DISKUZE K ČLÁNKU Kubica: Měl jsem velké štěstí

Robert Kubica uvedl, že měl "velké štěstí," že jeho zranění nejsou po hororové nehodě, která se stala během rally v Itálii, mnohem horší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kubica: Měl jsem velké štěstí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 27.02.2011 17:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000527 (Hlasoval 1 člověk) 27.02.2011 16:12
S vyasvaltovanyma zonama mas pravdu, s tim se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000527

    uzivatel000527

    XXX
    S vyasvaltovanyma zonama mas pravdu, s tim se musi neco delat. ale nechci mit F1 kde 50% nehod se rovna smrt (jak to psal pan Feese). F1 neni nudna kvuli bezpecnosti ale kvuli standardizovany a nesmyslnemu omezovani.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      To o čem psal Feese je zdob před kristem a zřejmě to tak i bylo myšleno, to v dnešní F1 nejde (50% smrt). Dnes se může zranit tak maximálně traťový komisař protože z formule něco odlítne. Dnes je to opravdu tak že kokpit je jedna velká bezpečná schránka a pokud nedojde k takovému obrovskému nárazu že by se ti utrhli orgány v těle tak to přežiješ třebas se zlomeninami či monokly. Dnešní F1 je mnohem bezpečnější jak vůz s kterým jezdíš na silnici. Kdyby byli všechny auta tak bezpečné jako je formule 1 tak je po smrtelných nehodách (nebo aspoň minimum).

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • feese

    XXX
    Bezpečnost zničila F1. Dřív se předjíždělo proto, že nikdo nemohl odjet 70 okruhů na hraně, sebemenší chybička = na 50% smrt. Proto byla v každé zatáčce určitá rezerva, kterou bylo možné využít. Rovněž samotný předjížděcí manévr oba jezdci podstupovali s tím, že může skončit pro jednoho z nich nebo pro oba špatně. Zavírání dvěří nebo vytlačování z tratě v tak extrémní míře jak ho vidíme dnes bylo nemyslitelné. Současná F1 umožňuje díky bezpečnosti odjet celý závod totálně na hraně, protože když pilot udělá chybu, tak ho čeká vyasfaltovaná úniková zóna a ztratím max. 1 sekundu. Tak proč by nejel nejen na 100%, ale třeba na 105, když se to vyplatí.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Svatá pravda, to ty pitomí vyasvaltovaný místa.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000527

      uzivatel000527

      XXX
      Souhlasim a nesouhlasim. Bezpecnost omezuje, ale osobne bych radsi koukal na "nudny" zavod nez koukat jak vrtulnik privazi zraneneho pilota.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • schumidva

        XXX
        Zásadně nesouhlasím neboť jde obojí, mít zajímavé závody (a o to bohužel pro diváky FIA momentálně nejde) ale mít i bezpečnou F1 (to dokazují pravidla týkající se crash testů, kokpit jako jeden odlitek, materiál kterým je vyroben atd.). Takže rozhodně jde mít obojí jen chtít. V bezpečnosti se to daří ale v atraktivitě rozhodně ne, viz přihlouplý tilkeho tratě s vyasvaltovanýma zónama (dokonce jsem slyšel že pro motorky je to nebezpečné), nesmyslné používíní věciček tipu KERs a pohyblivých křídel, atd..

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • schumidva

    XXX
    S tím souhlasím ještě to nemají dotažené k dokonalosti, ty záchranáři jim opravdu chybí.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000523

    uzivatel000523

    XXX
    Roberte držim ti palce!!!!!!
    Kompikace ať se ti vyhnou a ty se brzo vrátíš!!!!!!
    01 01 01 01 01 01 01 01 01 01 01

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lojzko

      XXX
      Všetci mu držíme palce k jeho plnému uzdraveniu a vráteniu sa kolotoča F1, aj na rally. Dúfam, že zo strany organizátorov aj miestnych rally, sa urobia opatrenia, aby trate boli bezpečné, neboli tam rozpojené zvodidlá a iné prekážky, ktoré môžu prispieť k novým úrazom a tragédiám posadok !

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • schumidva

        XXX
        Viděl jsi někdy tratě na kterých se jezdí Rally? To by se měli podle tebe vykácet dokola stromy, odstranit všechny překážky atd.? Rally je zajímavá pro svoje nebezpečí, stačí udělat malou chybu a jdeš do kytek. Proto jsou tam dle mého názoru jen páni jezdci, na tohle nemají všichni žaludek. Loeb dokonce řekl že občas to do zatáčky pustí a buď to výjde nebo né. Zřejmě to nejsou jen páni řidiči ale i tak trochu sebevrazi. Víš co to je rally Dakar tam jde především o krk. Proto dle mého názoru je tento sport sice málo vidět na obrazovkách ale pro jedce výzvou. Kam se hrabe F1 s vyasvaltovanýma únikovýma zónama.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Tak teď už opravdu pochybuju jestli to myslíš vážne, pod každým článkem o Robertovi píšeš to samé. Nic proti uzdravení Roberta, ale ty mi připomínáš TV Nova která taky mele dokola tu samou věc až se člověku zprotiví.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Anonym

    XXX
    „... která se stala během místní rally v Itálii...“?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama