DISKUZE K ČLÁNKU Kubica: Měl jsem velké štěstí
Robert Kubica uvedl, že měl "velké štěstí," že jeho zranění nejsou po hororové nehodě, která se stala během rally v Itálii, mnohem horší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kubica: Měl jsem velké štěstí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000527
(Hlasoval 1 člověk)
27.02.2011 16:12
S vyasvaltovanyma zonama mas pravdu, s tim se… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000527
16:12 27.02.2011 XXXS vyasvaltovanyma zonama mas pravdu, s tim se musi neco delat. ale nechci mit F1 kde 50% nehod se rovna smrt (jak to psal pan Feese). F1 neni nudna kvuli bezpecnosti ale kvuli standardizovany a nesmyslnemu omezovani.-
schumidva
17:10 27.02.2011 XXXTo o čem psal Feese je zdob před kristem a zřejmě to tak i bylo myšleno, to v dnešní F1 nejde (50% smrt). Dnes se může zranit tak maximálně traťový komisař protože z formule něco odlítne. Dnes je to opravdu tak že kokpit je jedna velká bezpečná schránka a pokud nedojde k takovému obrovskému nárazu že by se ti utrhli orgány v těle tak to přežiješ třebas se zlomeninami či monokly. Dnešní F1 je mnohem bezpečnější jak vůz s kterým jezdíš na silnici. Kdyby byli všechny auta tak bezpečné jako je formule 1 tak je po smrtelných nehodách (nebo aspoň minimum).
-
-
feese
18:22 26.02.2011 XXXBezpečnost zničila F1. Dřív se předjíždělo proto, že nikdo nemohl odjet 70 okruhů na hraně, sebemenší chybička = na 50% smrt. Proto byla v každé zatáčce určitá rezerva, kterou bylo možné využít. Rovněž samotný předjížděcí manévr oba jezdci podstupovali s tím, že může skončit pro jednoho z nich nebo pro oba špatně. Zavírání dvěří nebo vytlačování z tratě v tak extrémní míře jak ho vidíme dnes bylo nemyslitelné. Současná F1 umožňuje díky bezpečnosti odjet celý závod totálně na hraně, protože když pilot udělá chybu, tak ho čeká vyasfaltovaná úniková zóna a ztratím max. 1 sekundu. Tak proč by nejel nejen na 100%, ale třeba na 105, když se to vyplatí.-
uzivatel000527
15:28 27.02.2011 XXXSouhlasim a nesouhlasim. Bezpecnost omezuje, ale osobne bych radsi koukal na "nudny" zavod nez koukat jak vrtulnik privazi zraneneho pilota.-
schumidva
15:51 27.02.2011 XXXZásadně nesouhlasím neboť jde obojí, mít zajímavé závody (a o to bohužel pro diváky FIA momentálně nejde) ale mít i bezpečnou F1 (to dokazují pravidla týkající se crash testů, kokpit jako jeden odlitek, materiál kterým je vyroben atd.). Takže rozhodně jde mít obojí jen chtít. V bezpečnosti se to daří ale v atraktivitě rozhodně ne, viz přihlouplý tilkeho tratě s vyasvaltovanýma zónama (dokonce jsem slyšel že pro motorky je to nebezpečné), nesmyslné používíní věciček tipu KERs a pohyblivých křídel, atd..
-
-
uzivatel000523
09:37 26.02.2011 XXXRoberte držim ti palce!!!!!!
Kompikace ať se ti vyhnou a ty se brzo vrátíš!!!!!!
-
Lojzko
11:20 26.02.2011 XXXVšetci mu držíme palce k jeho plnému uzdraveniu a vráteniu sa kolotoča F1, aj na rally. Dúfam, že zo strany organizátorov aj miestnych rally, sa urobia opatrenia, aby trate boli bezpečné, neboli tam rozpojené zvodidlá a iné prekážky, ktoré môžu prispieť k novým úrazom a tragédiám posadok !-
schumidva
13:12 26.02.2011 XXXViděl jsi někdy tratě na kterých se jezdí Rally? To by se měli podle tebe vykácet dokola stromy, odstranit všechny překážky atd.? Rally je zajímavá pro svoje nebezpečí, stačí udělat malou chybu a jdeš do kytek. Proto jsou tam dle mého názoru jen páni jezdci, na tohle nemají všichni žaludek. Loeb dokonce řekl že občas to do zatáčky pustí a buď to výjde nebo né. Zřejmě to nejsou jen páni řidiči ale i tak trochu sebevrazi. Víš co to je rally Dakar tam jde především o krk. Proto dle mého názoru je tento sport sice málo vidět na obrazovkách ale pro jedce výzvou. Kam se hrabe F1 s vyasvaltovanýma únikovýma zónama.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek