíme .... fakt jsem z obrazu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    [odkaz na stránku]
    To uchycení předního křídla u ferrari trošku přehnali ne? 04 Každopádně při představení nekcali, že to auto bude na první závod úplně jiné.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • stefa

    XXX
    z těch fotek Mercedesu ja znova patrný, že problém s přehříváním, i přes mnoho dodatečných otvorů, nebyl dořešen. Zvlášt fotka číslo 8.no uvidíme 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    O nadkritické rychlosti ani čárka. Nebo jsem četl jiný článek.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    XXX
    Lojzko:

    Nie "odladené" ale "odhalené".

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    [odkaz na stránku]
    Že by testovací věž nevydržela? 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Zmenili polarizaciu z V na H 18

    Sofistikované riešenie ako obísť pravidlá FIA a spristupneni/zverejnení radiovej komunikácie.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Petr alebo kto sledoval podrobne dnesne casy. Viete zhodnotit/porovnat ako kto jazdil pri dlhych stinoch? RB, F, MCL, Merc?

    dik

    dodo

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000157

    uzivatel000157

    XXX
    Nedalo mi to včera, tak jsem jim těch pár slovíček do češtiny přeložil. Se ty vlaječky tam tak rozrůstaly, tak abychom nebyli jako "formulový" národ pozadu 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      XXX
      Tak to si byl ty? Já jsem taky z nudy přeložil a Jura mi odepsal, že chvíli přede mnou to dostal od někoho jiného. 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000587

    uzivatel000587

    XXX
    viete co by bola haluz? ked budu prve styri najrychlejsie auta sezony auta redbullu a toro rosso a ostatni by ich nevedeli dobehnut. to by vypek 18

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000598

    uzivatel000598

    XXX
    no ted už je to s tim McL o neco lepsi...ale tech problem...uf uf...to bude neco tahle sezona...dyz uz budou rychly tak proste nedojedou..takhle to vidim...a to ze spolehlivost byla nejslinejsi zbran mcl v poslednich nekolika letech

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Tak lepsie by som to nepopisal ani ja 19 18 18 18

    Inac som "sem" to video hodil aby som podporil "Tvoju" 03 teoriu.
    Totiz - cital som "Tvoju" uz (nahodou, niekde 04 ) "predtym", cca ked sa prvykrat objavili obrazky od scarbs-a ako si "trochu" nesuhlasil s "jeho" vysvetlenim. 03 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      XXX
      Tak to jsem ani nečekal, že má kacířská myšlenka má takovou podporu. 11

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        XXX
        Podporu ma! A hneď som to konzultoval s aero oddelením! 12
        Teraz vazne: Hlavne to ma celkom "dobrú logiku" (teda aspoň ja tam vidím najmenej rozporov 04 ) neriešim teraz nejaké "Re" alebo "nadkriticke" rýchlosti prudenia. Jednoducho tak mi to nejak (sice velmi zhruba) "vychadza" a uz ste sa aj tak "trochu" zhodli aj s Petrom a to mi stačí 18 01 (pomery koľko do difuzora a koľko "von" tiež nehraju teraz rolu - proste sa mi tá myšlienka páči a basta 04 )

        Mimochodom - to čo tu prezentuje "niekto" 04 - nieje to v rozpore práve z "teóriou"? Teda ked sa bavíme/myslíme termín "nadkriticke prudenie" (je to "to čo myslím/e"?) Aj ked na princíp/efekt ako taky "to nema až taky vplyv" (nehovorím o výkonnosti/pouzitelnosti/nasaditelnosti/funkcnosti v reale). Pýtam sa lebo naozaj niesom "aerodynamik".

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    U Renaultu R31 to funguje perfektne, lebo to majú pekne vytvarované tak, aby výfukové plyny prúdili nadkritickou rýchlosťou a je to aj na viditeľnom mieste,lebo Red Bulláci to zašili pod auto. U Mercedesu to nemajú zatiaľ vytvarované, takže z toho dosiahnu len max. kritickú rýchlosť prúdenia a nižší prítlak ako u R31 a RB7 ! 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      XXX
      NAdkritiskou rychlostí myslíš rychlost vyšší než rychlost zvuku? No nevím, s tím bych byl opatrnej.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lojzko

        XXX
        Myslím, že sme sa už dostali do finále. Tým, že nadkriticky prúdiace plyny prúdia stranou, vytvárajú pod autom podtlak a zpredu vťahujú do difúzora viac vzduchu, ktorý kôli podtlaku prúdi aj rýchlejšie. Je nám všetkým jasné, že každý z jazcov radí tak, aby nešiel zhruba pod 12 000 a točí do tých 18 000 ot./min., takže tá prítlačná sila je značná aj pomalších zátačkách. Túto (oktechniku už pred časom vysvetľoval Mark. 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          XXX
          Vážně myslíš, že z výfuku proudí výfukové plyny rychlostí zvuku? 340 m/s? Hrubým odhadem - výpočtem se mi to moc nezdá. Ale z principu je to nakonec jedno.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama