DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton o pneumatikách: Musíte být mnohem jemnější, není to zábavné

Piloti si na nové pneumatiky zvykají, dojmy mají rozporuplné. Pirelli kvůli vyšší atraktivitě závodů a většímu počtu zastávek vyrobilo směsi, které nevydrží tolik, co loňské pneumatiky Bridgestone.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton o pneumatikách: Musíte být mnohem jemnější, není to zábavné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 24.02.2011 08:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» kubiix (Hlasoval 1 člověk) 21.02.2011 09:01
Tak mám dojem, že pokud se v Bahrajnu pojede,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • schumidva

          XXX
          On to veřejně řekl i jeden z inženýrů ve williamsu, stačí zavést pneu které je extrémně tvrdší a né to co extrémě lepí a je předjíždění na světě. Blbosti typu kers a nastavitelná křídla jsou na nic a hlavně šíleně drahé.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    Tak tos mě dostal. Na to už můžu říct jen "No comment". Zkus se podívat jak se loni předjíždělo a pokud ti to nedojde... Měj se pěkně. ;)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • schumidva

    XXX
    Holt někdo umí přispůsobit svůj jezdecký styl někdo né, minulý rok to nešlo schumimu, massovi ale i buttonovi který nedokázal přimět fungovat pneu, tento rok ti co mají agresivnější styl budou muset mít i rádi boxy protože se v nich častěji budou muset ukazovat.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    Počkal bych s hodnocením na závody. Dělat závěry podle pilota, který je pověstný ničením i loňských gum mi přijde předčasný.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Souhlasím je předčasné hodnotit cokoli, ale jedno je jisté ten co umí šetřit gumy bude na tom letos mnohem líp než ti co to neumí, proto si myslím že o to víc platí to co jsem napsal níže o Hamilotově stylu a Buttonově jisté jedničky v týmu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    To je věc názoru. Pro mě k F1 patří různé strategie zastávek a chybí mi různě těžké vozy na startu a tankování. Se stejně těžkými auty a stejnými gumami by se vozili celý závod za sebou a bylo by ještě těžší předjíždět. A těžko říct, jestli by KERS a zadní křídla něco moc změnila. :(

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Máš pravdu že je to věc názoru ale nemáš pravdu co se týče předjíždění, v MOTO GP za sebou nejen nejezdí ale se i předjíždí. No a co se týče strategie raději bych viděl jezdce co si vyhraje závod sám a né aby to za něj udělal někdo v boxu, to už nemá se sportem nic společného.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    Promiň, ale srovnávat Moto GP a F1 je hovadina. U aut se nikdy nemůže předjíždět tak lehce jako u motorek. Trochu se nad tím rozdílem zamysli. ;) A dodávám ještě že tak. To by z toho bylo Nascar. Když se koukám na fotbal nebo hokej, nechci výsledek 0:0. ale nechci z toho mít ani basket. :) Nic proti fanouškům basketu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Nešlo mi o nějaké srovnání, to tu ani nikdo nedělal, jde mi o to že v MOTO GP mají jedny pneu na závod a plnou nádrž a nijak to na vážnosti neubírá spíš je to víc atraktivnější než nudné závody kterých v F1 přibývá. No a jestli si myslíž že je jednoduché někoho v MOTO GP snadné předjet tak to se asi moc na ně nedíváš. A k tomu nascaru, v F1 nemají stejné motory ani stejné karoserie takže špatný příklad. Pukud bude plná nádrž a jedny pneu na závod i tak to nikdy nemůže dopadnout jako nascar, mimochodem který je víc zábavnější, víc o předjíždění než v F1.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • schumidva

    XXX
    To že musí jezdit ohleduplně za to může jeho styl jízdy a auto. Auto zřejmě žere pneu a když né to, tak jeho styl určitě. Mimochodem pneu budou mít všichni stejné. Letos to nebude sice o dravosti ale o ohleduplnosti k pneu ale pokud se na to necítí může jít do DTM. Všichni nadávali mercedesu potažmo Schumimu že kritizuje pneu respektive že nedokáže z ních vymáčknout maximum. Zřejmě se karta obrátila. Vykládali že budou jezdit se starým vozem aby pochopili jak pracují nové pneu ale zřejmě to bylo jen maskování pro odhalení svého vozu (který zřejmě taky nebude takový zázrak v který doufali) aby ho nikdo nekopčil. Zřejmě pneu nejen nepochopili ale i nedokážou upravit auto a zřejmě i Hamilton nedokáže změnit svůj styl jízdy. Pořád si myslím že Button kolem talentu jen prošel ale vypadáto že tentokrát bude hrát jedničku on.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kotrba

      XXX
      řekni mi prosimtě jak KONKRÉTNĚ Hamilton níčí svým stylem víc pneumatiky než ostatní, rozepiš se plls 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • schumidva

        XXX
        Jeho styl je známí jako agresivní, dravější, má rát přetáčivost, atd. Button je známí tím že umí pneu šetřit. Pozor nikdo se tu nebaví o ostatních srovnával jsem pouze tyto dva.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • dusinko3

    XXX
    problem je ze piloti aj timy by najradsej dosli do ciela bez zastavky. vydrzat vonku co najdlhsie nech to toji cokolvek. keby vyrobia este menej trvacnejsie pneumatiky tak by jazdili este pomalsie aby vydrzali vonku rovnako dlho. mali by sa do toho vsetci obut a jazdit naplno a nie kalkulovat: ja teraz pojdem ako babicka ale ostanem o 5 kol dlhsie na trati. 10

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Souhlasím že pneu je letos velká neznámá a že jezdci budou jezdit pomalu. Jenže dokud tu budou lidi co si myslí že zastávky v boxech jsou atraktivní nic se nezmění. Můj názor je ten že pneu má vydržet nejen agresivní jízdu ale aby vydrželo celý závod, zastávky v boxech bych zrušil, jen to může jezdcovi pokazit závod (mechanik špatně něco upevní atd.). Sen s tankováním se mi splnil ještě chybí pneu na celý závod a konečně to bude pravé závodění, pustit jezdce na trať a ukaž co umíš, nádherný příklad je MOTO GP.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      XXX
      To je tiez mozny vyklad.
      Ale pockajme si - mozno sa bude sa dat profitovat toho ked bude prave vyhodnejsie nesetrit a valit "naplno" a vyjazdit si nejaky "naskok" (s min dvoma/troma zastavkami). Nevieme aky presne "rychlostny" rozdiel je medzi roznymi zmesami u Pirelli.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    1.Snažím se ti vysvětlit, že pokud dáš jedny gumy a plnou nádrž, počet předjetí se ještě zmenší, protože to nejsou motorky. Jestli jsi trochu sledoval minulou sezonu, tak sis mžná všiml, že nejvíc předjetí bylo po přezouvání gum. Hlavně když někdo na nových měkkých byl za někým na starých tvrdých. Nikdo asi nestojí o to, aby jezdili za sebou celý závod beze změny.
    2.Předjíždění v MotoGP není žádná sranda, ale je mnohem jednodušší než v F1. Proto se tam předjíždí mnohem častěji.
    3. Jestli se ti líbí Nascar, tam asi diskutuješ na špatným serveru. ;) Nic ve zlým, ale jsem rád že F1 taková není.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Zajímalo by mě kde jsi vzal nebo bereš jistotu že při jedné pneu a plné nádrži budou jezdit všichni ve vláčku, já mám aspoň důkaz že tomu tak není a to jiné sportovní disciplíny (MotoGP, tebou zmiňovaný NasCar a mnoho dalších - vesměs všechny, ať je to motokros kdy jezdci nasednou na vůz z kterého slezou až na konci závodu atd.)
      Každopádně tu pořád něco srovnáváš pouze ty takže nevím kam tím míříš. Jednodušší předjíždění v motoGP bude asi zapříčeněno dle mého názoru tím že mají právě jedny gumy a plnou nádr a taky tím že jsou jezdci moc dobře vědomi že jen a jen oni jsou strůjci toho jak to s nimi nakonec dopadne a jen a jen oni samotní mají vliv na výsledek.
      No a pokud se mi líbí nascar tak to znamená že jsem nepřítel F1 nebo co? To že se mi líbí nascar tak díky tomu mám jít z tohoto webu pryč? Předpokládám že se ti líbí holky pokud tedy nejsi na kluky, takže diskutuješ na špatném webu - tohle je tvoje logika. O Nascaru jsi začal ty já jen konstatoval že je mnohem atraktivnější pro diváky než F1. No a snad ti nemusím vysvětlovat že za jezdcovým umem má stát jeho talen a ne to že si na poslední tři kola vymění gumy a potom s nimi machruje, to potom dokáže i kobajaši nebo kdo to byl.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • kubiix

    kubiix

    XXX
    Tak mám dojem, že pokud se v Bahrajnu pojede, bude to asi stejna nuda jako loni, kdy byli všichni opatrní.

    Co mi ale vadí nejvíc v testech je absence označení směsí, takhle kromě samotných týmů nikdo neví na čem kdo zrovna jede a bez toho nejsou časy moc vypovídající a nelze ani udělat srovnání výkonnosti x trvanlivosti mezi jednotlivými směsmi

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Nevím co přesně čekáš od testů ale testy jsou od toho aby si ověřili spolehlivost atd. není to o předhánění se v časech. Pokud chceš srovnání vydrž jako ostatní na závod či kvalifikaci.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • PC

    XXX
    to je teda v háji! to je zatraktivnění?! Jezdci pojedou jako z hnojem aby vůbec dojeli? Není lepší pneu nechat jak jsou a raději nařídit dvě zastávky? Nebo umožnit tankování! Na tohle nejsem zvědavý - aby nejlepší a nejdravější jezdci jezdili jako s hnojem! Každý v F1 má plná ústa šetření a atraktivnosti,ale zatím se dočkáváme každoročních kompletních změn pravidel a to naopak přináší kolosální náklady navíc!! A co je nejhorší, podívaná jde do kopru.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama