DISKUZE K ČLÁNKU Zprávy z testů - I druhý den v Barceloně dominoval Red Bull (+foto)
Poslední testování před vypuknutím letošní sezóny formule jedna je v plném proudu. Sledujte druhý den testů společně s F1News.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zprávy z testů - I druhý den v Barceloně dominoval Red Bull (+foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000598
(Hlasoval 1 člověk)
09.03.2011 16:13
no ted už je to s tim McL o neco lepsi...ale… »
» uzivatel000587
(Hlasoval 1 člověk)
09.03.2011 17:42
viete co by bola haluz? ked budu prve styri… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000190
21:56 09.03.2011 XXX[odkaz na stránku]
To uchycení předního křídla u ferrari trošku přehnali ne? Každopádně při představení nekcali, že to auto bude na první závod úplně jiné. -
-
uzivatel000324
17:15 09.03.2011 XXXPetr alebo kto sledoval podrobne dnesne casy. Viete zhodnotit/porovnat ako kto jazdil pri dlhych stinoch? RB, F, MCL, Merc?
dik
dodo -
uzivatel000157
17:15 09.03.2011 XXXNedalo mi to včera, tak jsem jim těch pár slovíček do češtiny přeložil. Se ty vlaječky tam tak rozrůstaly, tak abychom nebyli jako "formulový" národ pozadu -
uzivatel000587
17:42 09.03.2011 XXXviete co by bola haluz? ked budu prve styri najrychlejsie auta sezony auta redbullu a toro rosso a ostatni by ich nevedeli dobehnut. to by vypek -
uzivatel000598
16:13 09.03.2011 XXXno ted už je to s tim McL o neco lepsi...ale tech problem...uf uf...to bude neco tahle sezona...dyz uz budou rychly tak proste nedojedou..takhle to vidim...a to ze spolehlivost byla nejslinejsi zbran mcl v poslednich nekolika letech -
erdedy
15:54 09.03.2011 XXXTak lepsie by som to nepopisal ani ja
Inac som "sem" to video hodil aby som podporil "Tvoju" teoriu.
Totiz - cital som "Tvoju" uz (nahodou, niekde ) "predtym", cca ked sa prvykrat objavili obrazky od scarbs-a ako si "trochu" nesuhlasil s "jeho" vysvetlenim.-
-
erdedy
23:01 09.03.2011 XXXPodporu ma! A hneď som to konzultoval s aero oddelením!
Teraz vazne: Hlavne to ma celkom "dobrú logiku" (teda aspoň ja tam vidím najmenej rozporov ) neriešim teraz nejaké "Re" alebo "nadkriticke" rýchlosti prudenia. Jednoducho tak mi to nejak (sice velmi zhruba) "vychadza" a uz ste sa aj tak "trochu" zhodli aj s Petrom a to mi stačí (pomery koľko do difuzora a koľko "von" tiež nehraju teraz rolu - proste sa mi tá myšlienka páči a basta )
Mimochodom - to čo tu prezentuje "niekto" - nieje to v rozpore práve z "teóriou"? Teda ked sa bavíme/myslíme termín "nadkriticke prudenie" (je to "to čo myslím/e"?) Aj ked na princíp/efekt ako taky "to nema až taky vplyv" (nehovorím o výkonnosti/pouzitelnosti/nasaditelnosti/funkcnosti v reale). Pýtam sa lebo naozaj niesom "aerodynamik".
-
-
-
Lojzko
15:03 09.03.2011 XXXU Renaultu R31 to funguje perfektne, lebo to majú pekne vytvarované tak, aby výfukové plyny prúdili nadkritickou rýchlosťou a je to aj na viditeľnom mieste,lebo Red Bulláci to zašili pod auto. U Mercedesu to nemajú zatiaľ vytvarované, takže z toho dosiahnu len max. kritickú rýchlosť prúdenia a nižší prítlak ako u R31 a RB7 !-
-
Lojzko
18:37 09.03.2011 XXXMyslím, že sme sa už dostali do finále. Tým, že nadkriticky prúdiace plyny prúdia stranou, vytvárajú pod autom podtlak a zpredu vťahujú do difúzora viac vzduchu, ktorý kôli podtlaku prúdi aj rýchlejšie. Je nám všetkým jasné, že každý z jazcov radí tak, aby nešiel zhruba pod 12 000 a točí do tých 18 000 ot./min., takže tá prítlačná sila je značná aj pomalších zátačkách. Túto (oktechniku už pred časom vysvetľoval Mark.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek